PCO, en cyclus na de bevalling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Mijn beste vriendin was net hier lunchen. Zwanger van de 3de vertelde ze.... De 2 eerste allebei binnen 1 maand. En nu wilde ze starten voor nr3 bleek ze alweer zwanger. We hebben er goed over kunnen praten... maar ben nu toch heel erg verdrietig. Ik gun het haar maar mezelf net iets meer...

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mooi verwoord. ;)
    Hoop echt dat het bij jullie nu ook snel raak is zodat jullie lekker samen kunnen zwangeren. :)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Caecilia

Dikke knuffel.. mijn toen beste vriendinnetje raakte ook zo in eens zwanger.
    Die hadden in een gekke bui besloten een kindje te nemen ( zijn nu gescheiden en nog maar 21 en hij 20 )
    Maar toen had ik ook zo iets van grrr.. dat gaat nooit goed.. zonde voor het kindje was ik het maar :oops:

Hier gaat alles goed.
    Druk met alles regelen.
    Morgen nog 3 weekjes en moeten we er uit zijn.
    Ik wil in de week van de 17de over gaan naar m'n ouders dan kunnen we de week van de 24ste op ons gemak alles even goed schoonmaken en dingen vinden die we kwijt waren ;)
    Gelukkig neemt de koper de meubels enz over dus hoeven we niet mee te gaan slepen.
    En dan wachten tot we 23dec de sleutel krijgen.
    Zaterdag gaan we met de schilder kijken en die kan pas 6 januari beginnen.. maar kunnen wij al behang trekken.
    Heb zin om naar het nieuwe huis te gaan maar niet in al dat gedoe haha.
    Die is echhttttttt de laatste keer dat ik ooit ga verhuizen.. ja of moet verzorgings huis ofzo zijn ;)

Verder heb ik nieuwe medicijnen gehad waar ik niet van aan de diarree ga.. soms wel maar niet meer elke dag.. heb alleen nooit aangedacht dat de pil misschien is niet zou kunnen werken met diarree dus moet deze week duiveltjes krijgen dus zie het wel 8)
    Maar schat de kans zeer klein hihi.

Wanneer krijgen we is mooie buik foto's te zien? ;)

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zodra ik zwanger ben, afgeproken? ;) Hahahaaha.

Al enig idee wanneer jullie het huis in willen?
    Zal een drukke maar leuke periode worden.
    Vooral al je er eenmaal in zit. :)
    Succes met alles!

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ runner

Als het af is maar wanneer dat is :rolleyes:
    14 jan komen de meubels dus hoop dat het dan wel bijna klaar is.

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Nou ik heb getest en Niet Zwanger..
    Moet zeggen dat ik toch wel en klein beetje teleurgesteld ben..
    Was anders wel geweldig geweest dan dan het gevecht voor de eerste de tweede zo gegeven zou worden..

Nou maar hopen dat manlief snel bijdraait en dat we echt van start kunnen..
    Want er is dus nu niets meer na te vertellen over mijn cyclus.. geen touw aan vast te krijgen..

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat jammer meis.. hoop voor je dat je mannetje snel wel wil ;)

Hier ook ongesteld.. heeft de pil toch wel geholpen of niet meer geen eisprong ;)

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben weer ongesteld geworden. :(
    Na 31 dagen dus das het enige goede nieuws...

Toch beter ons best gaan doen...

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    He dames,

Ik kom ook weer eens even kijken... nog geen zwangeren erbij helaas.... hier ook niet zwanger, maar wel een cyclus gehad van 8 weken, vind ik al heel mooi! Hopelijk krijg ik net zo'n mooie cyclus als Runner, alleen als je dan niet zwanger wordt heb je er ook weinig aan :( (dikke knuffel!). Mariebel, ik zou tekenen voor jouw cyclussen, ik hoop alleen voor je dat ze niet steeds langer worden, maar op zich is het best netjes toch? (ik had helemaal geen cyclus voor Eva, dus alles wat nu enigzins op cyclus lijkt ben ik blij mee). Ik vind het moeilijk hoor, toen ik maar niet ongesteld werd had ik zoiets van, we hebben Eva en zijn dolgelukkig met haar. En toen werd ik toch ongesteld en nu begint het weer verschrikkelijk te kriebelen. We zullen wel zien... ik ben nu aan het temperaturen als ik eraan denk, gelukkig is mijn temp best constant. Dan weet ik in ieder geval wanneer ik ongesteld zou kunnen worden, was nu nogal onverwacht ;) (gelukkig was ik thuis).

10. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He meiden,

Hoe is t hier? Nog geen zwangeren erbij :cry: :cry: :cry: nou zeg, vind t niet leuk voor jullie!
    Kan me ind voorstellen dat tmoeilijk is als vriendin dan vertelt dat ze zwanger is, t lijkt ook wel als je t wil of iedereen om je heen dan ineens zwanger is............... Ik blijf heel hard duimen voor jullie!

