heee pien! wat fijn meis! hahahahaha nou ja, FIJN! waar een mens wel niet blij mee kan wezen! @sam: ik ben ook benieuwd hoe het met je is! liefs elfje
heyyy meiden, sorry ben heerlijk een weekendje weggeweest . zit nu op dag 29. heb op dag 21 ws toch een eisprong gehad. twijfel geval of we goed geklust hebben, kylian was aan het spoken, dus ga nergens vanuit. nog een weekje wachten en dan weten we het pientje, wat goed van je ongi en idd lekker is anders elfje hoe is het met jou en je meissie?
En Sam hoe is het nu? Volgens mij ben je nu overtijd toch? Of inmiddels al ongi? Hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is! duim duim duimer de duim! Ik zit inmiddels op dag 15 maar merk niks van een naderende eisprong ofzo....helaas pindakaas. Hoe gaat het met de rest en de menstruaties?
heee pien, je hebt het idd goed, 2 dagen overtijd, temp nog hoog en een paar kwaaltjes (krampen, vlagen misselijk, zuur, zere boobies) morgen gaan we testen, dus ik hoop op een mooi sint kadootje dus jou cyclus is ook nog niet op de rit, had je hiervoor wel een cyclus of iets of helemaal niks?
ooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOwwwww megaspannend zeg! Wat denk je zelf? raak? Uit zelf bescherming zeggen wij vrouwen vaak "denk niet dat het raak is" Maar soms heb je echt sterk het gevoel dat het raak is, heb jij dat nu ook? Of weet je het echt niet? Of denk je misschien? of nee zeker weten niet? Je laat het wel meteen weten he, morgen, dan zet ik morgenochtend meteen de pc aan Nou succes!
hee lieverd, ik denk zelf van wel, en de andere minuut als ik weer krampen voel denk ik dat het over is. ga ook wel duizend keer naar de wc. maar niks noppes nada. en die temp....die is wel hoog nog steeds. lijkt me sterk als het nu niet zo is, dan word ik gek! dus ja ik denk van wel ik kom morgen zo snel mogelijk online om het te vertellen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zag in je album een heel mooooooi sinterklaascadeautje! Gefeliciteeeeeeeeerd! echt supergaaf! Hoe reageerde je man? wauw ben echt blij voor je! Geniet er lekker van. Nu een mooie zwangerschapsbanner
dank je wel meid, ben er helemala ondersteboven van! eindelijk is het mij ook gelukt! mijn man is in de wolken haha. fantasie slaat op hol. helemaal geweldig!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sam! wat lees ik nu meis! onwijs gefeliciteerd echt helemaal te gek wauw super! zooooooooo verdiend! ben echt super blij voor je! hele dikke zoenen, elfje
jaaaaaaaaaa! ik ben gisteren ongesteld geworden! zomaar ineens was het er! hoe is het met de andere meiden? liefs elfje
Jaaa joepie gefeiciteerd! Sam hoe was de echo van gister? Ik heb volgens mij een eisprong uit mezelf gehad \/ Op dag 23 pas,maar toch! Had veel slijm (blijft ranzig heh 8) ) dalende temp en ovupijn en de volgende dan een hoge temp...dus ik denk.... Enige nadeel is dat ik dan met de kerst ongi wordt
heeee elfje wat superrrr pien, bij jou ook meis! hier vrijdag een superecho gehad, was goed gegroeid en hartje klopte perfect! over 4 weken nog een keer een echo en krijg ik de precieze uitgerekende datum! voor nu is dat even 10 augustus! nu hopen dat het bloedverlies wegblijft! hebben jullie het trouwens al gehoord van marjo? die is opnieuw opgenomen met weeen, ze hopen dat de kleine nog blijft zitten tot 34 weken, maar ze weten niet of ze dat gaat redden. sneu he x sam
Jeetje dat wist ik niet van Marjo heeft iemand haar hyves? Die had ze toch? Maar Sam wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad! Super gaaf om te zien he! Hopelijk gaat het bloedverlies snel weg, dat zorgt wel voor stress. Hebben jullie het al aan familie vertelt? Willen jullie weten wat het wordt?
Yep mijn kerstcadeautje was een menstruatie mét eisprong Moeten nu dus wel weer voorzichtig gaan doen en niet meer voor het zingen.... [-X
Haha, hoe blij kun je zijn om ongesteld te worden? Hihi. Ik denk dat ik vorige week m'n ei weer heb gehad. Nog maar even een weekje afwachten. Pientje, Idd maar niet meer voor het zingen... Dan maar weer een cdtje opzetten Elfje, geef jij nog steeds volledige bv? Sam, gefeliciteerd met jullie mooie echo! Hopelijk blijft marjo d'r beeb nog eventjes lekker bij haar in d'r buik zitten! Tis toch wat?!
Elfje zag jou berichtje! Wat goed! En ook runner hier! Hoi meiden hoe is het met jullie? (we hebben samen in topics gezeten over zw worden, en clomid slikken!) Ik heb geen pco maar vogelns de gyn pco-like cyclus (dus alles wat bij pco hoort behalve de echte aandoening...) Mijn zoon wordt maandag 1! Ik heb tot 10 maanden volledige bv gegeven en geef dit nu nog 2x per dag. Dus de ongesteldheid is een beetje anders... In maand 10 werd ik opeens ongesteld. Na een cyclus van 42 dagen weer! (dit is voor mij echt al heel kort) en toen na 27 dagen weer ! Ik kon mijn ogen niet geloven! Er wordt wel eens gezegd dat een zw een soort herstart van je hormonen is en dat daarna cyclusproblemen helemaal weg kunnen zijn... I hope so...
Hé Caecilia, Das lang geleden! Alles goed met de kleine? Snel gegaan he het afgelopen jaar. Ik ben ook weer ongesteld geworden. Gaat de goede kant op. Hoe is het met de rest?
Ja klopt lang geleden! Ik heb eigenlijk alleen in het januari 2007 topic gekletst todat we daar wat forum problemen kregen... Maar wij zijn begonnen voor nr 2 ds ik ben er weer Hoe oud is jou kleine man?
Oh wat leuk! Hoop dat het snel raak is voor jullie, zonder die hele poespas eromheen. Ruben is nu ruim 10 maanden. Kijken ook alvast uit naar z'n 1e verjaardag. Problemen? huh?