nu weet ik het echt niet meer Help!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy25, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    ik heb 3dagen al een positieve zwangerschaps test
    maar nu ben ik heel erg onzeker
    heb er 2van de kruidvat gedaan en 1 cb digitaal die gaf meteen zwanger en 3+ aan

nu is dit het geval 3weken geleden ben ik in het ziekenhuis geweest en daar hebben ze een bloed en een urine test gedaan en die waren negatief

nu heb ik de dokter gebeld en die zegt je kan idd zwanger zijn maar dan heel kort nog maar 2/3 weken

maar mijn laatste menstruatie was op 26april dus als ik vanaf dan bereken ben ik nu vandaag 6.6 weken

wat moet ik nu doen heb al een bloedtest gevraagd maar ik moest maar afwachten over twee weken hebben ik een echo maar ik kan echt niet zo lang wachten

wat moet ik hier mee

iemand die het zelfde heeft mee gemaakt en toch echt zwanger blijkt te zijn??

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waarom ben je onzeker dan? Ik snap het even niet.

3. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    ik ben onzeker omdat ik nu dus niet weet hoe ver ik dus ben
    ben ik nou 7 weken of 3 weken.

4. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Misschien had je 3 weken geleden nog te weinig HCG aangemaakt, sommigen doen daar wat langer over. Kan dus zeker wel dat je zwanger bent.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    7 weken. Een CB geeft EEN INDICATIE van de weken na de dag dat je ongesteld had moeten worden.

En indicatie zet ik even in hoofdletters omdat het geen exacte wetenschap is.

6. SabHout

SabHout Niet meer actief

Je weet niet wanneer je eisprong is geweest (of wel?). Het kan zijn dat 3 weken geleden wel de bevruchting al had plaats gevonden maar dat je eitje nog bezig was met innestelen. Dan heb je nog geen positieve bloedtest! Pas als het eitje in gaat nestelen gaat het HCG maken (het zwangerschapshormoon) en het duurt gemiddeld 7 dagen voordat dat hoog genoeg is om positief te testen.

Dus geen stress! Bovendien heeft eerder een echo geen zin meis, want dan zie je nog niks! Het vruchtje is dan veel te klein om iets te zien.

Dus vooralsnog gefeliciteerd!!! En probeer te ontspannen en er een beetje van te genieten :)

7. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Huh??Als je een positieve test hebt ben je toch zwanger:(
    je moet gewoon even geduld hebben tot je eerste echo dat moet een ander ook.Gefeliciteerd in ieder geval en probeer te genieten!

8. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    GEEN PANIEK!!!

Let op; in het begin kan hcg behoorlijk schommelen. Ik denk dat je bloedtest ietjes te vroeg was en de urine sowieso te vroeg. Denk dat je 7 wkn ver ben.

Gefeliciteerd :)

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Je kan ook nog een late eisprong/innesteling hebben gehad. Hier dachten we op een gegeven moment dat we 9 weken waren, we bleken er 7. Cyclus was enorm lang geweest waardoor alles was verschoven. wellicht bij jou ook wat verlaat geweest waardoor er eerder geen positief nieuws uit kwam en nu wel..;)

10. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    ik ga er van proberen te genieten en het tot me door laten dringen dat ik toch echt zwanger ben en hoelang maakt dan ook niet meer uit over twee weken de eerste echo ben benieuwd

mijn eisprong is idd later dan normaal ik had mijn eisprong op de 20 de dag van mijn cyclus

Deel Deze Pagina