Hier alles goed, 25 weken alweer. Moer wel echt rustiger aan doen anders heb ik erg veel last, maar ja als dat t ergste is!
    De kilo's gaanb ineensook wel hard, mwww teveel snoep enblekkere dingen waarschijnlijk :oops:
    naja komt daarna wel weer....
    Voel mini echt goed nu, is een echte druktemaker..........wordt nog wat als t wat krapper wordt daarbinne, auwww........

fijne avond allemaal en fijn weekend!
    x
    x

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

Wat gaat de tijd hard zeg!

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hier weer een ronde mislukt.... morgen start ik met Clomid ronde 6...

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    Lieve meiden!

Het gaat hier nog niet echt lekker zeg......

@runner: Wel fijn idd dat je cyclus nu heel mooi is, nu maar eens benutten he meissie........ ik vind het echt heel rot voor jullie dat het allemaal wat langer duurt deze keer.....

@ceacilia: Ah nee he meis, alweer niet gelukt..... en potver alweer de 6e ronde clomid! Ik kreeg vorige keer al bij de 4e ronde een hogere dosis clomid met pregnyl 10000 ter ondersteuning.... gaan ze bij jou al wat aanpassen? hele dikke knuf in ieder geval.......

Ik hou jullie in de gaten liefies!
    knuffel,
    Elfje

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Elfje, nee nog geen aanpassingen. Ik heb een hele mooie cyclus... dus op zich werkt de Clomid. Nog 1 ronde en dan zou ik over op injecties... Maar gezien mijn vruchtbare dagen in december te verwachten zijn op 1 en 2 de kerstdag denk ik dat ik nog 2 rondes Clomid doe.... En dan injecties...

Maar hopenlijk komt het niet zover...

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Caecilia, ik ga met je mee duimen dat het echt niet nodig is die injecties!
    Dikke knuffel voor jou!

Elfje, hoe is het met jou?
    Al bijna weer de 20 weken echo zeker!
    Spannend!
    Willen jullie nou weten wat het word/is?

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pientje, hoe is het met jou?
    Vandaag je 20 weken echo als ik dat goed gespiekt heb. ;)
    Alles goed met de kleine?

Radna, weten jullie al wat het word?

Elfje, wanneer heb jij je echo?

Moon, hoe is het met verhuizen?

Mariebel, jij weer ongesteld geworden?

Snoopy, op de hoeveelste dag zit jij nu?

Caecilia, hoe is het met jou?
    Word jij elke cyclus goed in de gaten gehouden of heb je alleen de vaste afspraken bij de gyn?

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Runner & Ceacilia tjonge balen zeg, allebei weer ongi geworden, jullie lopen kwa cyclus vrij gelijk op.
    Dus nu gaan jullie voor een augustus baby? Of is het nog juli?
    Veel succes deze ronde, dit moet nu wel echt de laatste zijn!

De 20 weken echo vandaag gehad idd, alles is goed :D echt een geruststelling, dus vanaf nu 100% genieten.

Hoop zo dat jullie dat ook snel weer mogen [-o<

18. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Nope hier nog niet ongesteld geworden.. zit inmiddels alweer op dag 44..

Vrijdag was ik bij de kinderarts en ze had een brief gehad van de gyno over de vroegegeboorte en vruchtbaarheidsbehandelingen die in gehad heb..

De 2e arts die al een klein beetje druk begint op te voeren voor een 2e kindje..
    Door de LEO die ik gehad heb... daardoor zou ik nu nog weer wat makkelijker zwanger door kunnen raken en moest niet te lang wachten want dan moest ik het weer ondergaan..
    En voor onze knul zijn ontwikkeling zou het heeeel goed zijn dat hij een broertje of zusje zou krijgen...

Tja ik wil wel maar die kerel van mij nog niet...
    Maar goed... volgens mij duurt dat ook niet lang meer..

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Voor mijn zwangerschap had ik helemaal geen cyclus, ik ben na 6 rondes chlomid zwanger geraakt. In totaal bijna 3 jaar bezig geweest.

Nu is mijn cyclus nog steeds in de war....maar anders. Ik heb nu al 10 cyclussen gehad. en allemaal korter dan28 dagen. Ik zit nu in de wacht, ben eindelijk niet meer ongesteld bijna 14 dagen geweest.

Groetjes,
    Miranda

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wowie... 't is de eerste keer dat ik hier kom spieken en ik zie een heleboel bekenden.

Pientje, Radna en Elfje, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen hoor!

Senna, wij wachten ook nog even om er weer voor te gaan... moet wel, want de zwangerschap van Ana-Lucia was zo zwaar, als het weer zo wordt... pff.

Deel Deze Pagina