He gedver Caecilia, wat enorm balen zeg! Heel veel sterkte en succes deze ronde. Ik blijf duimen en hopen voor je dat jullie met deze middelen zwanger zullen worden. *knuf*
ah nee ceacilia! en ook nog eens te vroeg......... geef de moed nog niet op he meis! ze kunnen nog altijd de dosis verhogen, en eventueel pregnyl bij spuiten.... laat je lieve mannetjes jou maar eens lekker knuffelen! dikke knuf elfje
Jullie zijn schatten! @Elfje dat te vroeg vindt ik niet zo erg. Op of na NOD ga je helemaal zo zitten hopen. Nu was ik eigenlijk verrast... Vandaag zou mijn NOD zijn en ik zit alweer op dag 2. Dus schiet op...
Ow wat jammer Caecilia, bah weer een ronde verder. Nu moeten we maar nog harder duimen, dat dit de laatste ronde is! Veel succes!
hee hee! ik mag naar de verloskundige! de cyste is van 7cm gekrompen naar 3cm! en de nieuwe babe is al bijna 3 cm! de gyn heeft me op vandaag 10 weken gezet..... dus ff banner aanpassen! 6 okt heb ik de intake bij de verloskundige en opnieuw een echo! jeuh! liefs elfje
Elfje, gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet van de komende paar weken. Scheeld het veel met je eigen uitgerekende datum?
@ pientje Ja zijn alweer beter.. alleen nog een beetje snot neusjes @ elfje Ja gaat goed.. voel me beetje raar haha heb nieuw medicijn gehad voor m'n diabetes en pco om af te vallen. Hopelijk helpt het.. ben nog steeds 15 kilo zwaarder dan voor ik met clomid begon en zwanger raakte We kunnen pas 2 feb in het huis. Gaan hier 28 nov uit en dan bij m'n ouders in. @ beertje Ik had een koperspiraaltje genomen en werd niet meer ongesteld maar dat kwam omdat ik zwanger was. Maar ben daarna weer aan de pil gegaan. Had eigenlijk wel dezelfde gedachten als Pien.. maar gezien mijn man geen kinderen meer wil ( zegt hij nu ) en ik voor de pil ook al om de 3 maanden ongesteld was vind ik dit best. @ pien Niet zo onzkr he! Zit gewoon goed... knuffel! @ ceacilia Balen! Maar niet opgeven he.. komt goed. Er zijn zoveel middelen tegenwoordig. Knufff @ elfje Goed zeg dat hij gekrompen was.
hai! @runner: de gyn heeft me 4 dagen verder gezet dan ik dacht.... ik heb zelf nogsteeds het idee dat ik de 20e april ben uitgerekend, maar hij denkt de 16e..... de echo gaf de ene keer mij gelijk, en de andere keer hem.... ik wacht 6 okt bij de VK wel even af! heb jij je ei al gehad? liefs elfje
He meiden! Ik heb hier een paar berichtjes geschreven toen Eva nog heel erg klein was. Nu is ze inmiddels een grote meid van bijna 9 maanden en ik ben een paar weken geleden ongesteld geworden! En ik geef ook nog borstvoeding, 5 voedingen per dag, maar niet altijd evenveel omdat Eva ook goed eet. Ik was er zo blij mee! (wel een beetje jammer dat het nou net in de 2 weken vakantie van dit jaar was , maar ik ben er zo blij mee!) Ik hoop zo dat ik een cyclus krijg en we zonder hulp van het ziekenhuis zwanger kunnen worden! Zo te lezen hier kan het, maar ik lees ook meiden die weer aan clomid zitten, daar moet ik nog even echt niet aan denken... Gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn en sterkte voor degenen die weer in de medische molen zitten. Liefs, Snoopy
@Snoopy, ik had het ook graag anders gezien... Bij mij was de eerste ongesteldheid na 10 maanden. Ook ik gaf ng volledig bv (heb ik 1 jaar 1 maand en 1 dag gedaan ) De eerste 3 cycli waren best aardig.... Maar daarna werd het weer 60 dagen. Dus zijn we toch maar weer naar het zh gegaan. In mijn dromen was ik nu al bijna uitgerekend van een tweede... we willen er geen jaren tussen hebben dus ja toch maar weer het zh...
