heeee sam! gefeliciteerd met je 12 weken! echt fantstisch dat het zo goed gaat! begin je al een beetje te groeien? liefs elfje
Jaaa wat goed Elfje! Zal dan ook wel steeds korter worden je cyclus. Wauw super Sam, gaaf he zo'n echo! Nog 8 weekjes en dan de 20 weken echo. Willen jullie ook weten wat het wordt? Ik moet morgen ongi worden, eigenlijk helemaaaaaal geen zin in!
Sam gefeliciteerd met je 12 weken! Toch weer die "veilige" zone. Pientje en Elfje, jullie ook gefeliciteerd met de Haha. Na 38 en 35 dagen, netjes hoor. Puistjes alweer verdwenen? Ik ben sinds vandaag ook weer ongi, dit keer duurde het bij mij 33 dagen. Bied er nog iemand minder? Whahaha! Bestaat er een andere manier om wel een eisprong te krijgen maar geen bloed? :x Hoe zit dat eigenlijk ook alweer met tempen? Als ie omhoog is gegaan ben je al te laat om zwanger te worden, toch? Dus vanaf dan kunnen de cd's weer aan de kant? Of moet je dan nog even wachten? Hihi, ik weet het niet meer... Alles verder goed met de kleintjes? Hier alles top! Ruben staat af en toe al los, heeft het alleen zelf nog niet in de gaten.
He meiden, Hier ook iemand met pco en inmiddels een mooie dochter! Clomid sloeg niet goed aan bij mij, toen heb ik een leo-behandeling gehad en 10 dagen later had ik een eisprong! En 15 dagen daarna een positieve test! Met precies 41 weken is Eva op 30 december geboren. We zijn zo dankbaar! Ik wil wel snel voor een tweede gaan, mijn vriend wil eigenlijk proberen te plannen een 'zomerkindje' te gaan krijgen . Dit vind ik dus onzin , want een kind valt moeilijk te plannen in ons geval, ik denk dat we al lang blij mogen zijn als er een tweede kindje komt. Mijn idee is om als het bloedverlies van de bevalling helemaal weg is (is nog maar een heeeel klein beetje oud bloed, maar ik wil geen risico nemen), gewoon maar te zien wat er gebeurt. Ik geef wel borstvoeding en wil dat een jaar gaan doen, dus de kans is wel heel erg klein dat ik dan een eisprong ga hebben. Maar je weet maar nooit! Ik hoop zo dat ik wel een cyclus ga hebben (in ieder geval na het stoppen met de borstvoeding), ik had dat namelijk helemaal niet. Ik zal dit topic in ieder geval in de gaten houden! Liefs, Snoopy
Snoopy, gefeliciteerd met jullie Eva! Alles goed? Heel veel succes weer met zwanger worden. Kans is idd wel klein dat je een eisprong hebt tijdens bv. Geniet lekker van jullie kleintje! Hoelang heeft het bij jullie geduurd om zwanger te worden?
