9 Dagen nog voor mij. Whahahah! Jou man is zeker niet nieuwsgierig he?! Ik weet zeker dat je hem over kunt halen voor een 3e.
Haha, ook! Daarbij heb ik een vorm van PCO waarbij ik somt tot 60 dagen ongesteld ben, en het enige dat daar tegen helpt is de pil. @ Runner, als de temp omhoog gaat is dat toch juist een teken van eisprong, niet van ongi? @ all Ik zit nu op de vierde cyclusdag en ben ongesteld. Ik ben heeeeeel erg benieuwd hoe dat mijn natuurlijke cyclus vanaf nu gaat verlopen. Ik heb nu al een cyclustabel gemaakt om het allemaal een beetje bij te houden, ook ga ik tempen. Houden jullie het ook een beetje in de gaten, of zien jullie wel?
[quote="Milla"@ Runner, als de temp omhoog gaat is dat toch juist een teken van eisprong, niet van ongi? [/quote] Klopt, maar als je je eisprong hebt gehad word je toch ook weer ongesteld. Ik zit nu op dag 27, mijn temp ging op dag 22 omhoog. Heb een lutele fase van 14 dagen dat is dan dag 36 dat ik ongi moet worden en dat is alweer over 9 dagen. Hahaha snap je?
Appeltje eitje Maar hij is zo'n leuke papa, zo gek met kids, hij moet gewoon een papa van 3 kids worden, hahaha Getsie ik vind 6 dagen ongi vervelend Milla laat staan 60 Dan kan ik me voorstellen dat je voor de pil kiest!
@ Runner, ik snap het helemaal! Zijn jou cyclussen ineens weer goed gekomen na de geboorte, buiten dan dat het een paar dagen langer duurt? @ Plientje, Nee is inderdaad niet leuk 60 dagen! Ik wordt ook altijd enorm moe van het vele ijzerverlies. Ik hoop heel erg dat me dat nu even bespaard blijft! Ik moet zeggen als ik jou lengte van cyclussen zie, ik het super netjes vind voor iemand met PCO, heb je ook eisprongen? Had je dit voor de geboorte van je eerste kindje heel anders en is het meteen daarna goed gegaan?
Zo te zien heb ik idd weer een eisprong. Yoehoe! Mijn cyclus duurd nu ongeveer 35 dagen. Beter dan helemaal geen. Maar 60 dagen Dan zou ik ook weer aan de pil beginnen... Laten we hopen dat het bij jou nu ook weer helemaal in orde komt! liefs Runner
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, was het wel onregelmatig, niet superonregelmatig. Dat ik zwanger werd van Jennifer was een verrassing, cadeautje, geen moeite voor hoeven doen Toen zij 3 maanden was, ben ik aan de pil gegaan, voor ongeveer 3 jaar, toen ik daarmee stopte was het drama, heel onregelamtig en als ik een bloeding kreeg, was dat er één zonder eisprong. In de anderhalf jaar tijd dat ik met de pil gestopt was heb ik 2 keer, misschien 3 keer een eisprong gehad, dmv clomid. Toen zwanger en na de bevalling werd ik na 6 en een halve maand ongesteld, en sindsdien is het 35-35-30-31. Bij mij lag het grotendeels dus door de pil, die gebruik ik dan ook niet meer
@ Runner, wat super een eisprong van jezelf, gaaf hoor! Ik zou super blij zijn met een regelmatige cyclus van 35 dagen, welke vorm van anticonceptie gebruik jij nu als ik vragen mag? @ Plientje. Ik kan me voorstellen dat je die pil niet meer wilt gebruiken! Welke pil had je? Welke vorm van anticonceptie gebruik jij nu? Ik gebruik nu zelf geen anticonceptiemiddelen meer, ik voel namelijk de eigroei tot eisprong.
