radna! wat goed meis! gefeliciteerd joh! en super snel! geniet ervan en op naar je eerste echo! dikke kus elfje
He meiden, bedankt! @milla,Hoe gaat t bij jullie? slaat de clomid aan? @elfje, zijn jullie ook alweer serieus bezig, of alleen nog cycles aan t ontdekken? ZO lekker even kleinen man op bed legge, herlijk is dat altijd ff tijd voor jezelf of om op te schieten met dingen die je wilt doen!
@ pien Lieverd, wat naar! Hele dikke knuffel voor jou. @ mano Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag.. beetje laat hihi @ Radna Gefelciteerd meis, erg leuk!
@Pien, meid heel veel sterkte! @Radna, heel erg gefeliciteerd (Wat een dubbel berichtje...) Zoals jullie in mijn banner zien heb ik sinds vandaag de 5 Clomidpillen weer binnen! Dus aan het werk er moet geklust worden!
he he,ben eindelijk ongesteld geworden,... tsjonge,vond 11 maanden toch wel erg lang nu maar afwachten hoe mijn cyclus gaat verlopen.
Pientje, meid wat k*t. Hoe gaat het nu met je? Radna, gefeliciteerd meis. Caecillia, heel veel klus plezier! Ik ben op vakantie netjes ongesteld geworden.... Nieuwe ronden nieuwe kansen...
Hey meiden, net terug van vakantie Radna nog hier een keertje, gefeliciteerd! Hoe voel je je nu? Lekker misselijk? Hoelang duurde je cyclus dan dit keer Runner? Wel balen op vakantie ongi, blehhhh Nu gaan jullie er serieus voor? Hey alweer aan de clomid Ceacilia spannend, volgens banner eisprong geweest, heb je nog controles gehad? Of iets gemerkt? Elfje hoe gaat het? Beetje stil rondom jouw cyclus??? Ik zit nu alweer op dag 13, ook een beetje treurig, cyclus bijhouden, want herinnert me eraan dat de mk 13 dagen geleden was Nu maar hopen dat ik snel een eisprong heb.
hee meiden! ik ben gisteren weer ongi geworden...... bluh..... op zich redelijk netjes 38 dagen.... zit een beetje te twijfelen om deze week weer eens de huisarts te bezoeken.... ik vind dat weer zo'n stap! dat gaat me weer enorm veel energie kosten... en ik moet me daar echt even voor opladen merk ik! als je een maal gaat, dan ga je! maar de mmm is me vorige keer ook niet in mn koude kleren gaan zitten... pfffffff ging het nou maar "gewoon", maar ik denk dat dat er niet in gaat zitten.... hebben jullie dat ook wel eens.....
@elfje, de MMM gaat je nooit in de koude kleren zitten... Maar ik ben er nu zoveel relaxter onder dan 2 jaar terug... Ik denk dat dat wel veranderd als het nu niet in 2 rondes raak is
Pientje, Heb eerlijk gezegt geen idee hoe lang het nu weer geduurd heeft. Zou ik mijn agenda bij moeten pakken.... Hoe lang ben jij zwanger geweest? Blijft altijd een klap zo'n miskraam. Ik denk aan je. Dikke knuffel! Elfje, Daar heb ik ook last van. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dit keer iets meer geduld heb dan toen ik de vorige keer zwanger wilde worden. Cyclussen kloppen nogg steeds voor geen reet maar ik heb er in ieder geval nu wel eentje. Sowieso meer kansen dan vorige keer.
@runner, je weet nu dat het kan. Dat maakt zoveel uit. Daardoor heb ik ook veel meer rust. Het is niet een of het lukt maar wanneer het lukken gaat gevoel...
JA! ik heb de knoop door gehakt...., morgen een afspraak bij de huisarts! kijken wat hij er van vindt! liefs elfje
spannend elfje, had dit ook hoor, weer die stap zetten, maar bij mij gebeurde er helemaal niets uit zich zelf dus dacht toch maar doen, en dan weer gyn en echo's enzo, heeft zeker wel weer inpact, Maar moet zeggen anders dan vorige keer, nu heb je er een, scheelde bij mij wel......... Spannend morgen ben beniwued wat de huisarts zegt. Pientje, hoe gaat t nu?hoop voor je dat je cycles gauw weer beetje op orde is! Hier gister ff schrik gehad, de hele dag beetje bruin verlies, had ik bij mano ook uds wilde er niet gelijk ergste van dneken, savonds na t eten ineens heel veel slijm met bruin en iets donkerrood erbij, half ur later zou er iemand van mvm komen dachtlaat ik er maar afbellen, maar ja was zo kort tijd. Daarna niks meer en tot nu nog steed sniet, de kwaaltjes beginnen nu ook wat meer te komen, misselijk gevoel steeds, begon van t weekend al iets maar gister helemaal weg, tot gisteravond en nu ook weer constant weeig gevoel, dus ga er nog maar van uit dat t nog goed zit. Milla, hoe zit t met jou testen? vond t erg meoilijk te zien zo op de foto hoor, maar kon bij mijn eigen eerste test ook gen duidelijke foto krijgen..........ben benieuwd hoeveel dagen nog? De test van mvm was trouwens gelijk mega posi, de test streep was paarser dan de control streep, gaf wel weer fijn gevoel, volgende week echo! lieffs
Elfje, succes morgen! Hopelijk word je snel geholpen. Radna, das best schrikken zeg. Nu wel gestopt met bloeden? Succes volgende week.
ja gelukkig wel, en t was ook nog niet echt rood bloed, meer slijm met bruin, maar ja kan natuurlijk doorzetten, maar gelukkig nog niet! Hoop dat dat zo blijft! Pfff, die eerste 12 wk..........zaten die er maar vast op.........daarna heb je ook geen garantie, maar ja wel ietsje meer.
hee hee! jee radna, wat schrikken weer zeg! hopelijk is het nu gestopt.... snel op naar je echo zou ik zo zeggen! wat is mijn huisarts toch een toffe peer! hij zei: waarom zou je nog wachten! de vorige keer duurde het ook nog 9 maanden na de start met clomid.... tel daar nog eens 9 maanden bovenop.... nou, ik ga morgen weer naar gyneacologie bellen! liefs elfje
Zo elfje, goeie ha moeten der meer van zijn. Ik had wat dat betreft ook een goede ha. Ben benieuwd wanneer je bij de gyn terecht kan. Radna bah schrikken ja! Hopen dat het weg blijft nu. Scheelt dat je bij Mano dat ook heb gehad en hij mooi is blijven zitten, geeft toch wel een beetje geruststelling. Milla las dat je ongi bent geworden, balen zeg! Weer aan de clomid dus? Succes deze ronde!
hee, elfje, had ik indd ook fijn is dat! Spannend hoor weer beginnen! T is gestopt hoor, ind t zelfde als bij mano, maar je schrikt toch, laat t maar gauw dinsdag zijn. Ga mano even onder douche vandaan plukken staat ie met papa........... kom gauw weer keer terug!