Ja hoor daar gaan we weer ....(after egg jump "stress&q

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik ga ervan uit dat ik zondag mijn eisprong (aka Eggjump) heb gehad. Echter heb ik sinds maandag last van soort van een branderig gevoel in mijn tepels, heb ik zover ik me kan herinneren nooit gehad...
    Het is niet continu maar af en toe lijkt het niet alsof ummmmmmmm hoe moet ik het uitleggen...
    Als je een lucifertje te ver laat uitbrand en het raakt je vingers wanneer het vuur bijna gedooft is of zoiets...maar dan bij mijn tepels

Dussssssssssss jullie voelen het al aankomen....after egg jump "stress" ;)

Nog meer ladies met AEJ hihihhihihi

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    By the way....

Normaal gesproken krijg ik pas tegen mijn NOD last van mijn borsten....enne dat duurt nog ff vandaar dat ik me OOK afvraag of er meer dames zijn die daar last van hebben direct na een eisprong....

3. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    Hai Silla, loop al bijna 2 weken rond met gevoelige borsten, dus vlak na mijn eisprong begon het.Het is niet echt een branderig gevoel, maar meer een beurs gevoel en hele gevoelige tepels.
    Ben erg moe en heb een opgezet gevoel in mijn onderbuik.
    Zit nu erg in spanning deze dagen. Probeer er niet al te veel bij stil te staan,maar voel wel al die dingen.
    Succes met wachten.
    Liefs Bianca

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Altijd een stressie periode he ;) . Zal het raak zijn of niet...? Is het enige waar je aan lijkt te kunnen denken de dagen voor je NOD. Maar ladies, houd je beide benen op de grond en probeer pas te testen als je ook echt overtijd bent. :D
    Succes en we duimen mee dat het raak is bij jullie!! [-o<

5. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi Silla,

Bij mij is dat wisselend, de ene keer voel ik wel vanalles na mijn eisprong, maar nu bv helemaal niets. Ik probeer me daar nu ook een beetje voor af te sluiten, anders maak ik mezelf helemaal gek..

Vervelend dat alle prille zwangerschapsklachten ook bij een naderende ongi kunnen horen. Ik hoop voor jou dat het het eerste is.

Liefs,
    Angel

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ow Sil....ik leef met je mee meis....wat is het toch altijd weer een crime he...dat wachten!!!
    Zoals je hebt kunnen lezen liet ik me ook weer helemaal meeslepen.... :cry:
    Heb nu nog moeite om me er overheen te zetten...dus denk om jezelf he meis... ;)

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Volgens mij zit er totaal geen verschil tussen aankomende ongi klachten en zwangerschapskwaaltjes :(

Elke maand denk ik ja, maar is het nee...ik sluit me dan nu ook helemaal af voor alle pijntjes en kwaaltjes. Als het er zit, zit het er na de NOD ook nog wel, weet ik het maar ietsje later, maar dan hoef ik ook weer minder lang te wachten totdat het wondertje er ook echt is!

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey silla,
    ik heb na mijn eisprong ook altijd last van gevoelige tepels. alsof iemand met een kaasschaaf erover heen is gegaan.

helaas hoort dit er allemaal bij, tenminste bij mij, en kun je je er niet op vastpinnen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn.

zo irritant is dat. een maand duurt dan zo lang ;)

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik heb dat meestal een week voordat ik ongesteld moet worden dat me borsten heel erg beurs aanvoelen en bij elke aanraking doet het pijn en zo gevoelig als een weet niet wat. me vriend mag je dan ook niet aanraken. en nu heb ik het ook en moet nog ruim 2 weken wachten voordat ik ongesteld moet worden.

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    haha grappig wij lopen precies gelijk. wie weet zijn we dan samen zwanger als het zover is;)

groetjes lil momo

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja wie weet!
    jij hebt wel een korte cyclus zeg!
    nog een kleine 2 weken wachten....... :D

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    jah inderdaad het is super spannend want me vriend heeft echt zijn best gedaan elke dag hahaha.
    hij zei deze maand gaan we ervoor elke dag zei tie en hij is het nagekomen dus ben benieuwd.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Questioni!

Ik heb sinds gister regelmatig een trekkend gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik, soms heb ik het idee dat het doortrekt naar mijn lies of heup??
    Volgens mij heb ik het wel eens eerder gehad maar nu zit je toch stiekum te hopen dat het weer een "sign" is hihihhihihi

Branderige tepels zijn over moet ik zeggen maar goed, morgen om deze tijd (zie tijd van deze posting) ben ik onderweg naar Schiphol, we gaan lekker naar Gran Canaria heerlijk....

Ik hoop dat ik dan ff de AES (after egg stress) achter mij kan laten en ff helemaal niet te denken aan zwanger worden en/of zijn...Maar ja mezelf kennende????

Deel Deze Pagina