Dank je wel! Alles gaat gelukkig heel goed, behalve dan die spruw, maar Eva drinkt gelukkig (meestal) weer goed en we blijven maar braaf smeren tot het helemaal weg is. En als dat het ergste is... maar het is gewoon heel zielig voor Eva. Ik was in november 2005 gestopt met de pil en ben in juni 2006 voor het eerst bij de gyn geweest en vanaf augustus 2006 begonnen. Dus achteraf gezien valt het wel mee vind ik, maar ja, die onzekerheid als je er middenin zit he... we hadden ook nooit verwacht 'opeens' zwanger te zijn na de leo, want het is toen zo snel gegaan! Gelukkig is de drang naar een 2e kindje minder groot, we hebben tenslotte al een groot wonder en daar zijn we erg dankbaar voor. Maar een 2e wondertje is oh zo welkom! En Eva staat nu natuurlijk voorop, dus vandaar dat ik een jaar borstvoeding wil geven met daardoor een nog grotere kans (bovenop de pco) dat Eva nog even moet wachten op een broertje of zusje . En als dat broertje of zusje er niet komt, zullen we ook gelukkig zijn. Jullie zijn allemaal nog niet echt bezig met een 2e kindje toch? Ik vind het allemaal zo bijzonder, dat ik het graag nog een keer mee zou willen maken en het liefst zo snel mogelijk weer, in ieder geval wil ik het liefst alle kansen pakken die er misschien zijn. Het allerliefst zou ik Eva weer even terugstoppen en alles opnieuw met haar beleven, maar dat gaat niet lukken natuurlijk . Liefs, Snoopy
hoi snoopy! nog gefeliciteerd met eva! leuke naam! wij zijn zeker nog niet bezig voor een tweede, maar ik merkte eigenlijk vrij snel na de bevalling dat mijn cyclus (of het al dan niet hebben van een cyclus) mij enorm bezig hield! ik heb natuurlijk voor mijn zwangerschap zo volledig de controle daarover gezocht, dat ik dat nu weer probeer te hebben.... ik heb 5,5 maand BV gegeven, mijn meisje kwam te weing aan, en toen ben ik gestopt... na ongeveer 6,5 maand was ik voor het eerst weer ongi, en nu heb ik dus net een cyclus van 38 dagen gehad! kortom, sinds ik gestopt ben met BV is alles weer een beetje op gang aan het komen... ik hoop dat wanneer wij er aan toe zijn om voor een 2e te gaan, dit zonder een 3e persoon (gyn) kan! jij veel succes met de BV, hopelijk kan je het lekker lang geven! liefs elfje
hee, meiden Wat leuk om iedereen hier weer even te zien! Hoe is t met jullie allemaal? Sam, hel heel heel hell erg gefeliciteerd, vind t echt super voor jullie! en de 12wk alweer voorbij zie ik! He, marjo dr babyboy is ook geboren he, Julian, zag ik op hyves, 23 januari! Hoe is t met alle ander baby's, met die van ons goed, alweer 7,5mnd en echt een snoeppie, ging van t wekend ineens staan! Maar om ff in t topic te blijven, hier nog steeds geen ongi, heb maandag afspraak bij de gyn, voor volgende ronde! ben benieuwd! Ga weer ff gauw verder, gaam weekendje weg, moet nog hoop doen, en t schiet maar niet op met die computer in mijn buurt! lieffs
Radna, leuke foto's! Jullie gaan alweer voor een 2e kindje? Fijn weekend! Ook voor de rest een prettig weekend natuurlijk.
Ja dat had ik ook, moest gewoon weten of mijn lichaam het nog doet, voelde nl. wel een beetje als falen, geen eisprong krijgen. Hey Radna leuk dat je er weer bent Wat een mooi scheetje is het zeg! Lief! Had jou ook nog nooit gezien trouwens...fiet fiewwwww. Maareh weer naar de gyn? Betekent dat? Mag ik de hyves van Marjo? Ben nl. wel benieuwd! Snoopy leuk dat jullie weer een 2e willen, tis zo mooi he, het zou zo maar eens kunnen dat je toch een eisprong hebt, je zal niet de 1e zijn. Veel succes dan maar en geniet van je meisje
@Radna, leuk je weer te zien! Waarom nu alweer naar de gyn? wij gaan het toch eerst nu weer natuurlijk proberen. Ik ben na ruim 10 maanden weer ongi geworden. Maar ja Xander is nu 13 maanden en ik geef nog steeds 2x p/d borstvoeding (hihi klinkt nogal geitewollen sok). Heb nu een cyclus van 42, 27 en 34 dagen gehad. En ja we zijn ook druk voor een 2de! Dus runner ik bied 27! (ik schrok me rot wist niet dat mijn lijf dat kon ) Na deze maand gaan we 3 maanden aan de condooms. Ik weet je kunt het krijgen van een kindje niet plannen. Maar het niet krijgen wel. De wens is groot maar we willen toch de feestdagen even vermijden. Xander is 7 januari geboren en das met sint en kerst druk genoeg. Dus ik kan deze maand alle duimen gebruiken. Daarna wordt het 3 maanden wachten
wow 27 dagen...ik heb volgens mij nog nooit zo'n korte cyclus gehad, lijkt me wel leuk voor een keertje Vind het wel knap dat je het een paar maanden stil kan leggen, ik zou daar het geduld niet voor hebben. Nou duimen draaien hier...
