Hey dames Na veel forums te hebben gelezen dacht ik laat ik zelf eens wat schrijven. Mij deed het vaker goed om te lezen dat ik echt niet de enige ben in dit wereldje. 4 jaar geleden ben ik in verwachting geweest maar helaas bij de 8ste week een miskraam gehad Daarna geprobeerd en geprobeerd maar het wilde niet lukken. Na 3 jaar doorverwezen naar ziekenhuis en bleek ik PCO te hebben. Bij mijn vriend was gelukkig wel alles goed dus ik had goede hoop. Nou is het probleem dat ik overgewicht hebt ik weegde toen we eerste keer in ziekenhuis waren 93 maar voordat ik met clomid mocht beginnen moest ik mijn BMI beter hebben dat zou beteken dat ik rond de 80 moest wegen. Na een half jaar proberen te lijken was het me gelukt om af te vallen naar 86 maar eigenlijk nog niet genoeg. Nou heb ik met de fertiliteitsarts afgesproken dat ik door blijf gaan met afvallen zei me steeds een stapje verder zou helpen EINDELIJK HOOP. Ze hebben 2 maanden geleden mijn baarmoeder en eileiders doorgespoten en bleek dat mijn eileiders gekronkeld waren en bijna dicht zaten:x en om te zien waardoor dat dat kwam moesten ze een kijkoperatie doen, die kijkoperatie heb ik vorige maand gehad en gelukkig bleek er maar 1 eileider gekronkeld en dicht te zitten dus dat betekent dat 1 wel nog werkt helemaal blij want de arts vertelde dat ik met 1 eileider gewoon zwanger zou kunnen worden. Maar toen bleek uit bloedonderzoeken dat mijn prolactine te hoog was. Dus daar heb ik tabletten voor gekregen 3 weken geleden omdat weer omlaag te krijgen. Nou moet ik over 2 weken bloed prikken om te kijken of de prolactine omlaag is gegaan. Want als prolactine te hoog is kan dat een storing geven in de menstruatie. Als de prolactine goed is en mijn menstruatie komt niet mag ik eind van de maand met clomid gaan beginnen. Wij vinden het echt allemaal zo spannend maar ook zo dubbel want het ene moment ben ik helemaal baby hier en baby daar en andere moment denk ik dit gaat ons nooit lukken het is niet weggelegd voor ons. Dat onzekere gevoel sloopt me echt. En ik vind het ook steeds moeilijker om het leuk voor andere te vinden als ze zwanger zijn. Laats zei een vriendin tegen me ja ik ben gestopt met de pil maar wil het wel niet zo doen als jullie met dat ziekenhuis enz JA HALLO wat dacht je dat ik dat deed omdat ik dat leuk vind zo pfffff dat zijn van die momenten dat ik even wil wegzakken. Zijn er meer meiden die zich hier in herkennen en ervaring met clomid hebben? Kus Tammy
Meis wat een verhaal dikke knuf. Mis heb je hier iets aan kun je je even in lezen. Of vragen aan de meiden stellen. clomid, deel 3!! ‎ succes met zwanger worden.
he meid, ik heb ook pcos en ben 2 keer zwanger geworden door clomid. nou ja de eerste keer echt door clomid maar de 2e keer was ik een maand gestopt met de clomid en spontaan zwanger geworden. maar meid het gaat jullie ook zeker lukken hoop houden dat scheelt al de helft! misschien moet je even lekker kletsen bij het topic van ritini. daar zitten ook meiden met pcos misschien kun je daar je ei kwijt. heel veel sterkte. en je gevoel dat je niet meer zo blij bent als anderen wel zwanger worden dat snap ik helemaal! liefs en knuffel van mij
Hey dames Wat lief jullie berichtjes. Sunlight super dat het jullie gelukt is en dat in de maand zonder clomid. Ga je er eigenlijk vanuit dat het die maand niet zal lukken lukt het dan wel hihi Voel je je verder ook goed? Geniet er lekker van meid! Kus Tammy