Eflje ow heerlijk weer een goede echo en dan ook nog eens 4 dagen vooruit gezet Hoe gaat het met de kwaaltjes? En runner alweer een ei gespot? Snoopy wat leuk je hier te zien. Ik hoop dat je cyclus nou een beetje op gang komt, zou wel mooi zijn! Schatje gefeliciteerd met je zoontje Aangezien je nog niet zolang geleden bent bevallen, zou ik gewoon afwachten. En gezien je wens voor een 2e, zou ik eigenlijk niet meer aan de pil gaan. Nu kan je kijken of je lichaam het zelf op gaat pakken. Anders moet je straks weer helemaal ontpillen en afwachten. Stel de pco is er nog, dan kan je gelijk weer naar de gyn. Volgens mij is het niet zo dat als je pco hebt je alleen maar onvruchtbaarder wordt met de tijd, je lichaam staat gewoon stil, produceert niet de goede hormonen. Dus ik denk eigenlijk, dat als je weer aan de clomid gaat of wat anders, je wel weer een eisprong krijgt. Mariebel ik was ook best onregelmatig na de bevalling, het varieerde van 31 dagen tot 48 dagen dacht ik, dus na die cyclus van 48 dagen, zag ik het ook somber in, maar daarna werd het weer korter, dus hoop ook bij jou.
Hoi! Caecilia, ik ben ook best wel bang voor bijten (met 6 vlijmscherpe tandjes en een druk meisje), dus van jouw verhaal word ik niet zo vrolijk , het liefst zou ik tot ongeveer 15 maanden ofzo borstvoeding geven en het langzaam afbouwen. Ik kan ook niet zomaar stoppen volgens mij omdat ik nog 5x per dag voed, en na 5 uur moeten mijn borsten echt leeg! Raar dat jouw gyn trouwens zegt dat een 2e keer vaak nog sneller gaat, want dat geeft natuurlijk wel valse hoop. In 2 rondes is echt snel! Hopelijk duurt het nu niet zo lang meer. Mariebel, ik kan me jouw verhaal nog wel herinneren, jouw zoontje die te vroeg geboren is. Hopelijk wordt je cyclus niet steeds langer! Pientje, dus wel onregelmatig ongesteld na de bevalling, maar wel zwanger! En daar gaat het uiteindelijk om . Schatje, inderdaad afwachten, met een beetje geluk krijg je nu wel gewoon een cyclus. Runner, jouw ei is dus geweest, spannend! Ik had gister wat buikpijn onderin mijn buik en met een cyclus van 28 dagen zou ik gisteren mijn eisprong hebben, maar ik ben bang dingen te voelen die er niet zijn . Vandaag ook nog wel wat buikpijn, dus misschien wel een groeiende follikel? Ik dacht bij mijn eisprong van Eva dat ik mijn eisprong had gevoeld, maar met de echo's bleek dat ik 2 dagen later mijn ei had. Dus wie weet... Ik moet zeggen dat ik wel weer helemaal de kriebels krijg. Liefs, Snoopy
@Schatje, dat je nog niet ongesteld bent zegt helemaal nog niets hoor! Ook zonder bv kan het bij de meeste wel even duren! 2 maanden is erg kort hoor! @Snoopy, ik heb de voedingen ook langzaam afgebouwd. Toen ik stopte was ik net 2 dagen naar 1 voeding per dag.
Hadden jullie allemaal een "redelijke" cyclus na de bevalling of was het ook eens in de zoveel tijd..? Ik zit nu alweer op dag 42 en nog steeds niets te bekennen.. 10 Okt heb ik een afspraak in het UMCG ivm de vroeggeboorte van mijn zoontje.. heb daar nog een paar vragen voor de artsen over.. Ze hebben mij nooit verteld waarom ik nu te vroeg ben bevallen maar een kinderarts kon mij vertellen dat ze wel wat gevonden hadden.. Misschien willen ze dan ook wel even naar mijn PCO "kijken".. ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat..
@ schatje Het kan wel is in eens over zijn. Zo was het na mijn miskramen in eens weg en werd ik zwanger van onze dochter. Na haar raakte ik ook zomaar weer zwanger. Als je bijv overgewicht heb en afvalt kan het ook weer goed komen.
Mijn ei is een week later dan gepland pas geweest. Hopelijk waren wij er niet te laat bij met klussen. NOD staat dan denk ik zo rond de 12e(?) Als er weer een volgende ronde komt toch wat beter op die pillen letten, vergeet ze te vaak. Kijken of het echt werkt als ik ze regelmatig slik.
Zo een week nog wel, dus dit is een wat langere cyclus? Hopelijk waren jullie dan nog op tijd Spannend weer. Hoe gaat het met de rest?
