Elfje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Koen! Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat! Mariebel: Hoe was je echo? Wat grappig zie dat jij ook uit Drenthe komt net. Waar ongeveer? liefs, Marjo ps. Wij hebben maandag de 20 weken echo, begin lichtelijk zenuwachtig te worden
@marjo83: Ik heb woensdag een afspraak bij de gyno, hopelijk maakt hij dan weer een echo want er was niet veel te zien behalve een vruchtzakje.. Dus kon nog duidelijk 2 kanten opgaan.. Ow.. en ik woon in de "geweldige" hoofdstad van Drenthe... Jij?
Ow, spannend dus Mariebel. Ik ga voor je duimen! Laat je het gauw weten woensdag? Ik woon vlakbij Emmen trouwens.. Nou, ik hoop dat het goed zit meid! [-o<
@Mariebel, NOD is 28 april. Maar sinds ik puregon/pregnyl gebruik is deze meestal een paar dagen eerder...
@Caecilia;.. Spannend.. Ik hoop echt voor je dat IUI nu de uitkomst voor je is... We horen het wel.. SUCCES! @Marjo83;... Ik laat het zeker weten.. Vind het behoorlijk spannend aan het worden.. kwaaltjes worden wel steeds erger.. heb al meegroei-bh's aan... @Elfje & Pientje;.. Hoe gaat het met Koen en Elize? Komen jullie een beetje de nachten door? Heeft iemand nog wat van Moon vernomen? Groetjes mariebel
Hoi meiden, Ik leef ook nog hihi. @ pien en elfje Gefeliciteerd! @ mariebel Wauw wat leuk! Hoop dat bij de volgende echo meer te zien is. Bij Britt was eerst ook niks te zien met 5 weken. @ caecilia Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn met IUI. Knufff Hier gaat alles goed. Heb mannetje wel voorgesteld om in jan te stoppen met de pil. Gezien het ziekenhuis wil dat ik voor m'n 28ste klaar ben. Omdat de kans op miskramen anders steeds groter word. Ben bij de gyn geweest.. was erg positief. De kans dat de volgende voor de 30ste week geboren word is volgens hem 5% als ik dan wel vanaf 16weken elke dag een spuit neem die helpt de baarmoeder rustig te houden. Nu hopen dat hij om gaat.. vind dat ik hem nog best lang de tijd geef om na te denken 8)
@moon85; Je mannetje is dus zeker al bijgedraaid.... omdat er eerder werd gezegt "nooit weer".. Super.. Gefeliciteerd daarmee.. =D> Hoop echt dat je dan snel zwanger bent en draagt tot 40+wk
Marjo heel veel succes en plezier vandaag! Ben benieuwd wat jullie krijgen! Caecilia hey je zit al op 13 dpo...goed teken toch? Hoe staat het ervoor? Wanneer ga je testen? Moon ow spannend, wie weet dat je man dus toch nog wilt? Mariebel hoop zo dat je woensdag meer ziet bij de echo. wat duurt wachten dan lang hè. Runner hoe voel je je? Elfje als je de avatar verkleint dan moet je em opslaan als .gif bestand en niet als .jpg dan past ie wel.
@Pientje, Heb heel sterk het gevoel dat de duivels eraan komen. Misschien test ik vanmiddag gewoon om niet de hele tijd in onzekerheid te zitten. Officiele plan is woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben...
Ik hoop het. Hij wil er nu niks meer van horen, ik hoor het wel van hem zegt ie. Er is een nadeel.. de gyn wil zonder hormonen Zie ik eigenlijk niet zo zitten..want wanneer ben ik vruchtbaar en ben ik dat wel zonder. Soms had ik 63 of 52 of met een mazzeltje iets korter. @ Caecilia En en ? Ben zo benieuwd hihi.
@moon85; wat vreemd van de gyno... Ben je al bij een andere gyno geweest? Zover ik weer is als je een cyclus langer dan 6 weken hebt, dat er dan 9 van de 10 GEEN eisprong is geweest.. Nou ik heb morgen dus mijn 2e echo (denk ik).. Maar volgens mij zit het wel goed... vanmorgen voor het eerst op de badkamervloer gezeten boven de toilet.. Goh wat had ik dat gemist... NOT..
@ mariebel Ik zit nu gewoon in het wkz. Daarvoor zat ik in een ander ziekenhuis. Maar hebben ze een flinke fouten gemaakt rondom de zwangerschap van Britt. Nu mocht ik gewoon hier blijven.. heb ook gemeld dat ik PCO heb en hele lange cyclussen maar volgens hem kan het wel. Hij is prof.gyn dus zal het wel weten denk ik dan Spannend hoor! Als je de vloer ziet en de wc moet omhelsen dan zit het denk ik wel goed Al een beetje aan het idee gewend?
Meiden, ik mag vandaag weer voor een uitgangsecho en dan verwacht ik rond moederdag onze 2de IUI. Ik ben echt even helemaal lamgeslagen. Moedeloos. Bang dat een 2de zwangerschap voor ons nooit werkelijkheid zal worden...
Elfje, fijn dat het goed gaat met jullie. Bevalling verder wel meegevallen? Lekker dat grote zus Floor het ook zo goed doet! Kun je wel een foto in je album zetten?? Mariebel, hoe was je echo? Moon, spannend hoor voor jou, hoop dat je man ook snel zijn beslissing heeft genomen. Idd een beetje raar dat de gyn het zonder hormonen wilt doen. Wat waren zijn redenen daarbij? Pientje, ik voel me goed zwanger! Zwaar beroerd en sta ij alles te kokhalzen. Hihihi En jij? Al helemaal gewend aan je gezinnetje van 5? Broer en zus ook trots op de kleine? Caecilia, kop op meid! Het komt helemaal goed bij jullie, hoop echt voor je dat jullie geduld nu snel word beloond.
Ohja, ik heb nog een nieuwtje. (sta er verbaasd van dat ze het zelf nog niet heeft verteld ) Maar Senna is nu ook zwanger!
@ C Ah meis, dikke knuffel! @ runner Hij zei er eigenlijk niet veel over. Alleen dat het beter was om zonder te proberen. Ja las het ergens anders ja dat Senna zwanger was. Erg leuk voor haar!