Hoi hoi ik ben trotse mama van een kleine meid die in december is geboren. Ik geef volliedige borstvoeding en mijn ongesteldheid blijft weg. Ik wil heel graag volgende maand voor een volgende kindje gaan maar ja dan moet ik wel weer een cyclus hebben.. Ik zou graag willen weten hoe lang jullie er over deden om ongesteld of zwanger te worden of kletsen met meiden die ook zitten te wachten Hebben jullie tips zijn die ook van harte welkom natuurlijk
ik zit nu in mijn derde maand en nog steeds niks te zien of voelen.... Normaal zit je te wachten tot je ongesteldheid weg blijft en nu zit ik te wachten tot hij komt ha ha
Volgens mij kwam mijn cyclus weer op gang na 6 maanden..... Maar dat je niet ongesteld word hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger kunt raken.... Bij iedereen is het trouwens ook anders, er zijn volgens mij ook vrouwen die tijdens de hele bv-periode niet ongesteld worden... Gewoon proberen en wie weet.... Succes iig Groetjes Nettie
Bij mij kwam me cyclus weer bij 10 maanden...maar inderdaad bij iedereen is het anders zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=87329
Dank je wel nettie ik kijk door middel van temperaturen nu zon 5 dagen of ik mischien een cyclus kan ontdekken. Bedankt voor de tip paricia heb even gekeken maar dat gaat helaas over afbouwen en stoppen met borstvoeding ik hoop gewoon door te kunnen voeden vind het zo leuk ons kleine momentje samen wil dat nog niet missen! ben niet zon moeder die twee kindjes tegelijk voed maar wil er nog wel een paar maanjes van genieten als het lukt
8 mei bevallen en 31 augustus weer een menstruatie. Bij het onderdeel borstvoeding zijn er trouwens meerdere onderwerpen over.
dec. 2006 bevallen, eind april 07 een keer ongesteld geweest, toen eind juli 07 weer en daarna weer 28 daagse cyclus...eind september/begin oktober zwanger van nummer 2....
ik ben 5 maanden niet ongi geweest, pas toen ik minderde met bv kwam er wat meer regelmaat in, daarvoor erg onregelmatig. In jan. ben ik helemaal gestopt en was in feb al zwanger. maar een vriendin van mij gaf ook volledig bv en was 3 maanden na de geboorte al weer (onverwacht) zwanger.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=87831 Omdat hier al een topic over is doe ik deze dicht . Edit: omdat dit specifiek over borstvoeding gaat is dit topic heropend, maar wel even verplaatst naar 'Na de Bevalling'. Groetjes, Josien
Gefeliciteerd maxje met je zwangerschap en bedankt voor je berichtje hoop zo dat ik ooksnel zwanger zal worden mis het gevoel van een klein mensje in je buik..
Ehm, dan ben ik weinig hoopgevend ben ik bang. Ik ben 8 mei 2007 bevallen en nog steeds niet ongesteld.
Pas de laatste drie maanden voordat ik zwanger raakte kwam er regelmaat in, daarvoor duurde een cyclus soms makkelijk 50 dagen of langer. Duurde sowieso maanden voordat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil.
Wel grappig eigenlijk. Jouw kindje heeft tijden doorgeslapen en jij bent nog niet ongi geweest. Mijn kindje kwam altijd tig keer voor een nachtvoeding en ik ben niet zo lang ongesteldheidsvrij geweest. P.s. ons kindje heeft sinds kort het doorslapen ontdekt ! @Paprika: ik was wel gelijk ongi na het stoppen van de pil.
Bij mn dochter werd ik na een maand of 3 ongi voor het eerst... nu na mn zoon heb ik een spiraaltje geplaatst 10 weken na de bevalling en nooit meer ongi geworden. Overigens had ik een hele onregelmatige cyclus na mn dochter (pco) maar ben wel spontaan zwanger geraakt dus dat je geen goede cyclus hebt zegt niet zo heel veel, je kan dan nogsteeds zwanger raken alleen weet je niet waneer je ovuleert dus is het een soort verrassing. Ik had ook niet op een zwangerschap gerekend maar toen ik me anders voelde en dingen herkende van de vorige zwangerschap ging er een lampje branden...
Hier altijd een superregelmatige cyclus, 26-28 dagen. @Nemo: wat heerlijk meid, ben je een beetje aan het bijkomen? En inderdaad we doen dingen net contra.
jeetje zooo lang hmm dat is balen als je zwanger wil worden maar als het niet zo is is het ook wel weer super zit maar steeds te kijken zou het zou het maar helaas het wil nog niet komen balen.....
@Lammetje: eigenlijk hoef het niets over je vruchtbaarheid te zeggen of je alweer ongesteld bent of niet. Je kan best al een paar keer ongesteld zijn geweest zonder een eisprong te hebben gehad. Of dat je luteale fase te kort is. Maar je kan ook een eisprong hebben gelijk als je cyclus terug is. Als je dan gelijk zwanger wordt dan wordt je niet eens ongesteld.