Ja zie volgens mij wel wat, beetje klein, kan je niet via imageshack doen? dan kan ik erop klikken en in het groot zien.
hihihi je bent gewoon zwanger gefeliciteerd! Ook in april uitgerekend toch? Voor niks bij de gyn geweest
hihihi! manlief heeft gisteren "the goods" ingeleverd....... en we hebben de 26e een gesprek over de uitslag van mijn bloed etc.....
hihi dan kan die gelijk ff een echo maken. Zat je toch goed met je gevoel Leuk joh! wanneer uitgerekend?
even denken..... rond de 21e april denk ik.......! (ben zelf de 22e jarig!) hahahhaha, ik ga zo even een cb test halen voor morgen ochtend....met ochtend urine en zonder teveel koppen koffie van te voren! haha kan het niet geloven!
heee elfje, wat een goed nieuws, ik zie volgens mij toch echt een streepje hoor! ben benieuwd morgen. all...ik ben maandagmiddag bevallen van een schitterende dochter genaamd danique. ze doet het superrrrr! ben dus volop aan het genieten
Wauw Sam, gefeliciteerd! Je hebt lang op der moeten wachten, maar jullie 2e kindje is er eindelijk! Leuk zeg, lekker van genieten!
Jeetje meiden, ben hier ff tijdje niet geweest en wow!1 Wat een super nieuws allemaal! Elfje, onwijs gefeliciteerd! WAt goed, lekker dat t hele gedoe bij de gyn niet nodig gaat zijn, en leuk dat onze kindjes, bij pien ook, straks weer in de zelfde leeftijd zitten hahah, grappig! Sam, heel erg gefeliciteerd met jullie dochter, zat al steeds bij topic geboren tekijken,maarkon je daar steeds niet vinden! Mooie naam ook, leuk ook nu een meisje, wisten jullie dat al. Vandaag was je eigenlijk uitgerekend toch? Hoe vind kylian zijn zusje? hahah lekker veel vragen ha, nou geniet van jullie kleine meis! Pientje, hoe gaat ie bij jou? al kwaaltjes enzo? Runner, bij jou alweer een ei in aantocht? Hier vandaag alweer 11wk! gaat echt hard. Voel me af en toe ook echt lekker beroerd, maar ja, moet echt goed op tijd wat eten anders ben ik zo misselijk................ over twee wk weer echo! fijne dag allemaal nog, zal vast bij iedereen lukken met al dat goede nieuws hier lieffs
ELFJE! Wat goed! Gefliciteerd! Geniet van je zwangerschap en hopelijk volg ik je snel. Sam gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam. Mijn ei is ook weer in aantocht. Maar goed m'n best doen deze week.
thanks runner! ik hoop dat jij nu ook je ei goed gebruikt! de mijne was deze keer dus op dag 24! behoorlijk laat dus...... ik vind het nog zoooo onwerkelijk...., ga morgen de gyn bellen, over hoe het nou moet met mijn afspraak de 26e.... dan zouden we de uitslag van alle bloedonderzoeken en spermatesten krijgen! oh, ik hoop zo dat het goed gaat! dan blijft deze keer mij de hele mmm bespaart! ongelooflijk....... liefs elfje
en elfje, wat zei de gyn? Hier sinds gister beroerd, hou niks binnen, zelfs geen water of thee, net twee slokjes en dat ging wel, hing wel boven de wc maar kwam er niet uit omdat t denk te weinig is. pffffffffffffffffff ben echt zo slap, dit heb ik bij MAno niet gehad, als t met kleintje maar goed gaat, zozonder vocht en eten. straks hapje beschuit proberen kijken of dat wil, hoop dat ik snel weer iets binnen houd, voel je je toch altijd weer iets sterker.
hee liefies! he bah radna! dat klinkt rot! als je maar niet uitdroogd! misschien kan je iets krijgen bij de huisarts? ik heb vandaag de gyn gebeld en naast een welgemeende felicitatie, hebben we de afspraak an de 26e laten staan! en krijg ik dus mijn eerste echo! wel vroeg dus.... (6,1wk) ik kan neit wachten en ben best wel zenuwachtig! liefs elfje