Pientje, dat klinkt idd al beter dan de vorige keer. Scheeld toch al gauw weer 1 week. Wij zijn sinds deze maand ook gerichter bezig. Iig zijn de cd's aan de kant. Maar ben er niet zo heel erg mee bezig met wanneer het 'moet'. De natuur gaat z'n eigen gang. Zit nu op dag 21 en er is weinig te beleven hier....
Spannend hier meiden, ik houd jullie in de gaten hoor! Ik heb hier het idee dat er missch. weer een ongi aan zit te komen. Al 2 dagen zo'n zeurende buik en rugpijn.. Wij hebben ook besloten om helemaal geen AC meer te gebruiken en wel te zien waar 'het schip strandt'.. Tot nu toe nog geen ongi gezien hoor, dus ben zeer benieuwd of ik nog mag hopen op een cyclus van mezelf.. Dat het bij ons op de natuurlijke manier zou lukken is vrijwel helemaal uitgesloten ivm mn PCO en veel te korte luteale fase. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.. We willen zeker wachten met weer de stap naar het ziekenhuis te nemen totdat Julian 1 jaar geweest is en misschien w88 we nog wel langer hoor.. liefs, Marjo
Marjo, bij jou al doorgezet? Ik zit nu op dag 27 en eindelijk is mijn temp omhoog gegaan. Zit wel te balen want vrijdag gaan we 2 weken op vakantie. Helemaal geen zin om dan ongesteld te worden. Laten we maar duimen dat dt helemaal niet meer nodig is de komende 9 maanden.
Hey Marjo wat leuk zeg! Zou toch wel heel erg leuk zijn als je ineens zwanger blijkt te zijn Runner hmmm toch weer een beetje lange cyclus dan. Wel je best gedaan? 8) Zou wel irritant zijn, op vakantie ongi, blehhhh Hopen dat het raak is! Elfje jij al een ei ontdekt? Radna en Milla heeft de clomid nog wat gedaan? Getsiehhhh ik moet morgen ongesteld worden :x
Hoi allemaal, Helaas de vorige ronde clomid heeft niets gedaan, maar ik heb geen fm gehad dus ik mag opnieuw 50mg slikken, ik ben nu bezig vandaag 3e clomid dag (cd5) maar ben er wel wat ziek van. @ Runner en Pientje.. Ongi komt altijd als je hem niet wilt en niet als je het wilt.. pfff heel herkenbaar!
hello hello! @runner: jeetje, wat laat meid! en vervelend dat je ongi net in je vakantie gaat vallen.... @marjo: dacht ik ook.... we wachten nog wel ff! maar voor je het weet heb je weer kriebels! hahaha @pien: en, heeft de boel al doorgezet? @mila: denk je nu dat 50mg uberhaupt wel iets gaat doen? misschien kan je tempen... heb je toch een beetje een idee van een eventuele eisprong... @ all: heb momenteel nog geen ei gespot, maar zit pas op cd 16.... vanochtend weer eens vergeten te tempen... pffff blijft een lastig verhaal! liefs elfje
Heyy. Nu kan ik ook even reageren in dit topic.. Ik ben dus zwanger geraakt met clomid na een LEO behandeling omdat ik dus helemaal niet ongesteld werd.. Nu bijna 4 maanden geleden ben ik bevallen en inmiddels heb ik 1 cyclus van 32 dagen gehad.. en zit nu op dag 4 van een hopelijk 2e cyclus.. Nooit gedacht zo blij te zijn met een menstruatie.. Groetjes Mariebel
Mariebel, nog gefeliciteerd met jullie kleintje. Hopelijk blijft het bij jou ook de goede kant op gan. Wij hebben ons niet overdreven laten gaan deze cyclus. Maar de kans zit er wel in dat ik zwanger zou kunnen zijn. Zou met de vakantie wel erg mooi uitkomen. Ben ik bijna dezelfde datum uitgerekent als met Ruben.