Caecilia, ik ken je gevoel wel, ik zit nu al te dromen dat ik met heel veel geluk in juni uitgerekend ben... het lijkt zo hoopvol, zomaar opeens ongesteld, maar het zegt dus niets. Nu had ik voordat ik zwanger werd van Eva helemaal geen cyclus, maar 60 dagen zou ik ook niet lang volhouden. Van Eva was ik in eisprongen heel snel zwanger (de 4e, waarvan 1 niet benut), misschien dat ik daarom hoop dat als ik een paar cyclussen ga krijgen, ik daarin wel zwanger word. Maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Maar ik wil het gewoon zo graag... We kunnen alleen maar hopen, en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger, het liefst zonder of met weinig medische hulp. Ik hoop trouwens ook ongeveer zo lang borstvoeding te geven (jij hebt het wel heel mooi gedaan ). Als Eva 1 is gaan we ook koemelk geven, eens kijken hoe het dan verder gaat. Liefs
@Snoopy, pakte toevallig zo uit Met 11 maanden begon mijn zoontje te bijten bij de vioeding. Hard tanden op elkaar en dan hoofd wegtrekken tot je plop hoort (auw auw auw). Toen was ik er niet aan toe om te stoppen en heb ik doorgezet. gelukkig stopte hij na bijna 2 weken met bijten. Met 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag begon hij weer te bijten. Werd rood boos en kwaad bij de voeding. Ik ben die dag resoluut gestopt. Het voelde goed hij besliste zelf dat het klaar was! Dat gereken ken ik. Komend weekend zijn we 5 jaar getrouwd en geven een feestje voor al onze daggasten van 5 jaar geleden. Ik had nog net het shirt met Hoera ik wordt grote broer niet besteld... maar had hem al wel uitgezocht. Nu zitten we net voor de vruchtbare dagen.... Bij mijn zoon was ik in 2 rondes met Clomid zwanger. De gyn zei dat het een tweede keer vaak nog sneller gaat.... nu zit ik in ronde 4 met Clomid... behoorlijke domper dus...
heey meiden.. ik heb een vraagje aan jullie en hoop dat jullie mij misschien antwoord kunnen geven Bij mij was vorig jaar augustus ook pco vastgesteld.. hiermee heb ik dus provera en clomid moeten gebruiken om zwanger te raken.. Heb nu na een jaar een mooi zoontje gelukkig Maar mijn vraag is eigenlijk of je na een zwangerschap nog steeds pco hebt? of dat het op een gegeven moment kan verdwijnen? Want wij zitten na te denken om misschien volgend jaar weer te beginnen.. maar ben nu nog steeds niet ongesteld geworden en weet niet of ik het wel uit mezelf word ivm de pco? En stel ik word niet uit mezelf ongesteld moet ik dan weer met de pil beginnen of gewoon mee wachten totdat we weer voor een kindje gaan? dus geen pil slikken tot die tijd? dat betekend dus dat ik dan misschien ook tot die tijd niet ongesteld word..? Hoop dat jullie hier een antwoord op hebben? Groetjes
@schatje, je PCO zou weg kunnen zijn maar dit is niet erg waarschijnlijk. Ik werd pas ongesteld toen mijn zoon 10 maanden was. Dus dat kan nog wel even duren. Zodra je weer ongesteld wordt moet je het gewoon bijhouden hoe je cycli verlopen. Als het weer niet goed is weet je eigenlijk al genoeg dat de PCO niet weg is...
ik zit inmiddels alweer op dag 35 (probeer niet zwanger te raken, mijn man is er nog niet klaar voor)... maar ben zo bang dat mijn pco alweer aan het inkicken is.. het wordt steeds langer en ik heb totaal nog geen tekenen van een menstruatie..
ja maar is de kans dat ik ongesteld uit mezelf word er wel? Of kan je hierdoor ontvruchtbaar raken eigenlijk? als je niet ongesteld word en pco hebt? Ben bang dat wij misschien geen 2e kindje kunnen krijgen Groetjes
Tuurlijk is de kans er wel dat je weer ongesteld wordt. Maar of dat regelmatig gaat worden das weer een andere vraag. Geloof dat niemand daar een antwoord op heeft... Afwachten maar, hoe vervelend dat ook is.