PCO en menstruatie

Discussion in 'Na de bevalling' started by angela80, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Hallo allemaal!,misschien dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
    Ik geef s'morgens nog 1 keer borstvoeding,maar ben dus nog steeds niet ongesteld geworden.
    Wie weet hoe lang het nog kan gaan duren?
    Vertel er wel ff bij dat ik pco heb en ik een kuur primolut heb gehad,omdat ik niet ongesteld werd na het stoppen met de pil
    dus ben eingelijk "bang" dat ik dit keer ook niet uit mezelf ongesteld word.
    Heb begrepen dat het verstandig is als je pco hebt om eens in de 3 maanden ongesteld te worden.
    Ga niet meer aan de pil(heb ik besloten)
    Dus wanneer is het tijd voor me om naar de dokter te gaan?
    Alvast bedankt!

Groetjes Angela

2. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Hoi Angela,

Ik heb ook PCO en ben nu net (3 maanden na de bevalling) ongesteld geworden. Ben er superblij mee! Maar ik geef geen flesvoeding.

Als ik jou was zou ik nu toch maar naar de huisarts gaan. Met jouw verleden zal hij je misschien toch doorverwijzen naar de gyn. Die kan dan natuurlijk kijken of je weer hetzelfde PCO-beeld hebt (veel kleine eitjes in je eierstokken) of dat het nog door de borstvoeding komt.

Ik ga ook niet meer aan de pil, wil eerst weten wat voor cyclus ik nu heb na de bevalling!

Groetjes, Simba

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Jeetje na 3 maanden al?
    Dat is lekker snel! ik heb 6 maanden volledige bv gegeven en nu dus een combi ervan.
    Sommige vrouwen hier,werden pas na een maand of 8 ongesteld.dus weet dat het lang kan duren.
    Maar ja misschien word ik net zoals de vorige keer helemaal niet ongesteld uit mezelf.
    Dacht er ook aan om naar de gynaeocoloog te gaan,zodat hij kan kijken of ik nog PCO heb(heb gehoord dat je na een zwangerschap PCO-vrij kan zijn,alhoewel ik daar niet vanuit ga)
    Ik denk dat ik begin volgende maand naar de dokter ga,dan is het 9 maanden na mn bevalling.
    Lijkt me wel een mooie tijd om heen te gaan.
    Bedankt voor je reactie

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Bij mij duurde het ook heel lang...
    Maar ik stopte na 2 maanden met bv en een maand later werd ik ongesteld.
    En daarna werd ik zwanger en toen dat mis ging ben ik aan de pil gegaan.

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
  6. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    he dank je wel runner,die had ik nog niet gezien.

Share This Page