Hi meiden, Mijn eerste ICSI poging heb ik gestimuleerd met Puregon. Vanwege beslissingen die zijn genomen door de regering moet ik mijn tweede poging gaan stimuleren met Menopur. Nu vraag ik me af of er meiden zijn die zowel Puregon als Menopur hebben gebruikt en of er veel verschil is qua resultaten en qua bijwerkingen? Dank jullie wel alvast!!!!
Hoi Jordan, je hoort vaak dat je met puregon iets meer eitjes hebt, maar dat met menopur juist de kwaliteit beter is van de eitjes! het is dus ook een beetje afhankelijk van je leeftijd. Vaak is het zo dat voor de iets oudere dames menopur sowieso beter is Succes weer met je volgende poging meid
Ik ben 31 (bijna 32...helaas ) dus nog niet heel oud. Mhhh... Ik vond de score van poging 1 ook niet fascinerend
@jordan, gelukkig inderdaad niet heel oud maar rond die leeftijd ligt geloof ik wel ongeveer het omkeerpunt en opzich is de kwantiteit belangrijker dan de kwaliteit. Vooral gezien jou voorgeschiedenis met helaas geregeld een mk je kunt het een poging wagen toch? wie weet met een plakkend resultaat! ik duim voor je meid!
Hey jordan, Geen puregon gebruiker, maar 4 pogingen met gonalf en lucrin en de laatste met menopur en deca. Die laatste poging is mij velen malen beter bevallen. Veel minder bijwerkingen en een abnormaal goede oogst (ik ben 39) ik dacht 14 follikels, 12 eicellen en 10 bevruchtingen, waarvan 1 tp en 3 cryo's. Dit zijn voor mij dus extreme aantallen Weliswaar een vmk, maar toch een 'goede' stimulatie Succes deze ronde!
Papaver, dat is zéker een super score! Wel rot van de vmk En nu heb je nog 3 cryo's? Ik had met Puregon ook 1 verse en 3 cryo's. Ik heb woensdag de eerste echo en een super zwaar gevoel in mijn onderbuik. Ik hoop dat dit een heel goed teken is hihi. Bbibi, hahaha, geestelijk voel ik me 18 hoor, zou dat meetellen?