Het is Pientje geen Plientje hahaha Ik gebruikte microgynon 30. Nu gebruik ik de thermometer, persona en de billingsmethode. Voel de eisprong zelf ook, weet dus precies wanneer het safe is Dus ik kan ook niet per ongeluk expres zwanger worden
Oja die mood verpestende condoom niet te vergeten die gebruiken we voor de eisprong en na de eisprong gaan we los
Wij net als Pientje. Voor m'n ei de welbefaamde cd's en erna gooien we die aan de kant. Ook ik voel m'n ei en ben voor de zekerheid toch aan het tempen. Als er eenmaal een echt ritme in zit willen we voor een 2e gaan. Dus hopelijk na onze vakantie.
hee hee! @marjo; wat een liefie! geinig trouwens.... je hebt dezelfde maxi cosi en kinderwagen als wij! @mila; Floor is nu 10 maanden.... gaat zooooo snel! @runner; Floor zakte ineens, nadat ze redelijk gemiddeld was, onder de groeicurve...(ze was maar 100 gram aangekomen in anderhalve maand) dit terwijl ze op het KDV met gemak 4 bakken van 180cc BV naar binnenwerkte! toen moest ik van het cb gaan bijvoeden met KV na de borstvoeding... toen kwam ze gelukkig snel weer voldoende aan, maar het was killing voor mijn BV productie! en kreeg ik de voedingen niet bijeen gekolfd en was mijn vriezer voorraad er snel doorheen! uiteindelijk heb ik toch iets meer dan 5,5 maand volledig BV gegeven, waar ik super trots op ben! @plientje wat een nieuwsgierig meneertje is die van jou zeg! liefs elfje
Goeie avond! @ Pientje. Ik ben niet de enige die je Plientje noemt hahaha, vind het ook wel schattig klinken Plientje Maareh wat is Persona en de Billingsmethode? Ik ben best benieuwd! @ Elfje, dus jij gaat over 2 maanden weer starten dat is lekker snel zeg! Hoe is jou cyclus nu? @ Runner, leuk een tweede! wanneer ga je op vakantie?
Wij gaan in juli met vakantie. Dus hopelijk voor het eind van het jaar nog zwanger. Elfje, ook gedwongen gestopt dus. Maar wel super dat je alsnog zo'n tijd bv hebt gegeven. Ik ben ermee gestopt nadat Ruben tandjes kreeg en me al 2 keer goed hard had gebeten.... Ik wil wel weer foto's zien van jullie spruiten.
@mila; ik heb nu 2 cyclussen van 38 en 1 van 42 gehad.... nog niet echt hoopgevend (alhoewel, voor mijn zwangerschap zat er soms 12 weken tussen!) @runner; AUW! dat lijkt me pijnlijk..! mijn meis kreeg vlak na die tijd 2 tandjes... dus heb dat niet mee hoeven maken! ze krijgt overigens nu pas haar 3e en 4e tandje! ik heb bij de weg een nieuwe foto in mijn album! (is van ong 2 weken geleden....) liefs elfje
Ik ben gister weer ongesteld geworden. 33 Dagen dit keer. Maar jeetje, het lijkt of ik er steeds meer last van krijg... Echt elke spier in m'n lijf doet zeer!
33 dagen wat fijn! Daar zou ik voor tekenen! Ik zit nu op dag 10 of 11 maar ik denk dat het weer een hele lange cyclus gaat worden, ik ben nu net gestopt met de pil dus ben benieuwd!
Persona is een soort computertje met ovulatietesten, het is eigenlijk een anticonceptie methode, maar je kan het ook gebruiken als je probeert zwanger te worden. Je moet dan 8 keer per cyclus op een staafje piesen en aan de hand daarvan geeft dat ding rode of groene dagen, op een rode dag is het niet veilig om onbeschermd te sexen en op een groene dag is het wel veilig. Wil je zwanger worden dan moet je juist op de rode dagen van bil Dat computertje onthoudt elke cyclus. En de billingsmethode is gewoon slijmwaarneming, voornamelijk vruchtbaar slijm dus Runner 33 dagen, das netjes toch! Bij mij worden de menstruaties juist steeds lichter en minder, das ook niet helemaal goed :-k Zit nu op dag 10 alweer, dus bijna weer voorzichtig doen Elfje leuke foto met der privé ballendoos