PCO, en cyclus na de bevalling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    runner, ik zit nu op dag 28 dus beetje kort, denk dat ik rond de 30 moet rekenen.

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    liefies!
    wat leuk radna! ennne super spannend al meteen weer! ik ben vandaag weer ongi geworden..... weer 42 dagen.... mmmm ik heb nog niet echt veel vertrouwen in een regelmatige cyclus....
    we hebben inmiddels daarom de balonnen maar weggelegd, en zoeken het gevaar op ;) ! vandaag dus ook maar starten (en volhouden) van tempen...
    iedereen weer een fijn weekend!
    veel liefs elfje

3. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb deze week dus echt spontaan een ei gehad! Nu zit ik dus ineens in de wachtfase, vind het super spannend, 7 mei is mijn NOD duimen jullie mee?

Radna weet je al wat meer? BIj jou is het ook spannend!

Elfje, spannend hoor, succes deze ronde! Ik hoop voor jou ook op een spontaan ei!

4. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden.

Sinds vandaag officieel geen beebje gemaakt............weet nu wel hoe lang cycles was en wanneer ei ong en was op aanraden van gyn vanaf dag tien begonnen en we zijn dus te vroeg gestopt zeg maar dus dat weten we nu voor de volgende keren, vandaag had dag 32 geweest dus zit op 31 dagen en wij zijn twee dagen voor ei sprong hadden we de laatste keer hahahah jammer maar ja!

Mila wat spannend, gaan hard voor je duimen hoor!

Elfje das lang zeg 42, maar das wel helemaal uit zich zelf? succes met tempen, moest dat pas even twee weken van gyn maar vind dat echt niks! vergat t ook vaak als mano dan huilde hahahah

fijn weekend allemaal!

lieffs

5. Milla

Milla Niet meer actief

Radna wat jammer, weet je het zeker? Wanneer zou je ongesteld moeten worden? volgens mij blijven zaadcellen 3 dagen in leven.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jammer Radna, wel lekkere korte cyclus, de volgende keer dus nog ff doorgaan :p Krijg je geen fm's?

Elfje 42 dagen dus weer, iig beter dan niets.
    geen balonnen dus meer :p spannend!

Milla ow wat goed, toch nog een eisprong uit jezelf, ben benieuwd :D

Ik zit op dag 29 en nog steeds geen eisprong, zal het dan weer helemaal in de war zijn? Na 4 goede cycli?
    Het is wel vervelend omdat je nu rekening moet houden met anti conceptie omdat je niet weet waar je aan toe bent.
    Voorheen wist ik wanneer het veilig was en wanneer niet.

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hoi Meiden,

Ben even niet hier geweest... mijn cycklussen vallen toch wel erg tegen dus heb even geprobeert er niet zo mee bezig te zijn.
    Mijn cyclussen tot nu toe:
    42-27-34-62->39 Vandaag is dus dag 39 en weer nog helemaal niets. (Niet op mijn erg verouderde banner letten ;))

Ik hoop binnenkort ongesteld te worden en dan wil ik weer gaan tempen. In juni wil ik denk ik weer de mmm in stappen.

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee ladies!

@radna: balen meis.... hopelijk meer geluk de volgende keer (en plezier.... haha langer aan de klus!)

@mila: een eigen ei! hiep hiep hoera! wat fijn meis! hopelijk heb je hem benut!

@pien: balen man! het ging zo goed bij jou! misschien heb je toch je ei gemist, en wordt je nu snel ongi?

@ceacilia: bij jou ook aL zo'n rommeltje.... mmmm gaat lekker maar niet heus.... lastig he, om dan weer de stap naar het ziekenhuis te nemen... misschien geeft tempen je idd wat meer rust...

ik heb gelukkig minder last van mn ongi dan de andere keren.... sinds mijn bevalling was het best pijnlijk.....

liefs elfje

9. Milla

Milla Niet meer actief

[@mila: een eigen ei! hiep hiep hoera! wat fijn meis! hopelijk heb je hem benut!
    [/quote]

We hebben hem zeker benut, hij is afgelopen dinsdag of woensdag geweest, nu alleen afwachten of het zich ook gaat uiten in een zwangerschap. Ik hoop het heel erg! Ik wil volgende week zondag avond gaan testen, dan kom ik terug van een korte vakantie. Dan zit ik 2 dagen voor NOD.

