Hallo dames, Ik heb Pcos, een te traag werkende schildklier en sinds bijna een jaar zit ik in de mmm op zwanger te worden. Eerst gestart met clomid maar dat sloeg niet aan. In september begonnen met menopur en pregnyl en was direct zwanger. Helaas is dit bij 7 weken een miskraam geworden. In februari dit jaar ben ik begonnen met afvallen. Een aantal weken heb ik een koolhydraat beperkt dieet gedaan in combinatie met elke dag minstens een half uur wandelen. Ik viel af maar op en duur merkte ik dat ik toch te weinig voedingsstoffen binnen kreeg. Daarna ben ik nog een aantal wegen ww gaan doen en ook daar viel ik nog een kilo of 2 mee af. Totaal 8 kilo afgevallen. Alleen nu sta ik een beetje stil en is er weer 2 kilo bij gekomen. Na mijn miskraam boeide het me allemaal niet zo maar ik wil dus vanaf 1 januari weer van start. Ik ben nu alleen zoekende naar een passend eetpatroon/ dieet die goed te doen is voor iemand met Pcos en/of te rage schildklier. Is hier iemand die dit herkent, wellicht hetzelfde heeft en die mij wat tips en adviezen kan geven? Wat kan ik het beste wel eten en niet eten.
Ik heb heel veel baad bij de shakes van herbalife. En ik sport er ook drie keer in de week bij. Niet meteen negatief tegen over shakes staan. De shakes van dit merk zijn helemaal natuurlijk en alle voedingstoffen zitten er in. Je mag ze ook gebruiken als je zwanger bent. Ik heb door het afvallen zelf een eisprong gehad op dag 58 deze is ook bevrucht helaas later een miskraam geworden. Wat zijn jouw klachten van een traag werkende schildklier? En krijg je hier ook mede voor?
Maar die shakes zijn wel duur zeker? Bij mij is m'n te trage schildklier ontdekt omdat ik na een maar niet ongesteld te zijn geweest werd door gestuurd naar de gyn. Daar werd bloed geprikt op pcos en toen kwam dat andere er ook uit. Achteraf gezien vallen er wel puzzelstukjes op z'n plaats hoor. Ik had het altijd veel koud, moeilijke stoelgang, moeite met afvallen, vermoeidheid en ben aan beide handen geopereerd, aan het carpaal tunnel syndroom en dat komt ook voor bij mensen met een te traag werkende schildklier. Ik slik sinds september vorig jaar thyrax. Het heeft bijna een half jaar geduurd voordat ie goed was ingesteld. Toen ik zwanger was moest ik om de 6 weken op controle bij de internist. Maar inprincipe om de 3 maanden.