he, Ben weer naar de gyn geweest omdat er nog steeds niets gebeurd was qua cycles. Maandag geweest, zit nu aan de provera voor 10 dagen en dan wil die op dag 12 of 14 met echo kijken of er uitzichzelf wat gebeurt, zoniet verder met behandelling, dus nu eerst even afwachten, hij zei ook dat t misschien nog kon komen omdat mano nog twee keer bv krijgt, maar mocht na test wel aan de provera, Hij had ook echo gemaakt, slijmvlies was wel mooi dik, maar geen ei te bekennnen, alleen maar kleintjes en wel veel, maar ja dat is dus ook t probleem! Pientje, je kunt dan gewoon naar hyves gaan en bij zoeken marjolein intypen, zal ff kijken wat dr woonplaats is dat zoekt wat makkelijker want zullen er vast genoeg instaan! liefs
@Radna, mag dat provera en bv? Ik ben pas na 10 maanden weer ongesteld geworden. (ok ik was toen net van 4 naar 3x bv per dag). Bij de een duurt het gewoon wat langer als bij de ander. Ik merk nu echt wel andere cyclussen. Voor mijn zw had ik cyclussen van 35 a 80 dagen.
Ik ga pas weer naar de gyn als er een paar maanden na het stoppen met de borstvoeding niets is gebeurd. Mijn nichtje werd telkens met 10 maanden voor het eerst ongesteld, maar ik weet niet op hoeveel voedingen ze toen zat, ik denk 3 a 4. Schreef ik eerst dat mijn vriend een 2e wilde 'plannen' in de zomer, hij is daar toch van terug gekomen, niet met zoveel woorden maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel . Wij gaan dus geen rekening houden met de feestdagen enzo, maar ja, de kans is natuurlijk ook superklein dat ik zwanger raak (volledige borstvoeding en dus pco), maar zou wel super zijn! Wie hier had er voor haar zwangerschap geen of een hele lange cyclus en is het nu wat korter? Het houd mij nl. toch ook wel een beetje bezig. En wat zouden jullie doen, ik heb zoiets van, ik merk het wel als ik zwanger ben, of zouden julie tussendoor af en toe testen? Caecilia, veel succes dan maar deze maand! Zou mooi zijn als het dan lukt, ik zou echt geen geduld hebben om daarna 3 maanden te wachten... Radna, ik hoop dat er uit jezelf iets groeit, maar daar zal je denk ik maar niet vanuit gaan. Lijkt me vervelend weer de molen in te moeten, maar zal wel moeten als de wens er is voor een 2e kindje. Liefs, Snoopy
Radna kan het niet zijn dat je al een eisprong had gehad voor die echo? Aangezien je slijmvlies mooi dik was? Hopelijk gaat jelichaam het toch zelf oppakken, leuk hoor dat jullie alweer voor een 2e gaan. Snoopy zou het gewoon lekker op z'n beloop laten gaan en zo nu en dan een testje doen, vooral als je bepaalde kwaaltjes hebt. Heb je altijd al een onregelmatige of geen cyclus gehad? Of pas na het stoppen met de pil? Kan zomaar ineens hersteld zijn, ookal geef je bv. Ik werd 6 en een halve maand na de bevalling voor het eerst ongesteld,daarna 2 keer een cyclus gehad van 35 dagen. Ik voel nu trouwens ook precies wanneer de eisprong is, doet zeer! Ben benieuwd hoe dat deze ronde zal zijn, heb nl. al een aantal dagen "eierstok pijn" aan beide kanten en licht bloedverlies, ben dan zo bang dat het toch weer de pco is dat op gaat spelen.