jullie ervaringen met UMCGroningen en IVF???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elsje, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    na een tijdje stil te zijn geweest hier op het forum; ben ik er weer. Ik weet nu waarom het zwanger worden niet lukt. Twee weken geleden heb ik een kijkoperatie gehad en zijn er een rits foto's gemaakt. Is er blauwe vloeistof door mijn eileiders gespoten (niet dus want ze zitten dicht...) en hebben ze mijn cyste van 10cm doorsnee lek geprikt en er een halve liter vocht uitgehaald.

De foto's zagen er dus niet goed uit. Het is een zooitje van binnen. Probeer dan nog wel opgelucht te zijn met het feit dat er (een) aanwijsbare reden(en) zijn waarom ik niet zwanger raak.

We worden doorverwezen naar het UMCG Groningen, want Martini doet niet aan IVF... We kunnen eind juli, begin augustus de vragenlijst van het UMCG verwachten (dat vind ik ook al te lang duren, ik vind alles nu te lang geloof ik).

Wat zijn jullie ervaringen met het UMCG? En wie heeft hetzelfde of bijna hetzelfde als ik?
    Lieve groetjes, Els

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis wat vervelend dat er wat gevonden is , of juist fijn want dan weet je waar je mis aan toe bent dikke knuf .
    Alles duurt lang meis als je moet wachten. Maar er loopt een topic over het umcg en daar zitten een paar meiden mis kun je daar met ze praten die hebben al aardig ervaring in het umcg . hier de link:IVF/ICSI in het UMCG deel 2

3. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ga gelijk even kijken...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hoi,
    Wat vervelend nieuws voor je zeg, kan me voorstellen dat jullie wel even behoorlijk geschrokken zijn!
    Ik ben zeer tevreden in het UMCG het begin was een beetje moeizaam, maar toen we eenmaal in het systeem zaten verliep alles op rolletjes. Fijn personeel, de afdeling voor vruchtbaarheid zit apart, dus lekker privé en geen -niet mmm- zwangerschappen in de wachtkamer. Dus ik kan het je alleen maar aanraden om voor het UMCG te kiezen. Alleen even die vervelende wachttijd door, maar daarna kan het ook ineens heeeeel snel gaan hoor!;)

Oh ja ik zit ook bij het UMCG forum, het is een beetje rustig op het moment, dus welkom daar!

5. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie :) Inmiddels heb ik qua wachttijd het goede nieuws gekregen dat die er niet is! Er staat klaarblijkelijk verkeerde info op het internet. Ik verwacht eind deze of begin volgende week de vragenlijst die we moeten invullen en dan dachten ze ons ongeveer begin augustus. Kan niet wachten.
    Fijn te horen dat jouw ervaringen met het UMCG goed zijn.
    Jippiejee, ik lees dat je nog 2 cryo's over hebt. En tp is in juli.. wat spannend! Ik denk dat tp staat voor terugplaatsing?

Deel Deze Pagina