Heee hallo allemaal weer! t is weer gezellig hier! Hier uit zich zelf geen cycles te bekennen hoor, lopen sinds feb bij de gyn, heb nu eerste keer clomid er op zitten 50mg, en ben vandaag bloed wezen prikken, volgende week uitslag, spannend! Hoe is t met jullie allemaal en de kids? WAt een schatje elfje! Hier vandaag ongelukje met konijne hok, we geven altijd samen konijn eten, Mano gaat dan tegen t hok aan staan en kijkt van boven in t hok heel schattig, net ook, maar deed met zijn tandjes iets met de spijlen, weet nog steeds niet wat, ineens bloeden en huilemn, is zijn ene onder tandjestukje naar voren gekomen, en hard bloeden.........pfff schrok echt, geen tandarts meer te bekennen op woensdag kw voor 5, morgen maar ff bellen, hij slaapt nu met papap op de bank! lieffs
hallo dames,begin gelijk maar met een vraag. heb niet alles gelezen hier ,dus misschien is het antwoord al gegeven. maar wanneer werden jullie (degene die ook pco hebben) ongesteld,na de bevalling? bij mij is nog steeds niks te bekennen, heb 6 maanden volleding bv gegeven en geef nu alleen s'morgens nog bv alvast bedank! groetjes angela
hoi hoi, ik heb 2 maanden borstvoeding gegeven toen onze dochter 8 maanden was was ik nog niet ongesteld. via huisarts provera gekregen hiervan een bloeding en nu zit ik al weer op dag 35. ik doe nu tempen en er is nog geen eisprong geweest. voor de zwangerschap had ik ook geen cyclus, alleen met clomid een eisprong anders helemaal niet.
Hey hoi Wat een bjoetie is die Britt zeg! En een half jaar alweer...snel joh! Merk je nog iets van de vroeggeboorte? Hier zijn we aan het aftellen naar 3 mei....gaat ook veuls te snel... Zit inmiddels op dag 21 en nog geen eisprong te bekennen. heb hem nu 2 keer op dag 21 gehad en daarna 2 keer op dag 17 en nu ineens niks...gaat weer lekker. Radna balen nog steeds geen cyclus, wel spannend dat je er weer helemaal middenin zit...hopelijk meteen raak! Nog last gehad van de clomid? Hoe gaat het met Mano's tandje? Sam lekker aan het genieten? Angela ik werd na 6 en een halve maand ongesteld en gaf toen nog bv. Hoest met de rest?
Hoi allemaal @ Pientje, we lopen gelijk op hier ook dag 21 en nog geen eisprong te bekennen, heb wel spotting gehad tussendoor. Ik twijfel nu om met het middel agnus castus te beginnen, maar durf nog niet zo goed. @ Angela80 Ik werd bij de oudste dochter 2 maanden na haar geboorte weer ongesteld. Ik gaf geen borstvoeding. Bij de jongste dochter ben ik kort na de geboorte weer aan de pil gegaan. Ik geloof dat borstvoeding, hoe minimaal ook er voor zorgt dat je niet ongesteld wordt. @ Radna, succes met de eerste ronde, hoe snel was je de vorige keer zwanger met clomid?
Hallo! @ pientje, ja 3 mei, alweer bijna een jaar, gaat echt snel he, hier in juni al! krijgt ie een groot feest! Met t tandje gaat t wel weer goed, staat nu wel wat verder naar voren, maar hij heeft er geen last meer van, gelukkig. @mila, hoi, nou ik verwacht er niet te veel van, vorige keerin de 8 ste ronde, maar de eertse paar keer werkte de medicijnen niet, dus eigenlijk 4de, daarom denk ik nu ook niet dat de 50mg wat doen, maar ja we zullen zien. Waar zit jij nu ergen in je cycles, of zijn jullie nog niet voor t eggie bezig? @ moon, he, hoe gaat ie met jullie, schatje hoor! en bevalt t een beetje moederen, hier wel hoor, ze zijn zo schattig he met alles wat ze elke keer weer nieuw kunnen @sam, zo al over de helft zag ik aan de banner, voel je je goed? Weten jullie al wat wordt? Snapt kylian ( zo was t toch he, weet t niet meer zeker) t al dat ie grote broer wordt! Fijn weekend allemaal, t is hier lekker weer dus ga maar eens in actie komen! lieffs
Radna, das schrikken zeg! Heeft Mano geen last meer gehad van z'n mondje? Succes weer met zwanger worden. Angela, ik heb tot 5,5 maand bv gegeven. Maand later werd ik voor het eerst weer ongesteld. Pientje, jij al je ei gehad? Ik zit nu op dag 16 en heb weer last van slijm ik blijf dan volgens mij rond de 35 dagen zitten. Milla, wat is agnus castus?
nope...dag 24 en geen eisprong gehad. Gek he, eerst 2 x op dag 21 en 2x dag 17 en nu niks. Wel vruchtbaarslijm gehad vorige week en gister weer. Maar nog steeds lage temp, hmmm Milla ik heb dat de afgelopen 4 cycli ook gehad, licht bloed verlies/spotting voor de eisprong, deze maand ook weer. Radna wanneer krijg je de uitslag?
