dames wie kan me helpen!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Burberry, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik ben in week 2 van me pilstrip 1x de pil vergeten, in me bijsluiter stond als je in week 2 pil vergeet dan moet je vrijen met extra condoom nou dat hebben we dus niet gedaan ik ben gewoon me pil door gaan slikken en me vergeten pil ingenomen.

sinds maandag heb ik lichbruin bloedverlies en gister werd het zelfs beetje rozig. vandaag zou me laatste pil zijn en dan vanaf morgen me stopweek maar ik heb gister me stopweek maar in laten gaan omdat ik dacht dat me menstruatie wil komen...wat denken jullie? :(

2. ik zou zeggen: maak de strip af, en wacht dan op de komende menstruatie. komt deze niet, doe dan een zwangerschapstest.

3. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    oke dus de kans bestaat wel dat ik zwanger zou kunnen zijn. dat bruine afscheiding hoort toch niet 3 dagen voordat je met de pil slikt? vroeg me echt af wat dat was?
    momenteel heb ik buikpijn in me onderbuik alsof me ongi moet komen...maar ja dat zegt vast niets. ik ben zo ongedludig om te wachten tot me ongi uitblijft,het liefst ren ik morgen naar kruidvat en doe ik een test haha

4. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ben toch ongi geworden vandaag. vraag me nog steeds sterk af wat die bruine afscheiding van maandag en dinsdag nou was....

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Als je een pil vergeet is je lichaam in de war vermits het denkt dat je een stopweek gaat houden. Het is dus helemaal niet raar dat je een doorbraakbloeding krijgt!

Gelukkig ben je ongi geworden!

Deel Deze Pagina