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hallo Meiden!

Hoe gaat het ermee?

Milla en? en? en?

Elfje gaat het tempen goed?

Radna en Runner
    hoe staat het bij jullie ervoor?

Ik heb uiteindelijk toch nog een eisprong gehad...op dag 31 pas :rolleyes: laten we nou net op dag 30 geen "ballon" gebruikt hebben....oeps :oops: nog een weekje en dan weten we meer...

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    PIEN!
    wat doe jij weer spannend! hahaha waar zit je nu in je cyclus?

feesten zonder ballonnen is ook veel leuker;)

tempen blijkt moeilijker dan ik dacht...... voor ik het weet ben ik weer uit bed, en denk ik shit....... weeeer vergeten! niet zo handig, wanneer er geen ballonnen in het spel zijn.... geen idee wanneer er een NOD plaatsvindt ed! maar ja, we zien wel...

liefs elfje

12. Milla

Milla Niet meer actief

Helaas, ik ben ongesteld geworden, maar nu begonnen met Clomid.

Pientje, succes, hpelijk is het raak!

Elfje, het is inderdaad lastig, mij heeft het geholpen door mijn thermometer op mijn nachtjkastje te leggen.

Succes allemaal!

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Elfje, succes!
    Leuk joh dat jullie er weer voor gaan. :)

Milla, jammer zeg dat je weer ongi bent.
    'hopelijk heb je met clomid snel resultaat!

Whaha die Pientje!
    Ik denk dat jij het zelf niet eens zo erg zou vinden als het raak is, toch?

caecilia, balen zeg dat je cyclus weer langer word.

radna, en? Ben jij al ongi geworden?

Ik zit nu op dag 32 en eindelijk is mijn temp omhoog gegaan.
    Heb alleen geen ei gevoeld... :rolleyes:
    Je hebt zo idd sneller de neiging om de ballonnen te laten liggen en de gok te wagen.

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyyy meiden,

wat leuk om te lezen dat een aantal toch weeral doorgaan voor een tweede (derde) wondertje, echt super.

hier alweer ruim 26 weken, gaat echt supersnel.
    alles gaat goed, op mijn bekken na, maar dat nemen we voor lief he ;)
    kylian gaat er super mee om, die vind het geweldig en de baby krijgt dan ook veel kusjes en moet er nu maar uitkomen zegt ie tegen mijn navel :) :D

liefs sam

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow jammer milla :( hopelijk met clomid meer succes!

Elfje ja haha dat had ik in het begin ook met tempen, vergat het dan, was ik al uit bed.
    Maar het went wel weer, hou het netjes bij op FF.
    Zit nu inmiddels op dag 41.
    moet ongi worden ergens tussen dag 45 - 47, nog 4-6 dagen dus.

Runner
    ow net als ik op dag 31 eisprong dus...gaat weer lekkerrrrrr
    als ik em zo laat heb, dan voel ik er dus ook niks van dan wanneer die eerder komt, zou dat met de kwaliteit te maken hebben?
    Mijn menstruaties werden ook steeds lichter.

Wow Sam gaat snel hè.
    Wat lief hoe Kylian reageert.
    Kan ook helemaal smelten van de interactie tussen Jennifer en Jason, geweldig om te zien!
    Geniet er maar lekker van!

Radna welke dag zit je nu? Nog last gehad van de clomid?

Ceacilia bah bij jou ook helemaal in de war :( toch nog gevoelig voor dus...

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

Wat een schatje is je mannetje!

