Ik zit nu alweer op dag 40 en er is nog steeds niets te bekennen... Met moederdag ben ik overgeslagen. Meneer deed vooraf heel geheimzinnig maar toen puntje bij paaltje kwam bleek het te duur te zijn dus uiteindelijk niets gekregen... Weten we ook weer voor vaderdag. Moon, wat een schatje! Heeft ze al tandjes? Milla, veel klus plezier. Radna, aan het klussen zal het dit keer niet liggen bij jullie. Pientje, zou idd kunnen dat als je ei zo laat komt ie te hard gekookt is. Menstruatie is dan idd minder pijnlijk. Ook wel fijn op zich maar liever toch en reglmatig cyclus. Jij al ongesteld? Sam, hihi wat een lieve reactie van Kylian. Maar laat de kleine voorlopig nog maar even zitten waar ie zit, nietwaar?! Elfje, hoe is ie bij jou? Al je ei gehad?
Nou ben inmiddels ongesteld geworden hoor het is nu 35-35-30-30-42....die 42 staat niet zo mooi hopelijk komt daar deze maand weer verandering in hihi Moon vind je het nog niet te vroeg om te beslissen of er wel of geen 2e komt? Britt is nog zo jong. Het kriebelt nu misschien nog niet, maar over een paar jaar misschien wel? En het is zoooo leuk, toch? Wat een mega leuke foto zeg! Radna zozo goed je best gedaan iets gemerkt van een eisprong? Milla en bij jou? Clomid z'n werk gedaan? Ahhh Runner geen moederdagcadeautje gehad? wel een lekkere knuffel van je ventje? Dacht dat je ook op dag 31 eisprong had gehad? Of was je temp weer gezakt? Elfje hoe gaat het bij jou? Al tekenen?
pfff was net bericht aan t typen, had voor bijna iedereen al stukje druk ik m per ongeluk weg............heb geen zin om weer opnieuw te beginnen, doe ik andere keer ff! morgen bloedprikken, ben weer benieuwd ohhh spannend Mila, kunnen we samen afwachten..........jullie zijn nu dus goed aan de klus de mijne had gister ff even geen zin hahaha, heb t maar zo gelaten denk dat ei toch al wel geweest is en we hadden t daar voor zo veel gedaan dat gister niet uitmaakte, blijft toch wel even rondzwemmen heb nu nog wel steken dus vraag me af of die al geweest ismaar dat slijm waar ze t altijd over hebben had ik normaal nooit en nu heel veel gehad sorry hoor, en is nu weg dus...........ff afwachten maar weer nou ga n echt gauw zit ik toch weer heel verhaal te doen hahaha lieffs
heeeee babes! @radna: hopelijk heb je je ei benut meis! cd 17 had ik ook vaak met clomid! @pien: jammer meis, was wel even spannend toch? hopelijk volgende keer weer een cyclus die in het rijtje thuis hoort! ik vond die 30 van vorige keer wel wat! @runner: wat gek meis! je liep toch gelijk met pien? en jou moederdag... haha daar heeft die van mij ook een handje van.... grote ideeen, maar puntje bij paaltje.... (te duur, geen tijd, vergeten haha) het blijft overigens een lieverd hoor enne, idd die vaderdag! hahaha @moon! wat leuk om jou schoonheid eens te bewonderen! wat een lekker ding zeg! goh, en ik wist dat helemaal niet van die miskraam! jeetje man, ik kan me voorstellen dat je even "pauze" van alle gedachten rondom zwanger worden houdt! @milla: fijn dat die clomid weer goed zijn werk doet zeg! hopelijk deze keer raak! ik heb een super leuke moederdag gehad! met een fantastische versierde spiegel met verf en een gedichtje (met dank aan het KDV)! echt zoo leuk om dit voor het eerst mee te maken! ik had vanochtend waarempel een temp stijging! en dat op cd 20! nu even afwachten of die temp stijging doorzet.... wel voor het laatst geklust op zaterdag.... maar zo actief zijn we ook nog niet bezig, en vrijen met onze oude vertrouwde frequentie van ong 2 maal per week.... hoe is dat eigenlijk bij jullie? hebben jullie een andere vrij-frequentie (bezig met zwanger worden/ en zonder bezig te zijn met zwanger worden) liefs elfje
He meiden, Zoals ik al zei heb ik even niet op zwpagina ingelogd.... Vandaag is cyclusdag 57... dus schiet niet op. Een vriendin van me heeft op moederdag een mk gehad na 9 weken en haar zoontje is 2 dagen jonger als de mijne... kwam even heel hard aan. Ik realiseerde me dat de wens echt heel erg groot is. Heb vandaag de telefoon gepakt en vanaf maandag kan ik verwijsbrief naar de fertiliteitsarts weer gaan ophalen! We zijn dus nu denk ik officieel weer in de MMM....
