ze hebben bij ons een nieuw beleid bij de gyn! ik krijg morgen een vragenlijst thuisgestuurd...... aan de hand van de antwoorden deelt een verpleegkundige mij in bij de juiste gyn.... ben benieuwd! liefs elfje
ooow toch wel weer spannend Elfje toch weer een grote stap, al is het minder dan de 1e keer. Mijn gedachten gaan terug naar 2006, toen we ook zo met elkaar kletsen. Wat een tijd was dat hè...gevuld met frustraties... 8) Zit vandaag op dag 18 en zoals het er nu uitziet heb ik morgen mijn eisprong Sinds gister positieve ovutesten en heerlijk vruchtbaar slijm Was zo bang dat door de mk mijn lichaam in de war zou zijn en de pco terug zou komen, maar gelukkig niet. Dus ff flink van bilski 8)
he pientje, wat goed, dat je cycles gelijk weer zo mooi mee doet! Jou zien we hier dus niet van t weekend ! Hier is de misselijkheid sinds paar dagen begonnen hoor, voelt net als bij mano, gelukkig niet spugen maar wel hele tijd zon misselijk gevoel, eten helpt wel iets maar daarna is t er lekker weer, maar ja is voor heel goed doel.........merk wel dat je er nu al een hebt lopen, als ik bij mano niet lekker was deed ik ff rustig aan of bleef wat langer op bed, gaat nu niet, maar ja misschien ook wel goed ook, merk je t misschien minder als je bezig bent! lieffs
Spannend hoor Elfje! Wat voor soort vragen staan er in? Pientje, veel succes vandaag! Radna, blijft een vervelend verschijnsel die kwaaltjes. Sterkte ermee. Ik zit nu op dag 24 en nog steeds niets te bekennen... (Mijn vorige cyclus was trouwens 37 dagen, 3 minder dan de maand daarvoor) Hopelijk komt m'n ei snel. De 28ste beginnen bij een andere baan. Dus heb ook niet zo'n onwijze haast. Maar stiekem toch liever wel dan niet, kijken tegen die tijd dan wel hoe we dat gaan oplossen, hihihi.
hee liefies! @pien: wat fijn dat je ei weer zo lekker op tijd is! veel plezier.... @runner: spannend een nieuwe baan! super leuk! ik had vorige cyclus 38 dagen.... hopelijk heb je snel je ei meis! @radna: het lijkt me idd anders met nog zo'n kleine in de buurt.... wel "fijn" dat je kwaaltjes hebt! ik heb gisteren 2 enorme vragenlijsten moeten invullen... met vooral medische geschiedenis vragen, cyclus vragen, SEX vragen etc. en 1 voor mijn vriend vragen als: "fiets u vaker meer dan 150 km?" hahahaha en "draagt u vaak strakke kleding?" hahahaha maar goed, ik denk nu dat ze nu pas mijn dosier erbij gaan pakken.... die formulieren lijken mij een soort screening! als het goed is, word ik nu snel gebeld..... liefs elfje
Ei gister gehad, hopelijk goed bennut. Elfje, wat een grappige vragen. Maarre 38 dagen is op zich toch netjes? Heb je toch geen hormonen oid voor nodig. Of heb ik dat nu helemaal mis?
Trouwens, hebben jullie weleens van de etos zwanger worden pillen gehoord? Schijnen goed voor je cyclus te zijn, vaak wordt het korter en is goed voor je baarmoederslijm, dan kan het beebje ook beter innestelen. Nou ben ik na de mk er meteen mee begonnen in de hoop dat mijn baarmoeder sneller hersteld, zo'n mk laat toch een soort van mini wondje achter waar het vruchtje genesteld zat. Toch anders dan een gewone menstruatie. Maar heb dus op dag 18 al een eisprong gehad en dat zo meteen na een mk. Deze cyclus was nog korter dan de 2 die ik ervoor heb gehad. Ook had ik veeeeeel vruchtbaar slijm dus denk echt dat het goed is voor je baarmoederslijm Misschien wat voor jullie Runner en Elfje?
Zijn dat van de hele grote bruine pillen? Volgens mij moet ik die nog wel ergens hebben liggen... Denk alleen dat ze nu niet meer houdbaar zijn.
ja die grote vieze dingen heb de grootste moeite om ze door te slikken, maar als het goede resultaten heeft
Nou idd. Ik heb die van het kruitvat geloof ik. Sta gewoon te kokhalzen van die grote dingen en dan moet je er nog wel 2 nemen voor het juiste resultaat. Misschien volgende cyclus proberen...