Scheeld idd een hle week! Hopelijk is het iets eenmaaligs... Mannetje heeft de hele week avonddiensten gehad dus we hebben elkaar niet zo heel veel gezien. Maar ja, 1 keer is in principe genoeg. Is idd rustig hier. Meeste genieten gewoon lekker van hun zwangerschap. Hahahaha.
Ja en de vorige keer was het zelfs van voorvocht of heel erg sterk zaad dat 4 dagen heeft overleeft. (aangezien zaad gemiddeld 48 uur leeft) Dus ik duim mee
liefies! ben weer terug na een heerlijke vakantie in italie! met alleen maar zon! voor het eerst vliegen met mn meissie! spannend joh! ging gelukkig hartstikke goed, alleen ik was zelf echt kotsmisselijk met het landen.... heb er nu nogsteeds een beetje last van! maandag voor het eerst naar de verloskundige, en onze 3e echo! heb dr zin in! verder weinig nieuws.... @caecilia: ik zie dat jij weer je ei hebt vandaag! veel plezier en hopelijk deze keer raak meis! @runner: een week langer wachten.... pffffff ik was deze keer hartstikke ziek tijdens ei.... maar toch gelukt! mijn duimen draaien volle toeren! @pien: groeit jou buik al? de mijne alleen nog 's avonds een beetje dikker..... liefs elfje
Joh, zat je gewoon met je zwangere gat in Italie!? Jaloers! Beetje bruin geworden? Waarom krijg jij een 3d echo dan? Gaaf! Ik verwacht binnenkort wel weer buik foto's he en ook van Pientje hoor!
Eindelijk na 48 dagen toch mijn menstruatie.. goh wat heb ik hem geknepen zeg.. Was zo bang dat het weer volledig weg zou blijven.. Hoe is het de zwangeren onder ons en natuurlijk ook met de rest?
He meiden, Was jullie niet vergeten hoor, maar door vakantie en hoop drukte kwam t er steeds niet van! Hoe gaat t met iedereen hier! Runner, zag 5 okt je nod, weet je al wat! spannend hoor! Elfje/pientje,hoe gaat iebij jullie, zag op jullie banners ook alweer 12 en 14 wk, gaat hard he! en wordt t al wat zichtbaar?/ Moon, hoe gaat ie met jou en je kleine meis? Ceacilia, hoe gaat ie bij jou, steeds een mooi ei gehad? Mariebel,fijn zeg, uitjezelf ongi, ook al is t na 48 dg! Hier alles goed, gister alweer 19wk,banner loopt1 dag achter,datum isnu 28feb! vrijdag hartje gehoord, buik komt al tot net onder navel! is ook al echt zichtbaar! 21 okt, 20wk echo heb ik zo zin in! Gister rot geschrokken, heb zelfs t spoednr van vk gebeld,kwamen thuis van verjaardag ineens hele erge steken en krampen in mijn buik, wist echt niet waar iktzoeken moest, omdat tboven mijn navel wasdacht ik aan mijn darmen, naar de wcgeweest hielp niks, werd steeds erger en trok naar beneden, dus toch maar gebeld. Ze dacht ook gelijk aan mijn darmen, vroeg welgelijk of ik harde buiken had, dat niet,dus was goed teken,moest gelijk bellen als t wel gebeurde. ze dacht ook aan me banden en en spieren, moest twee paracetamol nemen en warm douche, werd echt beroerd vant douch, op bed gaan liggen in slaap gevallen, en toen was tweg! gelukkig, tbleefwelbeetje gevoelig, maar goed te doen, vandaag mini al weer gevoeld, dus t viel gelukkig allemaal mee! Mano ligt lekker op bed, huis is netjes,buiten rot weer, dus duik lekker ff met me boek op de bank. dikke knuff voor allemaal!
Radna, das ook best eng zeg. Zouden het nou ook echt je darmen zijn geweest? Hopelijk komt het nu niet meer terug! Voel je je verder wel goed? Mariebel, beter zeg dat het weer uit jezelf is gekomen. Duimen dat het nu weer regelmatig blijft/wordt. Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Denk dat mijn NOD nu rond de 12e is...
@Radna, hier ook op het wachtbankje! Gezellg dus! Zitten we er samen op! Ik verwacht alleen dat ik er wel iets langer opzit... verwachte NOD rond 17 oktober...
@ radna Ja goed.. wensje voor een mensje erg groot. Miss ook wel omdat B maandag baby af is. Maar Mar is nog steeds niet veranderd kwam mening. Dus helaas pinda kaas. Britt gaat het super. Kruipt eindelijk en loopt langs de tafel. Jeetje schrikken zeg. Hoe is het met jou? Al minder misselijk?
@Moon, gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je kleine meid! Hier gaat het niet zo lekker.... zaterdagmorgen was temp 37,2 (bij mij nu normaal 37...) gisteren 37 en vandaag 36,8. Het is pas dag 10 DPO maar toch geeft het me geen goed gevoel... Vorige maand had ik overigens een lf van 12 dagen...