Hoi meiden, vandaag naar het zh geweest. Ik zit op cyclus dag 26. Zowel volgens mijn temp kaart als de echo nog geen ei deze maand. Morgen hoor ik uitslag bloedtest. En ze gaan ons weer helpen! Ik heb de primulout al in huis. Geen provera meer gezien ik daar 2 jaar terug heel erg slecht op reageerde (duizelig, misselijk, huilen etc.) En daarna gaan we weer aan de Clomid! Met controles op dag 21. 1 ding is wel veranderd met vorige keer. Ik had volgens het zh een PCO-like beeld maar gezien ik weinig/geen eitjes had was het geen PCO. Verder wel dezelfde behandeling. Vandaag bleken mij eierstokken vol te zitten... allemaal ukkies. Dus waarschijnlijk heb ik toch ook PCO. Nu ja ga ik me niet druk om maken. Zelfde behandeling dus... Morgen hoor ik meer en dan hopelijk zaterdag al met de pillen beginnen! Ik mag dubbele dosis dus maar 5 dagen! Elfje, alsnog gefeliciteerd met je dochter! Bijzondere dag!
He meiden, Zal me ook weer eens even melden hier, beetje lang geleden! Was druk met de verjaardag van ons mannetje! De dag zelf met zijn drieen naar de dierentuin geweest, en zaterdag groot feest, pfff t was druk, maar wel mega leuk! en hij is erg verwend, zijn favoriet, een mini bezem en stoffer en blik, hahahaha, deze zijn wat handel baarder voor m, ziet er heel lief uit, hij veegt nu de hele dag hahaha. Nou de 50mg clomid had de tweede keer niks gedaan, ik moest afwachten, maar er gebeurde niks, afspraak bij gyn, niet laatste vrijdag maar vrijdag daarvoor, nou jullie raaden t nooit, een ei van 18mm! spontane eisprong zei die, en dat weekend! Volgende week maandag weten we dus meer. en als we die week daarna nog geen ongi of posi test hebben moet ik weer terug, maar aangezien t ei al 18mm was ging de gyn er echt van uit dat ie wel zou springen, dus wij hebben ons best weer gedaan ! Hoe is t met de rest allemaal, moet nog even teruglezen.......... Mila, bij jou clomid wel aangeslagen? Ga ff terug lezen als ik wat meer tijd heb, tot gauw x x
Radna nog gefeliciteerd met je binkie, 1 jaar, wat worden ze groot hè Wow toch nog een eisprong, goed joh! Spannend, hopelijk raak en geen clomid meer Alles goed met de rest? Met mij wel
Stil hier... Hoe gaat het met de dames? Hier wat minder, helaas een mk gehad eergister We gaan vol goede moed verder.
oooohhhh lieverd! getsiederrie..... het was juist zo'n welkome verrassing! heel veel sterkte meissie! ik hoop dat jullie samen rustig verder kunnen..... hele dikke knuffel liefs elfje
@ Pientje, heel veel sterkte! Dikke knuf! Gisteren had ik een positieve ovulatietest, dus denk dat clomid 50 mg zijn werk heeft gedaan. Ik houd jullie op de hoogte.
Hallo, He Pientje, had je al pb gestuurd, hier ook nog ff reactie.Hoe gaat t nu met je................vind t echt heel erg Nou meiden ff voor de rest, durf t bijna niet neer te zetten, maar pientje weet t al, dus komt ietsje minder hard aan dan, MANO KRIJGT EEN BRUSJE! Als alles goed blijft gaan.......... Gyn had 6 juni ei van 18mm gespot, die dat weekend zou springen, wij aan de slag dus en met succes, heb alleen geen eerste dag laatste menstruatie gehad, maar heb vanaf dat weekend maar 14dg terug geteld, en dat als die dg genomen en dan zou t begin maart zijn! 22 juli eerste echo bij gyn! Mww, wilde er nog een banner onder zetten maar dan zegt ie onderschrift te lang, weet iemand hoe je dit kan doen lieffs
radna, wat gaaaaaaaaaaaaaafff zeg! gefeliciteerd! en je mag op dit forum maar 1 banner in je onderschrift. je kunt wel zoals ik het gedaan hebt doen. als je op mijn banner klikt kom je op die site waar je het kan doen
he, thanks sam, gelukt! Je kan m zeker ook makkelijk wel weer aanpassen als je foto, of data wilt veranderen........
hahahha, nou denk dat als ik gewoon naar de site ga, ik m dan wel weer opnieuw moet maken, maar is niet zoveel werk gelukkig, hahha Kan ik 22 juli ehte data invullen, dit klopt waarschijnlijk wel maar scheelt misschien 1 2 a 3 dg, en mooie echo foto erbij!