PCO Deel 8

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anja89, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor vrijdag! Hopelijk kunnen jullie direct weer verder :D. Alhoewel wil je je lichaam niet even "rust" gunnen?

Met mij gaat het goed, de voorweeen komen en gaan, maar het wordt wel iets minder gelukkig. Nu vooral veel "last" van een te dikke buik en de laatste loodjes ;).

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nog eventjes deb, nog eventjes.....

Gelukkig niet te veel last van voorweeen nu, wel de dikke buik hihi...ach ja...tis de laatste keer toch dus ik kan me indenken dat je er wel van geniet zoveel als mogelijk! En dat het dan niet zo erg meer is toch? :D

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja en die wegen het zwaarst..

Ik heb eigenlijk twee gedachtes, aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk weer. Maar aan de andere kant, laat me genieten van wat ik heb. Een goede baan zoeken en behouden en dan weer zien..

We kijken wel wat er vrijdag gezgd word :D ..

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, ik geniet inderdaad optimaal van mijn buik, wetende dat het de laatste keer zal zijn. Maar aan de andere kant mag PJ nu ook wel komen ;), dubbele gevoelens dus :D. Ik ga weer even liggen, zitten doet ook pijn....fijne dag!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Minnie: Ik weet wel leuke namen :D .. Mars & Bounty ;) ..

Deb: dat is heel begrijpelijk!! Je heb een giga buik, ik kon alles nog opt eind *lees been op de kraan leggen om die doos te scheren haha* . Was ook niet zo extreem..

Dames :) .. Ik zou van de week tante worden, maar gelukkig zijn de weeen gestopt :D .. Ze is nu thuis en moet rustig aan doen.. Pff alleen maar goed, manneke is alwel 1200 gram dus dat is positief.. Was wel ff spannend

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Meiden mag je een rennie als je zwanger bent? Ik verga van de maagzuur.....aaaauw

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie jaa rennies mag hahah heb ook al 2 doosjes gehaald:)

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mama marss wiehooo gelukkig is alles goed meiss.. nu op naar de 2de beeb meidd...
    ik ben echt benieuwd hoe en wat:):)

debby snap dat het nog steeds een dubbel gevoel is meiss,en begrijp ook heel goed dat je kleine pj nu wel wil zien haha
    woensdag weet je meer toch???

miran hoe gaat ie meiss???

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oooo aauw. Ik ga er maar gauw 1 pakken dan.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha pak er maar gewoon 1 meiss binnen 2 minuutjes is het weg:)

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oooo wat een opluchting.......ben nu wel goed misselijk maar die pijn is weg.....

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahhaha ja ik heb er vorige week sn`achts last van gehad en nam er een en het was meteen weg hahaha daarna wel buikpijn en diarree sorry:( hahahaha

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    minnie, jah rennie is het enige wat je mag bijna voor maagzuur ;) sommige verslijten een doos per week in de zwangerschap (hier ook....)

beterschap meissie, maagzuur is k*t!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Cin, je vroeg hoe het ging. Goed hoor! wil wat leuks doen, manlief niet....dus ff denken wat leuk is en niet teveel moeite hahaha.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haahha dat probleem hebben wij hier ook altijd hahahaha

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh ja en het mag niet teveel kosten ook niet zucht....dacht zelf aan dierentuin maar manlief wil niet!

speeltuin is ook wel leuk, zit er een hier in de buurt....maar Alyssa wil dan in de watertuin spelen...en dat is beetje koud...heb zelf ook niet zo een zin.

Oh een optie......hij gaat poepen zegt ie en daarna wil die naar rosmalen om te winkelen het is koopzondag daar.....hihihi...Hij moest lachen omdat alles wat we zeggen online komt meteen hier hahaha...

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahhaah ja net of je dan geen geld uit gaat geven whahhaha:):)

ik stem voor de dierentuin:):)

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou geld, dat zou dan van de kinderbijslag gaan...nieuwe kleding (lange mouwen shirts) voor Alyssa.....dat staat op de bank nu nog.

Dierentuin zou van het boodschappengeld moeten gedaan worden....

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @anja & nicky: jammer dat jullie weg gaan. vond het heel gezellig met jullie, ik hoop dat jullie nog een keer komen kijken.

@cin: die testen knallen!!!;) super meid

@mama mars: super dat alles met jou oke is. hopelijk snel duidelijkheid bij de gyn hoe nu verder.

@miranda: ik zou ook voor de dierentuin gekozen hebben:p gewoon manlief overhalen;)

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey pamsiee jaaa knallen knallen hahaha het mag voor mijn gevoel nog wel wat duidelijker hoor:):)
    hahhaha

Deel Deze Pagina