@ pientje, Morgen! ben zo benieuwd, vind t wel spannend! bel maar gelijk morgen ochtend hopelijk hebben ze m dan al! Ik had er zelf wel goed gevoel over maar ja, toch maar erop rekenen dat de kans ook erg groot is dat ze niks hebben gedaan. jullie horen t morgen wel!
Radna, succes morgen! Ik ga duimen voor een goed resultaat. Pientje, das ook balen zeg! vreemd ook hoor dat je temp nog niet omhoog is geschoten. Wat was nu jou kortste cyclus?
Dankje runner! Wat een gedoe weer he, met al die cyclessen die weer niet willen. Ben er deze keer niet zo heel erg mee bezig geweest, sind vorige week wat meer, maar je blijft toch op alles letten en eraan denken. Op naar een hoop mooie eitjes, (al is t al pasen geweest ) lieffs
En Radna? Al gebeld? Runner mijn korste cyclus was 30 dagen. Nu op dag 25, maarja vind het niet zo heel erg, aangezien we toch niet bezig zijn met zwanger worden, scheelt weer een menstruatie haha Had me trouwens vergist, dacht dat ik 2 keer op dag 21 eisprong had gehad, maar was 1 keer 21 en 1 keer 23, maar wel allebei de keren op dag 35 ongesteld, 1 keer een kortere luthaele fase gehad.
Hee meiden, jaah er is een ei geweest! en dat met 50mg! ben echt mega zenuwachtig nu hahahah, heb wel een beetje ongi gevoel in mijn buik, maar dat had ik toen ik wel zwanger as van mano ook......pfffff zo spannend, we hebben t wel vaak genoeg gedaan denk ik, soms komt dat er niet van en weet je dat t zowieso niet gelukt is, maar nu is er wel goede kans..............aan de ene kant wil ik morgen gelijk ff testen aan de andere kant kan ik beter nog even wachten maar ja dat wachten is niet goed voor je, spanning! wat zouden jullie doen!
Testuh Wanneer is je nod denk je? Ik heb trouwens altijd voor mijn nod getest, omdat ik zo ongeduldig ben
nod weet ik dus niet, weet na die uitslag niet wanneer ei ongeveer was. Ben net bij kruidvat testen wezen halen, en kon t niet laten om een te doen, nadat ik daarvoor ong liter aan thee en water had gedronken, plas leek ook wel water hahah dus natuurlijk nega, denk ook dat als t eventueel wel zo zou zijn dat t te vroeg is. morgenochtend nog maar eens proberen, kan beter wachten tot donderdag maar ben daar niet goed in! hahahah, borsten voel ik wel wat, en t is laatste paar dagen ook wat gevoeliger als mano s'ochtend s nog eet, maar ja kan ook door ongi komen, dus ben nog niks verder hahahaha..............wordt vervolgd! Ga er maar van uit dat ik ongi wordt valt t niet zo heel erg tegen, zou te mooi zijn in de eerste ronde en een ei en een baby!
Jee spannend Radna! Je kunt inderdaad beter testen een aantal uren na dat voor het laatst heb geplast en je moet dan juist niet te veel drinken van te voren. Ik heb ook eens 5 dagen voor NOD al positief getest dus wie weet! Hier wordt het ook spannend, wij wilden tot het najaar wachten met zwanger worden, maar gister (cd25) ondekte ik ineens vruchtbaar slijm ook had ik wat krampjes. We hebben de kans toch maar aangegrepen, want ik heb geen idee of er anders nog kansen zonder meds komen! Nu dus afwachten of de temperatuur omhoog gaat!
bij jou dus ook spannend mila! en indd de moeite waard om al een kans zonder ziekenhuis te pakken, zou mooi cadeautje zijn toch zonder medisch gebeuren. Hier gaan we maar even afwachten nog en dan morgen en anders donderdag opnieuw testen mocht dat nog nodig zijn!
Radna, op de hoeveelste dag zit je nu dan? Wel beter zeg dat je wel je ei hebt gehad met 50mg! Milla, hihi ook spannend voor jullie hoor. Pientje, hopelijk word je cyclus wel wat stabieler voordat julllie aan een volgend kindje zouden beginnen!