Lieve meiden, Even een vraagje.... Ik heb deze cyclus menopur gespoten. Op cd10 had ik 3 follikels van 20mm. We hebben besloten deze cyclus geen IUI te doen. Wij vonden het risico iets te groot, voor een 1e IUI. (kans op een grote meerling) Maar goed, dit is onze keuze, doet er verder ook niet..... Deze maand dus zelf ook niet geklust, ook niet voor de FM. Nu zit ik inmiddels op cd32 en nog geen ongi te bekennen! Eigenlijk bijna altijd al een dag of 3 bruinverlies voordat de ongi echt doorbreekt. Maar ook nog geen bruin. Kan de menopur je cyclus verlengen of in de war schoppen?!?
Heb ik ook aan gedacht, maar ik kan echt niet zwanger zijn! Deze cyclus niks gedaan....vorige cyclus echt ongesteld geweest en deze cyclus natuurlijk ook FM gehad..... Dan kan het toch echt niet?!?
Nee, want bij een zwangerschap groeien er geen follikels. Dus zwanger lijkt me echt niet. Heb geen ervaring met Menopur, maar het is hormonenspul, dus lijkt me wel goed mogelijk dat je cyclus er van op de hobbel kan raken. Anders je gynaecoloog even bellen voor advies.
Dank je voor je reactie!! De gyn is gebeld en ik word terug gebeld.... Maar....nu leek ik net een heel klein spoortje roze te ontdekken! Dat zou mooi zijn!! Hoe blij kan je zijn met je ongi he!
Hey liefkleintje, Ik gebruik ook menopur, maar mijn cyclus word er niet langer van. Heb je wel pregnyl gespoten? Misschien dat dat verschil maakt? Dat als je dit niet doet de menopur een eisprong remt en het dus langer heeft geduurd voordat je eitjes echt sprongen? Gek om te zeggen, maar ik hoop voor je dat je idd snel ongi wordt. Volgende x bij 3 eitjes gewoon doen hoor! (volgens mij is de kans op een meerling klein en de kans op een zwangerschap groter..., maar dat zeg ik na 3 keer iui )
Hoi Doortje, Ik heb geen pregnyl gespoten, omdat we besloten hebben deze maand voorbij te laten gaan. En nee, ook als het de volgende maand 3 eitjes zijn, doen we het weer niet..... Het is pas onze 1e IUI.....we staan aan het begin van het traject. Er is niks gevonden bij ons, dus er is een kans dat er 3 eitjes bevrucht worden, ook al is die kans mss erg klein! Als het onze laatste IUI was zouden we er mss wel voor gaan. Maar de risico's zijn voor ons nu te groot..... (zowel lichamelijk als financieel en qua ruimte) Ben overigens nog steeds niet ongesteld. Gisteren een heel klein beetje roze.... Er ligt primulot klaar bij de apotheek, vandaag voor de zekerheid ophalen, maar hoop dat het vandaag of morgen uit zichzelf doorzet!