Ja goed... genieten met ontzettend van haar.
    Marco begint haar nu leuker te vinden.
    Hij vond het maar saai dat ze alleen maar at en sliep haha.

@ pien

Pff hou op gaat veelste snel hihi.

Nog gefeliciteerd met Jason!

Euhm ja met sommige dingen is ze echt 3,5 maand en met andere dingen echt 6,5 maand.
    Een mengelmoesje hihi...
    Ik heb een oppas kindje van 3 maanden die ligt al van rug naar buik te rollen en Btje die doet niks.
    Ze heeft het van beide kanten een keer gedaan en verder nooit meer gedaan hihi.
    Ze is best lui ;)

Wow zijn jullie voor nummer 3 bezig?

@ all

Voor ons geen 2de.
    Ben na Britt ook spontaan zwanger geraakt en ging weer mis.
    Nu hebben we onze buik er flink vol van.

Maar hoop dat jullie allemaal snel een kleintje mogen verwachten!

17. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He meiden,

Zo was alweer ff geleden, maak nu even tijd voor jullie :D
    Allemaal leuke moederdag gehad? wel leuk zon eerste moederdag!

Hier gaat t goed, zit nu op dag 17, en als t zelfde gaat als vorige maand heb ik vandaag ei!, we zij vanaf vorige week woensdag weer druk bezig dus, hahaha en gaan maar ff door tot vrijdag, wat ruimere tijd hahaha, voor de zekerheid! dus ben weer benieuwd, heb wel weer t idee dat de medicijnen werken.

@ moon, dat heeft rob ook hoor dat ie t nu leuker vind, dit is ook wel echt schattige leeftijd, brabbelen en van alles uitvogelen, lekker druk ook. Wat vervelend dat jullie ook weer een miskraan hebben gehad, kan me voorstellen dat je t dan even helemaal hebt gehad, je rekent toch elke keer op een kindje. Geniet iig lekker van Britt!

@ mila, mwww jammer dat je spontane ei geen beebje is geworden. Ben je nu weer aan de clomid of wachten jullie weer spontaan ei af?

@ pientje, wow spannend! wanneer is nod, of heb ik die al gemist. En nog gefeliciteerd met Jason, was t leuk feestje zijn eerste verjaardag!

@ Elfje, bij jou al wat meer regelmaat te vinden in je cycles? of ben je begonnen aan de clomid ondertussen?

@sam, gaat hard nu ineens bij jou, leuk dat Kylian t ook zo leuk vind (hopelijk ook nog als bro of sis er echt is ;) ) alles al een beetje op orde voor de kleien ofmoeten julle nog beginnen? is t beetje uit te houden nog met die warmte?

mwwww volgens mij heb ik iedereen gehad, sorry als ik toch iemand vergeten ben :(

Kleine man slaapt lekker even dus kan lekker ff genieten in de tuin zonder steeds opte hoeven letten!

fijne dag allemaal nog

lieffs

18. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Oehh zie net dat kleine man vandaag precies 11 mnd is! nog maar 1 te gaan voor een jaar, wat is dat hard gegaan zeg! Zag van de week foto's van vorig jaar met dikke buik, was best raar om te zien, en dat we nu al bijna een jaar kleintje hebben.

19. Milla

Milla Niet meer actief

@ Radna, gefeliciteerd met je ei, nu maar hopen dat er iets moois uit gaat komen ;)

Ik ben inmiddels met Clomid gestart en zit vandaag op cd 10, ik merk nu al enorme eigroei pijn, dus ik vermoed dat mijn eisprong ook niet lang meer op zich laat wachten, spannend, dan gaan we ongeveer gelijk op!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

Spannend!
    Hoeveel zit je clomid 50?

Die zwangerschap was niet gepland.
    Aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant had ik dat nooit gered denk ik.
    Zo dicht op elkaar.. pfff dan had ze bijna een jaar geweest.

Mijn moederdag was ook Mar zijn verjaardag.
    Wel heel apart de eerste keer hihi.

Deel Deze Pagina