@Snoopy, mijn cyclus is duidelijk korter. Nu 42-27-34-? Voo mijn zw heb ik ooit 1 cyclus van 28 dagen gehad maar die was met Clomid Verder was het tussen de 35 en 85 dagen. Alle cyclussen van nu zijn voor mij dus 'kort'! Moet wel zeggen ik heb geen PCO. Maar volgens de gyn is het pco like. Dus alle problemen net zo goed alleen rijpen er niet een heleboel eitjes maar gewoon geen.... of ze rijpen heeeel langzaam (en eitjes die rijpen in 7 weken daar kun je maar beter geen kindjes van maken) Vindt wel dat jullie snel weer verder gaan. Maar begrijp het ook. Ik wil ook niet te lang wachten ben veel te bang dat het weer zo moeilijk wordt en dan krijg je daar spijt van. Dius ja de komende 3 maanden houden we ons even in... maar als het volgend jaar nog niet gelukt is dan teken ik voor die kerstbaby!
hello hello! leuk hoor radna en snoopy en ceacilia, dat jullie al zo snel doorgaan voor de 2e! wij zeiden van het weekend tegen elkaar, dat we in elk geval willen wachten tot ons meissie 1 is geworden.... ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik mijn aandacht zou moeten verdelen.... ik begrijp wel goed dat jullie snel verder willen...., we hebben immers allemaal ook zo lang gedaan over de eerste! @pientje: ik ook! enorme eistok pijn! ik vat het nu nog positief op... heb alleen nog geen eggwhite gezien.... wij lopen echt precies gelijk! liefs elfje
Tja, we gaan wel heel snel, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het dit jaar niet gaat lukken. Maar we hopen van wel! Mijn schoonmoeder heeft 4 kinderen gekregen in iets meer dan 4 jaar en zij is heel erg tenger, dus dat kan ik ook! (ik ben iets minder tenger en we stoppen bij 2 waarschijnlijk). Schoonmoeder had ook nooit een eisprong, heeft ook hormonen gespoten, deed niets en toen opeens zelf een eisprong en toen de eerste er eenmaal was ging het dus snel. Ik heb een makkelijke en snelle bevalling gehad en een snel herstel, dus dat houd me al helemaal niet tegen. En Eva is heel makkelijk, al weten we natuurlijk niet hoe dat de komende maanden zal gaan . Volgens mij had ik een regelmatige cyclus voordat ik de pil slikte. Ik heb 10 jaar de pil geslikt en werd na het stoppen met de pil niet ongesteld. Ik denk dat de pil er ook wel mee te maken heeft gehad, sowieso is de pil niet zo goed voor me, want mijn bloeddruk ging er behoorlijk van omhoog en mijn migraine werd ook erger (heb nu al 2 jaar geen last meer!). Na 8 maanden ben ik naar de gyn gegaan en daar bleek dus dat ik pco heb (had [-o< ) Klinkt trouwens wel positief, de cyclussen van de meesten hier! Ik hoop dat ik over een tijdje ook eens een keer een cyclus ga krijgen! Of zonder menstruatie ineens zwanger, ook goed ! Liefs, Snoopy
haha ja Snoopy zwanger zonder menstruatie is natuurlijk helemaal super! Ik voelde me ook niet lekker bij het pilgebruik, merkte echt verschil toen ik ermee was gestopt. Mijn zus is ook ermee gestopt vanwege migraine. Elfje, we lopen idd vrij gelijk op, jij zit nu zeker op dag 19? Ik op 16 pas en de ovulatietest van de persona is al positief en de persona geeft eisprong aan, heb ook al eggwhite... Er brandt nu een rood lampje...mogen nu absoluut niet sexen Runner hoe staat het bij jou?
wauw pien! dan zal je een fantastisch korte cyclus hebben! hier bij de weg geen gezelligheid! floor heeft de waterpokken! arm schaapje..... ze zit helemaal onder! liefs elfje
Ach die arme Floor! Aan de andere kant ook wel lekker, heeft ze die tenminste al gehad. Hoe ouder ze zijn hoe meer last ze daarvan hebben. Maar leuk is anders... Beterschap! Mijn eggjump komt er ook aan. Afscheiding begint weer te komen. Dus dat komt mooi uit dat we die weer hebben. Veervlende is dat we die op dit moment helemaal niet nodig hebben. Wel leuk dat er al meiden zijn die voor een volgend kindje bezig zijn.
30 dagen Runner nog gefeliciteerd met Ruben, grote knul Elfje hoe gaat het met Floor? waterpokken meegevallen? Caecilia wow al 6 dagen overtijd...en? Alles goed verder?
Pientje, dank je wel. Mijn record heb je iig al verbroken. Hier is het sinds woensdag weer raar aan het doen. De ene keer is er een beetje rood bloed, dan weer oud bloed, dan weer helemaal niets. Vandaag weer de heledag niets en net pas weer een druppeltje helder rood.... Wat is dit? Hoop toch echt dat het nu weer even door gaat zetten!
meiden! floor is gelukkig weer helemaal pokvrij...... ze was echt een kleine krentebol! runner; wat gek joh... loopt het toch weer een beetje te sputteren... pientje! 30 dagen! wow! super man.... ceacilia; overtijd! oeh spannend meis! hier nog niets te zien... ik denk zelf nu maandag, dat zou weer 37 betekenen (niet slecht, al zeg ik zelf!) liefs elfje
En elfje, al wat te zien? Bij mij heeft het nog steeds niet doorgezet.... Alleen bij een grote boodschap komt er wat bloed uit. Verder helemaal niets. Weird!
Ja, wel dus.... Vorig weekend, dus nog te vroeg voor een eventuele test... Laten we toch stiekem hopen dat het niet zo is. (heb in november al andere plannen . )
We hebben dan een weekend lang groot feest in de ardennen. Ik zou het jammer vinden als ik daar niet bij kan zijn. Maar als het zo zou zijn dan is het zo hoor. Maar ga er toch niet vanuit... Denk echt dat het gewoon weer aan het k*tten is bij mij die hele cyclus...
Nou het is weer doorgezet hoor. Heeft precies een week geduurd maar het is er nu. Wel weer met goeie krampen en lamme benen jammer genoeg. Maar ben blij dat het er nu dan toch weer is. 35 Dagen nu. Elfje, jij weer ongi? Heeft floor nog littekentjes overgehouden aan de pokken?
mmmmm vandaag pas de gezien..... dat vind ik dus weer veel te lang duren! 42 dagen..... ik ga vanaf vandaag weer tempen denk ik.... hoe is het met de rest? liefs elfje
Ik zit alweer op dag 21. Nog steeds geen temp. verhoging. Heb al wel weer een hoop gevoeld in m'n lijf.... Hopelijk schiet ie een dezer dagen wel omhoog! Krijg zo weer weinig vertrouwen in mijn lichaam. *zucht* Hoe gaat het met de rest? Tempen jullie nou ook?
Ow jammer zeg Heb je al wel andere signalen zoals slijm enzo? Misschien komt ie in dezer dagen, of heb je een kortere lutaele fase? Dan is het wel fijn dat je tempt, beetje meer inzicht te krijgen. Ik temp idd ook, sowieso handig, want dan weet ik precies wanneer ik ongi word, kom ik niet voor verrassingen te staan Zit inmiddels op dag 28 en word als het goed is vrijdag ongesteld. Terwijl ik het gevoel heb, dat ik het pas net ben geweest, de dagen gaan zo snel. Elfje, bij jou al tekenen van een kortere cyclus?