Elfje vind mijn buik nog niet zo groot, had verwacht dat het deze keer heel snel zou gaan, 3e kindje, 5e zwangerschap, maar nee hoor...heb een buikfoto in mijn album. Voel de baby al wel dat is zoooo leuk! Mariebel ik heb na de bevalling van Jason ook 1 keer een cyclus gehad met uitschieter, maar is daarna weer goed gekomen Radna ow al bijna de 20 weken echo, spannend! Denk dat jullie dit keer een meisje krijgen. Moon gefeliciteerd met jullie meisje, gewoon al 1 jaar! Vier je het vandaag? Runner & Caecilia hoe gaat het op het bankje? Al goed nieuws te vertellen? Zo spannend!
Ow berichtjes gekruist, jammer Runner, zo jammer! 45 dagen is ook best wel lang, ga je nu naar de gyn? Wil je die persona nog?
Mijn vriend wilt nog niet naar de gyn... Lief van je aangeboden maar ik weet inprincipe precies wanneer ik mijn ei heb. Beetje zonde van mijn geld vind ik dan weer. Wel stoer dat je de beeb al voelt! Geniet er maar van.
@moon85; gefeliciteerd met je meisje.. @pientje; ik hoop inderdaad het dat dit ook niet weer gebeurt zo lang.. Heb het gisteren weer met mijn man over een tweede beeb gehad en heb hem gevraagd hoe hij er tegenover stond dat we met oud en nieuwe weer het startsein geven.. (hebben we met de eerste ook gedaan) en gelukkig stond hij daar nog niet zo gek tegenover.. maar hij kon me nog niets beloven.. Vrijdag ook een goed gesprek gehad met de gyno, hij denk dat we 85% kans hebben op een normale zwangerschap dat misschien wel tot 42weken gaat.. Hij was totaal niet bang voor nog een vroeggeboorte, maar krijg wel extra controle van ongeveer 18 weken tot 30/32 weken.. Groetjes Mariebel
ah nee runner echt balen meis........... je bent wel eens aan de beurt nu! hele dikke knuf! @ceacilia: ik had ook zo'n temp dip de laatste keer! (innestellingsdipje?) @pien: wauw! voel je de babe al! ik nog niet.... ben ook nog niets aangekomen... babe was vorige week maandag toch alweer 6 cm van kop te stuit... en hij/zij zwaaide! zo lief! @moon: gefeliciteerd met britt! @mariebel: spannend he, om weer die knoop door te hakken samen! wat tof, een grote kans op een normale zwangerschap! liefs elfje
He meiden, Moon, nog gefeliciteerd met britt! Voelt wel als hele speciale dag he, zon eerste verjaardag! Mano merkte er volgens mij weinig van maar papa en mama waren er erg druk mee hahahah! Is ze lekker verwend! Runner, mwwww, wat balen zeg, we moete echt harder duimen voor je! Is je cycles wel steeds beetj zelfde aantal dagen, of is daar geen pijl op te trekken? Ceacilia, spannend, tot wanneer zit je op t wachtbankje? Pientje, wow wat gaaf dat je de kleine al voelt! Vind t zelf echt zo super als ik de kleine voel, dat zal ik vast wel missen als doie er straks is, savonds op de bank en dan lekker dat getrappel daarbinnen! Oh, dus jij denkt een meisje hahhaha, ik moet zeggen dat zou ik wel heel leuk vinden zo na een jongen, maar twee mannen is ook prima, volgende week weten we t ! Elfje, met jou ook alles goed? wordt er al beetje buikje zichtbaar! Nog niks aangekomen las ik, lekker hoor! En heb je een voorgevoel wat jullie kleine gaat zijn? Voel je t ook al? Nou, hier waren t vorige week toch niet mijn darmen, Had t maandag weer, weer vk gebeld en die wilde dat ik smiddags langs kwam. Onderzocht en ik had iig geen ontsluiting, wel hardebuiken, en ik dacht zelf van niet, had ik zaterdag ook gezegd, anders was ze zaterdag al langs geweest. Hartje deed t ook goed dus met kindje niks aan de hand! Ik moest rustiger aan doen, en heb t daarna niet meer gehad, voel nu wel als t er aan zit te komen en doe dan ook gelijk ff wat kalmer! Volgende week dinsdag 20wk echo, ze doen m hier t liefst vanaf21 wk omdat dan alles goed te zien is, ik ben dan 21,3! Heb er zin in! lieffs
