Het walvissenbankje; eindelijk zwanger na MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lenalijstje, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    Hoi meiden,

Tja ik weet het, eigenlijk moet ik met dit onderwerp naar het 'gewone' zwangerschapsforum. Maar ik voel me daar helemaal niet thuis.
    Hier hebben we inmiddels met z'n allen best een soort van band door alles wat we moeten meemaken en doorstaan (ok, klinkt misschien een beetje te dramatisch) om eindelijk zwanger te kunnen worden en zijn.

Voor andere stellen merk ik dat het toch een beetje normaler is om zwanger te worden/zijn, dan dat het voor ons is. Wij beseffen ons misschien gewoon nog wat meer hoe speciaal het is om een wonder te mogen ontvangen.

Nouja, vandaar dus dit topic. Ook voor meiden die (net als ik) net zwanger zijn na MMM en elkaar willen ondersteunen met tips enzo. Misschien mooie zwangerschapsgedichten en 'hoe vertel ik het mijn omgeving/ouders'. wij zijn namelijk door onze voorgeschiedenis toch vaak meer 'gedwongen' om het sneller te vertellen dan anders.

Nou, ik hoop dat er veel meiden op dit Walvissenbankje komen aansluiten.

Liefs Lena en :baby:

2. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo Lenalijstje,

Er is al een walvissen topic hoor ;) waar zwangere mmm'ers kunnen kletsen...
    Ik weet alleen niet precies waar die zit....

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi Lenalijstje,

Ik benhet helemaal met je eens!

Vooral dat gedongen sneller te moeten vertellen dat je zwanger bent. Onze familie leeft al jaren met ons mee en we hebben dan ook verteld dat het niet via de normale weg zal gaan lukken.
    Toen we begonnen met de IVF hebben we dit ook verteld. Toen we na de eerst bloed test wisten dat we zwanger waren werden we zelfs gebel.....en weten jullie al wat? Ja wat zeg je dan? Wij hadden besloten om niet te liegen.....maar het blijft heel moeilijk want het is nog zo pril!

Wij hebben inmiddels een hartslagje mogen zien en dat was een hele opluchting :D

Probeer te genieten van je zwangerschap want het is een echt wonder!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Gefeliciteerd!

Volgens mij is er al een speciaal topic voor meiden die na behandelingen en de mm zwanger geworden zijn. :-k Dat was eerst in elk geval wel zo. Maar misschien dat daar niet zoveel meer geschreven wordt, dat het je niet opgevallen is? Ikzelf ben nu voor de 2e keer na een ICSI-behandeling zwanger, erg bijzonder! Ik hoop dat er snel meer meiden bij zullen komen!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ga naar clubs en dan naar walvissen topic.
    daar kun je gezellig kletsen met meiden die net als jij d.m.v. een vruchtbaarheidsbehandeling zwager zijn geworden.
    liefs lisa ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zie het andere topic!

Deel Deze Pagina