whahha ja met avondurine ja was zo gaaf ik zei ik wil testen hij zegt nee och ja doe maar jou keuze... dus ik plassen leg die test op het barretje doe de druppels urine erin en meteen kwam dat streepje ik liep naar de eettafel en zei wil je een siga.. hij zegt hoezo ik zeg ikm oet even zitten hahaha hij zegt hoezo?? ik zei ga maar kijken hahaha ik nam 1 hijsje van die sigaret en heb hem meteen weggegeven haha ik wil niet meer zei ik hij is echt zoveel duidelijker als die test van februarie in de ochtend wiehoooooooo
Komt goed ella, PCM (weet wat geleerd) helpt tot nu toe heel goed....voor het slapen dan he...want overdag slik ik niet. Ik ga ook eens slapen denk ik.....Cin, heel erg gefeliciteerd voor jouw en dinis (nu mag het grote genieten beginnen)
thxxx lieve meiden hahaha ik kom nu pas omdat ik het eigenlijk echt niet geloof hahaha ik voel gewoon echt niks hahahaa
CINDY WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Omg Omg Omg! Je bent zwanger, wauw wat een knaltest! Yesssssss! Gefeliciteerd!!!!!!! En deze blijft gewoon lekker plakken hoor de komende 8 maanden! Wauw.
whahahha thxxx moppie hahahha zo was mijn reactie dus ook ik snap er nog steeds helemaal niks van hoor hahahahha
@Cin; Ja nog onwerkelijk is het he. Had ik ook vlak na de test. Dat je echt denkt, wow het is echt zo! Goed dat je je sigaretje na 1 hijsje hebt uitgemaakt! Ohhh meis ik ben zo ontzettend blij voor jullie!
anja ja ik snap er echt helemaal niks van hahaha maar goed hopelijk blijft het nu wel allemaal goed gaan.. want ben echt bang dat als ik morgen stop met die utro dat het dan begint ofzo?? maar kijk zo`n test of niet terwijl ik 1 uur ervoor nog had geplasd..
Dat is de aller normaalste reactie die je kunt hebben als je net posi getest hebt, als je het mij vraagt.
ff spammen : CIN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DINIS OOK!!!! Yeahhhhh krijg er een achterneefje/nichtje bij cool super happy joehoeeeeee Woensdag gak je kussen hahahahaahaahhahaha
jeeeeeeeej cin!!!!!!! Gefeliciteerd meis! Echt helemaal super!!!! Oooooohh ben zo blij voor jullie!!!
Go cindy go cindy go cindy.....en dinis ook!! Wiehooooo ben zo blij voor jullie! Ben benieuwd naar de test van vanochtend. Maar die zal wel knal zijn! Whaaaaaaa ik is blij! Tja en cindy: nu ben je echt de allerlaatste van t eerste uur die zwanger is geworden! De rest van de meiden kwamen er later bij. Oooo vind t zo leuk! Een mokkapuntje in de maak!
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej cin en dinis. van harte gefeliciteerd zeg dikkek nuff voor jullie. heel normaal hoor dat je bang bent. stuiter stuiter stuiter stuiter