jammer, maarja als de wens zo groot is...zonder eisprong geen kindje. heel veel succes dan maar! Wel sneu voor je vriendin Leuke foto's radna wel een kale hè? Elfje spannend ben benieuwd of je temp morgen nog hoog is.
@ runner Nee nog niks hihi. Wel bobbels achter in boven.. en drukt ze ook telkens haar duimpjes en bijten maar nog niks te bekenen. Aaah wat vervelend.. ook niet een ontbijtje? @ pien Tuurlijk is het leuk.. maar kans op vroeg geboorte is er ook weer. En met m'n diabetes is het best zwaar. Marco wil er maar 1 en ik wilde er 2. Maar na alles vind ik 1 ook best. @ elfje Ja spetter he Mooi van de temp stijging. Vrijen? wat is dat? erg laag pitje helaas. @ radna Hoe was je bloed uitslag? @ moederdag Had oorbellen gehad en het parfum brit
Dag 41 eindelijk ongesteld. Maar na 3 dagen gaat het nu eindelijk doorzetten. Hopelijk was dit maar 1 malig! Caecilia, toch nog redelijk snel dat je naar het zh mag. En je zal het altijd zien he?! Ik had dat ook precies een week voordat ik naar de gyn moest werd ik ongi na 31 weken...
@Runner, jij dus ook weer ongi. Ik ben wel bang dat ik bij de gyn alleen een preek ga krijgen dat ik het eerst nog langer moet proberen... Maar ja mijn cyclussen zijn nu niet veel beter dan voor mijn zw... Tegen de tijd dat we naar de gyn gaan zijn we alweer 9 maanden aan het proberen... of eigenlijk 10 en ben ik 5 keer ongesteld geweest.... gemiddelde van 2 maanden per cyclus dus... Hoop dat ze me willen helpen. Het zou dan dag 26 van mijn cyclus zijn... dus ik hoop iig op een test om te zien of ik dan al een eisprong heb gehad. Ik heb nog 10 pillen Clomid liggen houdbaar tot 2010... Soms krijg je neiging tot zelfmedicatie (doe ik niet hoor!)
ben nog steeds niet ongesteld.. misschien toch maar eens naar de dokter? heb wel vaak last van buikkrampen,denk elke keer dat er wat komt,maar helaas nog steeds niks
Caecilia, je HA zou je toch niet voor jan doedel naar de gyn sturen? Volgens mij mag een cyclus toch maar hooguit 5 of 6 weken duren? Tuurlijk gaan ze je helpen, ze kennen je voorgeschiedenis toch... Ik heb ook nog 2 kuren clomid liggen... Je zou er idd bijna aan denken om het maar uit te proberen. Hihi. Angela, das balen dat je nog steeds niet ongi bent. Bv gegeven of nog steeds? Anders idd maar een keer naar de HA.
