PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zei net al: rustig aan meiden!!! ;)

de bedoelingen zijn vast niet zo!!!

laten we het hier gezellig houden..., toch??

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik reageer helemaal niet aangevallen meis....ik vraag waarom je op zo een manier 'wat nu weer' moet zeggen....dat komt niet echt vriendelijk over op mij.

Maar misschien vat ik het verkeerd op zoals jij met bedankje verkeerd opvat....

Ik wilde alleen iedereen bedanken voor alles...

En ze mogen zelf invullen waarvoor....

Ella, bloemetje..och ja die had ik er wel bij kunnen zetten hahaha, dan was het misschien weer duidelijker geweest.......;)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha , helaas is er geen bloemetjes icoontje!! ;)

al ben ik thuis wel toe aan verse , nieuwe bloemen.....
    moet mn man zo maar eens even een EXTRA hint geven! haha

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm ff een plaatje zoeken en in de vaas op een stokkie zetten....whahaha misschien snapt ie de hint!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaaha ja!
    ik zeg wel eens tegen hem...'' ooh er mist wat op tafel''............

kijkt ie me dom aan en vraagt ie of de tafel schoongemaakt moet worden??
    of hij sprint naar de keuken en haalt een doekje om de tafel schoon te maken...

ook lief natuurlijk!
    maar dat is niet wat ik bedoel ;)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Minnie! hoe is het met jouw!!!!! en met de beebjes???
    voel je je alweer wat beter?? of nog steeds zo beroerd?

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Miranda; Nou het lijkt me niet heel vreemd dat zo'n soort bericht verkeerd geïnterpreteerd kan worden, toch?

@Ella; Mannen en hints gaan over het algemeen niet zo goed samen. :p

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    eeeh nee Anja!
    hahaha daar was ik ook al achter!! ;)
    het beste is om het toch maar heel direct te gaan vragen!!! :)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hoezo dan??

snap het niet.....snap het gewoon echt niet...

Wat is er mis met ik wil iedereen bedanken.....

Je mag zelf invullen waarom.

Wat is daar mis mee??? Moet ik dan persoonlijk zeggen :

Debby, bedankt dat je altijd herinnerd wat er weken voor is gebeurd.

Ella, bedankt voor je luisterende oor.

enz enz enz......Iedereen heeft wat anders, en ik wilde jullie gewoon bedanken. Dat jullie het verkeerd oppakken zegt misschien meer over jullie bedoelingen tegenover mij als over mijn bedoeling naar jullie toe.....want het kwam uit een goed hard!

jammer....

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *gaat een bloemetjes smile op internet zoeken..misschien die erbij zetten....*

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat zou wel een stuk duidelijker zijn, ja.
    Of als je dan zoiets neer wilt zetten, kan je toch ook zeggen 'Bedankt meiden dat ik hier altijd alles kwijt kan' of 'Bedankt dat jullie er altijd zijn om naar me te luisteren.'
    Weet ik veel, zoiets.
    Dat maakt het voor iedereen klare taal, of zie ik dat nu verkeerd?

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @miranda: ik denk dat als jij zo ineens bedankt gaat zeggen uit t niets dat er sowieso mensen zijn die zich afvragen waarom......en idd ook in de trant van wat nu weer want dat was ook mijn eerste gedachte. Ook valt t mij in ieder geval op dat je duch wel heel vaak niet zo aardig benaderd of wat dan ook. We willen t hier allemaal gezellig houden maar als er steeds gezeur is of vage dingen zoals bedankt dan schiet dat niet echt op.

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    En dan kan ik de reactie van anja alleen maar beamen. Als t lief bedoelt is dan willen we ook een bloemetje zien haha.....of een hele kar vol.....hihi.

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    En toen... Was het stil.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik heb gezegd ik ga volwassen zijn...en reageren op duchess..ik heb ook op haar gereageerd heel normaal en netjes!

waarom moet alles op jullie manier neer worden gezet, hoe lang praat ik hier al..hoe lang weten jullie al dat dat niet mijn manier van praten is.... ik kan niets zeggen hier zonder dat het ergens in een of ander keelgat verkeerd schiet.

