hallo dames ik zit ook in een ander onderwerp maar heb even een gerichte vraag ik zit in de eerste cyclus clomid ( slikte dit de 5 dagen tijdens de menstr) en zit nu op dag 16 van de cyclus. gisteren naar gyn geweest en mijn eitje was nu 2,2 cm en ready om te springen ( maar dat was hij maandag ook al!) nu heb ik al de hele dag een heel pijnlijke steken daar waar mn eitje zit links. en tijdens het "klussen" is het vrij pijnlijk... iemand die weet wat dit is?? heb vanaf maandag al een zeurderig gevoel daar en nu is het wel heel ongemakkelijk... is dat normaal?? rare vraag misschien maar kan deze ook vast zitten?? helup
Ik weet niet of je eitje ook echt vast kan zitten, maar weet wel dat ik tijdens mijn eerste (en laatste) clomid kuur ook echt enorme steken had in mijn linker lies, waar het eitje zat. Heb op die dag en de twee dagen erna geklust en inmiddels zit het resultaat te trappelen in mijn buik! Hoop voor je dat je klachten van je eisprong zijn, en dat 'ie bevrucht wordt!! Succes
hmmm 2 verschillende verhalen, ik krijg bijna 2x per week een echo dan zouden ze toch wel kunnen zien dat het geen cyste is?? en ja flink geklust haha laten we op het bese hopen en dat het bij mij ook zo snel raak is!