Thnx meiden! We hadden het voor een deel zondag gehouden en een deel maandag. Ze vond het erg leuk! En is heel erg verwend 8) Maandag had ik het toch wel even moeilijk.. even een traantje weg gepinkt @ runner Balen zeg *knuf* @ mariebel Klinkt als een goed gesprek bij de gyn. Ik wou dat ze bij ons ook zo iets gezegd hadden. @ radna Echt rustig aan blijven doen dan hoor lieverd. Hier gaat alles goed. Nog een gesprekje met mannetje gehad maar hij wil nooit meer zegt ie. Vind dat wel erg moeilijk.. hoop toch echt dat hij ooit nog bijdraaid [-o<
Moon jullie meisje is net 1, ik heb goede hoop dat je man nog wel bijdraait. Lijkt me wel moeilijk, toen mijn lang tijd geen 2e wou, kon ik daar echt verdrietig van worden. Alleen was het bij mijn man niet nooit, maar voorlopig nog niet, dat is wel anders natuurlijk. Achteraf had hij spijt dat we zolang gewacht hadden. En nu is nr. 3 al op komst Radna hoe was de echo vandaag? Ow heb net even terug gelezen bij je berichten, zie dat alles goed was en jullie weer een knul krijgen, wat leuk zeg! Zat ik er ff naast
He meiden, De echo was goed! Mini lekker gezien!En Mano krijgt een broertje, mama straks zwaar in de minderheid hier We hebben ineens ook jongensnaam, wisten we steeds niet maar zijn eruit! Lijkt dan ineens veel echter nu dat je t zo als echt mini mensje gezien hebt en weet wat t wordt, klinkt misschien beetje stom maar dat gevoel had ik gister! Nou ga gauw naar werk! knuff bvan hier
wow radna! wat leuk een broertje vor Mano! schiet al op he.... ik groei nogsteeds niet.... ik dacht dat het met een 2e veel sneller zou gaan, maar snak nu echt naar een inimini buikje! verder alles goed met de rest?
@ radna Aah arme meid haha Gefeliciteerd! @ pien Sja ik weet het niet. Hij zegt nooit: nu nog niet. Het is altijd nooit meer Ik heb me er alweer redelijk bij neer gelegd maar zal binnenkort wel weer omhoog komen haha. Heb goed nieuws krijgen 23 december al de sleutel hihi.
Radna, gefeliciteerd! Leuk joh een broertje voor Mano. Elfje, buikje komt vanzelf. Straks roep je dat ie in de weg zit. Tijd gaat zo snel! Moon, zou jij het heel erg vinden als jullie het alleen bij Britt houden? Of wil je echt een brusje voo haar? Hier gaat het weer goed. Ruben is goed ziek geweest. Na dat ie opgeknapt was kletst ie nog meer. Is echt alle klanken aan het nadoen. Wij zitten nu nog ruim voor mijn ei. Even opladen en er dan weer flink tegenaan.
@ runner Ik ben zelf alleen en zeg al vanaf ik klein ben dat ik er 2 wil als het lukken zou. Zou het best jammer vinden.. Maar ja als het niet anders is.. Heeft dan tijd nodig denk ik. Gelukkig kan ik met m'n moeder er over praten. Die heeft ook in de MMM gezeten voor mij en daarna wilde zij ook nog en m'n vader niet meer. Die had het ook wel gezien met al dat gedoe. Die liet haar wel naar het ziekenhuis gaan maar ging nooit meer mee.
Moon, ik vind het knap dat jij jou kinderwens opzij kunt zetten. Ik zou niet weten of ik dat kan.... Had jou moeder het zelfde of totaal iets anders?
Sja tis wel moeilijk.. maar wat moet je dan? Ook pcos. Geen idee of dat nou toeval is of dat het erfelijk is?
Ik zei toevallig vanmiddag tegen mijn vriend toen we het over een 3e hadden en hij nog niet zeker weet of hij wel een 3e wil. Dat ik anders een andere vent zoek die nog wel een kindje wilt. Whahahahahaha! Jammer genoeg kom ik met dreigen nooit zo ver.
Hoi meiden, Ik ben een paar dagen geleden van het wachtbankje afgevallen... Nu alweer dag 8 van de nieuwe cyclus. Ronde 5 met Clomid. Nu maar hopen dat dit DE ronde wordt...
Jammer meis dat het nog niet gelukt is. Hoeveel dagen heeft je cyclus nu geduurd? Zet hem op deze maand! Nu is het jullie beurt! Liefs, Runner
28 of 29 (ligt aan de berekening) dus weer een hele mooie cyclus... maar ja daar heb ik niet zo heel veel aan... wil gewoon dat hij weer 9 maanden duurt....