ja ik heb 9 maanden bv gegeven,ben daar dus nu een paar weken mee gestopt,las hier ook al dat het een jaar kan duren voordat je weer ongesteld word. maar heb toch het idee dat het bij mij door mn pco komt. ik zou al aan het begin van de maand naar de ha,maar ja stel het steeds uit
Caecilia, ik hoefde zelfs niet langs de huisarts toen wij voor een tweede wilde gaan, de gyn had gelijk al gezegd toen ik zwanger was van kylian dat ik zo kon bellen ivm pco.
hoi, Ik had ook gebeld voor afspraak, moest wel verwijs van hiisarts hebben, dit kwam misschien ook omdat t in ander ziekenhuis was ivm verhuizing. huisarts heb ik alleen maar gebeld die heeft m gefaxd! vandaag gebeld voor bloeduitslag en had deze geen ei met de 50mg assistente overleggen met gyn en die vond t raar dat t vorige keer wel was, moet nu afwachten of ik ongi wordt(lijkt mij niet zonder ei maar ze zei dat t wel kon) dan gelijk bellen en langskomen en anders uiterlijk 2 juni bellen en afspreken, dus ben benieuwd, misschien is die verlaat ofzo, maar heb op dag 21 bloedgeprikt dus dan zou t wel heel laat zijn waarde was 1,8 erg laag dus. Naja we wachten wel weer af........... hoe is t met de rest allemaal Mila, jij al aan t wachten, is je ei geweest? Zo naar feestje pfff moet ff zin maken, hele middag in file gestaan voor verjaardag van opa...... FF wachten op de oppas en dan maar ff gaan als we er zijn is t vast leuk! lieffs en fijn weekend allemaal!
hello! @ceacilia: spannend meis, weer naar de gyn! je kan vast snel terecht, je gaat toch niet voor niets! @radna: balen meis... nog geen ei..... hoe staat het er nu voor? @mila: en bij jou? @all: vandaag weer ongi! dag 33 maar liefst! klopte aardig met wat ik met tempen dacht! begin dus weer inzicht te krijgen... hopelijk volgende keer weer zo'n nette cyclus! mijn meissie is vandaag 1 jaar geworden! we hebben het al groots gevierd op zondag, en toen is ze schandalig verwend! zo'n leuke dag gehad! echt een gek idee dat ze er al een jaar is! het voelt alsof de geboorte gisteren was..... hoest met de rest? liefs elfje
Elfje, gefeiliciteerd met jullie kleine meid! Gaat hard he zo'n jaar?! Ik zit weer op dag 14 d=us heb nog wel even te gaan. Hopelijk word ie weer wat korte dan m'n laatste cyclus... Radna, balen joh dat je nog geen ei hebt gehad. Wel een leuk feestje gehad? Angela, ik werd ook pas weer een maand na het stoppen van bv ongi. Hopelijk duurd het voor jou ook niet lang meer.
Elfje heel vaak dacht ik, op je meid der verjaardag ff feliciteren, dacht er regelmatig aan, maar op de dag zelf vergeten alsnog gefeliciteerd! Wow 33 dagen, netjes hoor! Dat lijkt er meer op! Radna ow balen zeg! of heb je ondertussen al iets van een eisprong gemerkt? Angela hmmm nog steeds niet ongi, zal wel door de bv komen, hopelijk. Runner zijn jullie nu al actief bezig? Of wachten jullie nog ff? Ceacilia denk dat je wel meteen geholpen word hoor, gezien je geschiedenis. Nog 2 weekjes ongeveer, toch wel weer spannend. Nou ik zit op dag 20 en heb ergens tussen dag 16-19 een eisprong gehad volgens mij. Ff afwachten wat mijn temp morgen doet. Maar dat is iig al korter dan die 42 dagen van de vorige keer.
misschien komt het inderdaad wel door de bv,wacht nog ff een paar weken en anders ga ik ff langs de ha,is toch niet raar ofzo.of moet ik meer geduld hebben