ah jammer runner! ik had goede hoop voor je deze keer! op naar devolgende ronde meis! dikke knuffel elfje
nou ik heb nu weer allerlei rare dingen...... ik had 2 dagen geleden 2 dagen een lagere temp met eggwhite, nu weer 2 dagen hoog... vandaag heb ik echt een blaasontsteking gevoel en behoorlijk gevoelig "down under" en toen ik net ging plassen zweer ik dat ik wat roze verlies zag..... wat moet ik hier nou weer van denken mn lichaam lijkt echt een beetje van slag na mijn griepje... wat denken jullie? liefs elfje
tijdens eisprong kan je toch wat roze afscheiding/licht bloedverlies hebben? Heb ik na de bevalling ook bijna elke maand gehad rond de eisprong, afgelopen 2 maanden dan niet. Goed je best gedaan?
hee, runner wat balen zeg Hoop voor jullie dat t snel gaat lukken, wel lange cycles ook steeds zeg, met 37 dg! Elfje, mwww, kan dat roze ook niet an je ei komen, dacht dat ik dat well een ergens gelezen had, en anders misschien van je blaasonsteking? dacht eerst innensteling, maar dat kan natuurlijk niet als je je ei pas twee dagen ervoor hebt gehad.............mww geen ideeen meer verder Pientje hoe gaat ie bij jou? voel je je al zwanger? Hier steeds beroerd met dat warme weer, moest gister en vandaag in de auto naar werk, pfffff hoofdoijn en mega misselijk, heb gister paracetamol genomen, ging anders niet op werk, wilde eigenlij niet maar ja! ahhh, Mano heeft al 2 daagjes beetje koorts en allemaal vlekjes, nu is die wel vorige week ingeent tegn bof en mazelen en ze zei dat de reactie na week zou kunnen komen, hij speelt wel gewoon en eet en drinkt, dus valt denk aalemaal mee! lieffs
het is idd misschien gewoon van mn ei! we hebben zeeeeer goed ons best gedaan! hahahaha @pien: al iets afgeproken bij vk of gyn? @radna: begin je al te groeien? je hoort vaak dat het met een 2e sneller gaat?
hahahah ja t is ind al wel meer te zien. vroeg t nig aan de vk. Die zei ook je bm is nu toch groter omdat ie al keer is uitgerekt, dus darmen worden meer en verder omhoog gedrukt, en heb ook echt last van darmen dus heb best wel buikkie al.
owjee dat beloofd wat voor mij 3e kindje, 5e zwangerschap ik heb 1 september de 1e echo, met 9 weken ongeveer.
nou ik heb dus idd een blaasontsteking.... (veel te veel geklust?) ik heb van de huisarts een kuurtje gekregen die je ook krijgt als je zwanger bent.... is iig niet schadelijk mocht al dat ge-oefen toch iets moois hebben opgeleverd! liefs elfje
spannend Pientje, en 1 sept schiet best al wel op, nog maar 4 wkjes! Voel je je verder goed? Wat balen zeg Elfje, schijnt pijnlijk te zijn, heb t zelf nog nooit gehad. Wel fijn dat je iets gekregen hebt wat geen kwaad kan igv mooi beebje! Moet eigenlijk wel he, runner jij en mila deze maand, zijn we met zijn allen! Fijn weekend allemaal! lieffs
@ pien Hihi en het is snel na je miskraam dan kan je ook flink uitzetten. Ik was telkens zo dik Vind echt super voor jullie.
ow... 8-[ dat beloofd wat heb nu al een vollere buik, dat had ik mijn vorige zwangerschappen rond dit tijdstip niet. Kon me gewone broeken nog aan en nu zit het strrrrrrakkkkk! Ben ook heel erg misselijk ale: Dus heb er wel een goed gevoel over. Elfje heb ook nog nooit een blaasontsteking gehad, weet niet hoe het voelt, maar tis toch ook een kwaal wat veel bij zwangerschap voorkomt?
Hihi dan kan je het niet zo lang geheim houden Toen ik met 25 weken in het ziekenhuis belande dat iedereen dat ik al uitgerekend was Knuff komt vast allemaal goed! Moet gewoon ...
liefies! hoe is het hier? runner al op weg naar een ei? ik heb zoooo erg sterk het vermoeden dat het raak is bij mij........ik kan er niets aan doen! ik weet dat ik reeel moet blijven, maar ik heb daar deze keer echt de grootste moeite mee! pffffff ik ben benieuwd hoelang ik mezelf kan bedwingen om niet te testen! (maandag NOD)....... liefs elfje