Rare brakke week (symptomen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lalay, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier (ik zal me zo even netjes voorstellen) maar val even gelijk met de deur in huis.
    Ik heb namelijk een rare week achter de rug. Mijn NOD is pas op 10 juni maar de afgelopen dagen heb ik, voor mij, vreemde symptomen. 6 dagen terug had ik ineens flinke buikpijn/krampen, echt helemaal onderin mijn buik dus niet mijn darmen, daarna had ik 3 dagen op een rij dunne ontlasting, en dat was duidelijk geen buikgriep oid. Iedere avond was het raak en moest ik rennen naar het toilet. Ik was verder niet ziek, had geen steken in mijn buik of overgeven maar alleen gerommel wat er nu nog een beetje is. Nu heb ik sinds gisteren helemaal geen ontlasting meer gehad maar had ik ineens gisteren het gevoel dat ik een beginnende blaasontsteking had. Ik heb dus gisteren heel veel water en thee met honing gedronken ed. En had een paar keer bloed bij het afvegen, wat vreemd is als het een beginnende blaasontsteking was, want daarvoor moet het verder gevorderd zijn. Vannacht had ik er nog last van en moest er zelfs vannacht uit om naar het toilet te gaan. Nu vanmorgen niets meer. Behalve een opgezette buik, ik ben superslank dus dat valt op.

Ik heb al 3 kinderen, maar de jongste is nu al 7 jr, ik ben hertrouwd en wil graag nog een kind. Maar omdat mijn zwangerschappen zo lang geleden waren heb ik geen idee meer hoe dit voelt en of dit tekenen kunnen zijn van een zwangerschap. Ik voel me weer net zo onzeker als iemand die nog nooit zwanger was.. echt erg dit!

Dus mijn vraag is, wie herkent dit?

2. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    hoi :)

heb zelf weinig ervaring met symptomen omdat mijn man en ik nog maar pas begonnen zijn met proberen.. maar misschien zijn het spastische darmen? heb ik ook veel last van,en de symptomen die je aangeeft duiden er wel op..

succes alvast :)

3. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Ik ben 38 en nog nooit in mijn leven last gehad van spastische darmen.. dus dat lijkt me sterk ;)

Al de klachten zijn dus na 4 dagen over, nu alleen een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Morgen eerst even naar de ha om te kijken of ik een blaasontsteking heb.. ook al heb ik geen klachten meer better safe than sorry.

Bedankt Kim!

4. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Het waren dus allemaal vroege symptomen.. Mijn gevoel klopte. Ik heb dus eigenlijk vanaf dag 1 geweten dat ik zwanger was. Had alleen de bevestiging van de test nodig.

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    Gefeliciteerd Lalay! wat bijzonder dag je het vanaf dag 1 al voelde. al zijn zulke plotselinge symptomen ook niet te missen.. hopelijk mag alles goed gaan en kan je gaan genieten van je 4de kindje :)

Deel Deze Pagina