Ik ben schappelijk, zeg op iedereen leuke dingen...zeg niets over mezelf zonder dat er gevraagd word....is dat nog niet genoeg, moet ik nu ook nog van te voren aan iedereen vragen mag ik dit wel zeggen is dit goed gaat hier iemand overheen vallen???

snap dat niet hoor.... :(

zoals al gezegd, jammer.......ik zal iedereen ff laten razen en zelf niet reageren kom maar op...die pijnlijke berichten kunnen nog wel op de hoop erbij..... Iedereen zijn zegje gedaan? Nog meer te melden..doe dat dan...

Het is jammer dat de laatste maand weg is meiden, want ik heb letterlijk op iedereen zijn belangrijke berichten gereageerd...niets aanvallends gezegd of wat dan ook...maar mijn berichten worden dus gelezen als aanvallend allemaal.... :(

Weet wel dat jullie me hiermee een enorm onprettig gevoel geven, maar eigenlijk kan ik het nu hebben... Dus zeg wat je wilt zeggen, ik reageer weer op de belangrijke dingen... ik steek hier verder geen energie meer in.

Want die is al laag, en meer heb ik gewoon niet.....

Bloemetje staat erbij... zie maar wat jullie er mee doen. Beschouw het maar als aanvallend weer of beschouw het als wat het zegt.......

Dat jullie het aanvallend opvatten zegt mij dat jullie een probleem hebben niet ik.....want jullie zijn blijkbaar bang om iets te horen wat jullie niet willen horen.........of bang voor een bericht van mij misschien? weet ik het.....doet er ook niet toe voor mij.

fijne avond allemaal, hoop snel meer nieuws te horen of Debby thuis mag komen met PJ in een mandje of PJ in haar buikje!

Ik moet vanavond werken, en morgen ook. Kom zondag meteen kijken cindy of je test zegt wat ik denk dat ie gaat zeggen!!!! :D

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0

Hey meis ja gaat wel lukken hahaha zit nu in de wachtkamer loopt weer uit maarja
    Lang leve de blackberry hahaahhaahah

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Een hele kar vol hahaha....die heb ik niet kunnen vinden...wel verschillende bloempjes...vond deze wel grappig :D

zalhem hier ook bij zetten!

SMILIES BLOEMEN | SMILEYS SMILIE SMILEY SMILI

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wilde jullie bedanken gewoon omdat jullie naar ALyssa vragen.....enz enz...dus daar bedankt voor.

ik ga ff omkleden voor werk! Niet teveel kletsen hoor, anders kan ik zondag het bericht van Cindy niet snel terug vinden.......

zal ik dan achteraf starten...dan moet een banner onder haar berichten genoeg zeggen :)

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja maar Miranda, dit is al de zoveelste keer dat je zegt er geen energie meer in te willen steken. Dan ben je weer een tijdje weg en dan kom je weer terug en vervolgens loopt het iedere keer weer uit de hand. Ligt dan toch wel een beetje aan jezelf, denk je ook niet?
    Kijk dat is nou eenmaal het nadeel van een forum, jij kunt de dingen nóg zo goed bedoelen, maar als je je niet goed uitdrukt, kan het volledig verkeerd overkomen op iemand.

Bijvoorbeeld als ik zeg; Wat een doos ben jij ook...
    Klinkt totaal niet aardig.
    Als ik het zo breng; Wat een doos ben jij ook... :D

Die smiley, die doet het hem want zo komt het op mij over als een grapje.
    (Voordat hier gezeur over komt, dit is een voorbeeld)

Het gaat erom hoé je de dingen zegt, snap je?
    Laat, wat je zegt, dan ook overkomen zoals je het echt bedoelt.
    We willen je helemaal niet wegjagen of weghebben of whatever maar het frappante is, dat iedere keer als hier gezeur is, dat komt omdat jij het op je heupen hebt.

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Blondjuh, nog aan het wachten? Kwam net langs Geertgen opgereden :) Moest even bij de huisarts zijn die zit daar een straat verderop.

duchess: hoe is het met jou en yasje en met je mannetje natuurlijk? Klopt inderdaad dat je ze daar ook kunt halen ja maar de huisarts is voor ons dichterbij dan een drogist :) en ik moest eergister zelf bij de huisarts zijn en heb ze toen maar meteen besteld.

Minnie, Anja, Ella, Duch, Cin, Deb, Blondjuh (en de rest die ik vergeet): knuffel!

Discussie: ga ik me niet mee bemoeien sorry.

Deel Deze Pagina