pijn bij innestelling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linde86, Apr 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Afgelopen zondag of maandag heb ik eisprong gehad.
    Donderdagavond (na de seks) kreeg ik ongelofelijke heftige buikpijn. Ik lag krom van de pijn en iedere beweging was pijlijk. Zo enorme buikpijn heb ik niet eerder gehad, tranen in mijn ogen en puffend van de kramp.
    De volgende ochtend toen ik wakker was de pijn gelukkig weg, maar voelde nog een lichte spierpijn. Niets vergeleken met de avond ervoor. Aangezien het vier of vijf dagen na de eisprong was, vroeg ik me af of dit misschien met de innesteling te maken kan hebben. Heeft iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Volgens mij doet den innesteling als je hem al voelt niet zoveel pijn.
    Heb dit ook een keer gehad en bleek een cyste te hebben, afgelopen maand ook soort pijn gehad en bleek ik last te hebben van het gele lichaam in m'n eierstok.

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Afgezien van het feit dat dit wel aan de vroege kant zou zijn voor een innesteling, voelen de meeste vrouwen een innesteling niet eens. In theorie is het natuurlijk mogelijk dat het een innesteling was, maar het lijkt me waarschijnlijker dat je gewoon een ander pijntje was. In de luteale fase is het niet vreemd om zo nu en dan eens kramp of e.d. te hebben zeker niet tijdens de seks, omdat je baarmoedermond dan vaak wat lager staat en je baarmoeder gevoeliger is. Zelf heb ik hier ook wel eens last van. Succes!

4. Wellie

Wellie Nieuw lid

Apr 5, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames

Ik heb hier precies het zelfde

Zondag of maandag me eisprong en donderdag middag opeen een hele scherpe stekende pijn heeft maar 15 minuutjes geduurd en daarna weer alles als normaal
    Zo dat een innestelingspijn kunnen zijn

Vandaag opeens ook veel afscheiding meer dan normaal

Heel gek heb al 2 kindjes maar kan het niet meer herinneren hoe het toen
    Was

5. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Wat bijzonder dat je precies hetzelfde hebt op dezelfde dagen. Kwam bij jou de pijn plotseling of ook na de seks?

6. Wellie

Wellie Nieuw lid

Apr 5, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het in de middag gewoon plotseling. Zat rustig op de bank toen ik het kreeg

Wat me verder wel opvalt is dat ik normaal gesproken 1,5 voor mijn nod als het ongi gevoel het maar nu 8 dagen ervoor helemaal geen last

7. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Spannend. Ik lees diverse verhalen op verschillende forum. Er zijn dames die dezelfde helse pijn hebben ervaren rond de periode van innesteling en zwanger bleken te zijn, maar ook tal van vrouwen die niets voelen. Er zit helaas niets anders op dan afwachten, tenzij ik deze pijn weer ervaar dan ga ik direct de huisarts bellen.

Misschien nog andere dames die een soortgelijke ervaring willen delen?

8. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Bij mijn 2e zwangerschap heb ik wel flinke krampen gehad rond NOD, waarvan ik nu denk dat dat innesteling is geweest. Die krampen kwamen af en toe over meerdere dagen verspreid, maar na een week of 6 niet meer. Ze waren echter niet zo heftig als jij ze beschrijft.
    In mijn 1e zwangerschap had ik na het vrijen ook erge krampen. Dit was alleen na het vrijen en schijnt vaker voor te komen. Dat heb ik normaal (als ik niet zwanger ben) niet na het vrijen.
    Hopelijk ben je zwanger!

9. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie loving. Had je tijdens je eerste zwangerschap ook al heel vroeg in het begin krampen na het vrijen? Ik ga nergens vanuit, maar ik ben best geschrokken van de pijn die ik had en dan ga je nadenken....

10. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    De innesteling vind meestal plaats tussen 6 en 12 dagen zeggen ze. En ik heb mijn innesteling ook gevoeld was erna ook zwanger en bij mij voelde het als menstruatie pijn aan 1 kant van je buik met soms wat steken erbij. Toen ik zwanger was en gemeenschap had voelde dit ook raar met ook soms steken erna in mijn buik dus misschien kan het zo zijn..

11. jnathaliec

Apr 5, 2014
    55
    0
    0
    Dierverzorgster
    Purmerend
    Ik heb ook erge buikpijn gehad rond de innesteling. Pfff dacht laat die menstruatie nu maar komen. Heb er zelfs paracetamol voor geslikt, en dat doe ik normaal helemaal niet zo snel. Weet niet of ik de innesteling gevoeld heb, of het feit dat mijn eitje zich gedeeld heeft en er 2 heeft ingenesteld, maar het was geen fijn gevoel.

12. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    ik heb dit ook gehad bij mijn zwangerschappen dacht toen echt dat ik out zou gaan. heb normaal wel wat last voor mijn menstruatie maar zo erg als bij mijn zwangerschappen heb ik het nooit gehad.

13. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    En nu al twee dagen zeurende buikpijn. Ik ga in het weekend een testje doen, spannend!

14. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Rond NOD heb ik wel menstruatiepijn gehad. Vandaar dat ik het ook zo raar vond dat er maar geen bloed kan. Na een week overtijd toch maar een test gedaan. Volgens de HA was het de innesteling die ik gevoeld heb.

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

Aug 25, 2013
    1,916
    0
    0
    Ik zit nu 4dpo en heb lage rugpijn...

ik heb tijdens mijn eisprong ook altijd flinke lage rugpijn

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik niet veel gevoeld in het begin eigenlijk. Alleen dat mn buik gevoelig was en mn onderbroeken hierdoor niet meer lekker zaten. En als ik gehurkt zat en overeind kwam voelde ik de spieren in mijn buik zich op een vreemde manier oprekken.

Bij deze zwangerschap heb ik wel degelijk felle steken gevoeld af en toe. Daarna ook weer een gevoelige buik. Maar niet zo pijnlijk als jij beschrijft eigenlijk.

Wie weet!! Ik duim voor je dat het raak is!
    Ben erg benieuwd naar je testje dit weekend!

17. Linde86

Linde86 Lid

Mar 14, 2014
    44
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Ik kon me vandaag niet meer inhouden en heb een test gedaan. Een goedkoper dipstick testje. Ik zie een heel erg vaag streepje...! Maar om teleurstelling te voorkomen beschouw ik nog als negatief. Ik ben meteen naar de kruidvat gegaan om nieuwe testen te kopen voor morgenvroeg, zo spannend!!

Share This Page