Ja hihi, moest ook regelmatig kokhalzen en kwam die weer omhoog Maar nu gaat het eigenlijk beter, heb een methode waardoor die nu in 1 keer weg is
VAn die pillen heb ik ook wel eens gehoord ja, zou mooi zijn als ze goed helpen. Heb zelf wel eens wat anders gehad, weet ff niet meer hoe dat heet maar moest helpen bij onregelmatige cycles enzo deed bij mij niet veel omdat ik er helemaal geen had Nu trouwens wel ei van mezelf geweest, toch gek dat de clomid 50 niet aangeslagen was en na 3 weken wel ei, g yn zei dat date cht niet meer van clomid kon komem, misschien ga ik t ook nog eens uit mezelf doen! Runner, goed een ei, je had nu toch wat langere cycles, vorige berichjte zat je op dg24 toch, wel fijn toch nog een ei, en h goed jullie best gedaan? Pientje, ben wel benieuwd bij jou hoor, wanneer zou ong je nod zijn. Wel toevallif zo met die pillen he en weer ei zo snel na mk. hopelijk heft ie mooi dik laagje gemaak in baarmoeder kan jullie ei daar mooi gaan nestelen! Elfje, wat een vragen zeg, die van dat fietsen, die was zeker voor de man? Heb je al wat gehoord, spannend hoor. Iemand nog wel eens wat van marjo gehoord? zie er hier eigenlijk nooit ergens, stuur af en toe wel berichtje op hyves, maar zie er hier niet echt. Morgen eerste echo meiden! heb er zo zin in, heb er nu wel goed gevoel over, geen bruin enzo meer gehad, en t is ook nooit echt bloed geweest, en de misselijkheid kan niet missen. Borsten doen niet echt zeer, heel soms, maar kan me ook niet goed herinneren of ik dit bij mano had, moestw el met een wk of 8/9 nieuwe bh kopen, zijn nu nog niet echt groter, maar zijn al groot genoeg hoor mww beetje lang verhaal geworden hahah naja lieffs
Spannend hoor runner, 28 juli nod zie ik, ga ik t even in de gaten houden hier! Hopelijk hebben jullie goed genoeg je best gedaan en een mooi brusje voor ruben gemaakt!
Radna veel succes en plezier morgen, hoelaat moet je? Ons snel op de hoogte houden hè Hoor ook weinig van Marjo Euh Runner hoe leg ik dat uit Doe die pil in mijn mond en tanden op elkaar en dan heel snel drinken en slikken Dus met tanden op elkaar drinken, zoiets iig hahaha We zitten dicht bijelkaar met nod. Verder iets van eisprong gemerkt naast het tempen?
5 over half 4! jullie horen t zo snel mogelijk hier! lekke die grote pillen. Heb ook weleens gehoord dat je je hoofd juist niet achterover moet doen, omdat je dan soort tegen beweging gaat maken maar juist voorover, likt mij dan nog moeilijker maar mischien proberen waard. en anders zoals je moeder vroeger deed als je niet wilde slikken, neus dicht ofzo toch?
Als ik m'n neus dan ook nog eens dicht moet doen dan ben ik bang dat ik ga stikken. Pientje, haha, met je tanden op elkaar drinken. Ik ga het eens proberen. :lo: Gister goede krampen aan de rechterkant en een hoop slijm. Als dat m'n ei niet was dan weet ik het ook niet meer, hihihi. Voel 'm eigenlijk altijd rechts, en jullie? Beide kanten?
Ja haha met tanden opelkaar en heel snel drinken. Gister weer gedaan en hij was in 1 keer weg Maar heb wel een spleetje tussen mijn tanden, misschien dat dat nu eens in mijn voordeel werkt, hahaha Voorheen voelde ik mijn eisprong altijd, maar sinds ik ineens een cyclus van 42 had, sindsdien niet meer, vreemd... Radna, jammer zo laat pas de echo, was beter geweest vroeg in de ochtend hihi Maar veel afleiding zoeken
whoehoe! radna! veel plezier vanmiddag! ik heb nog niets gehoord.... systeem in ziekenhuis werkt ook natuurlijk als dikke str*****! hahaha @runner: mijn cyclus was deze keer ook redelijk hoor, maar die wisselingen van 55 dagen tot 38 dagen...... we blijven trouwens gewoon lekker door keten! en tempen blijf ik ook gewoon doen....! liefs elfje