pco en opnieuw kinderwens

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jelske1978, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik kende het niet maar mocht ik nu zw worden dan zou ik daar zeker aan meedoen. En jij?

Ik neem aan dat je verder niks natuurlijks slikt aangezien je geen antw hebt gegeven op mijn vorige vraag?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ahh sorry had erover heen gelezen schaaam :)

ik slik kruidvat totaal zwanger worden, van anderen ga ik vreselijk overgeven :$
    tarwekiemolie (ook bij mn dichtertje gedaan)
    en dubbel foliumzuur ivm medicatie epileptie en mn schildklier wordt nauw in de gaten gehouden

ik heb meegedaan met mvm en ga dat zeker weer doen :D

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Geen probleem, kan gebeuren.

Ik denk dat ik op den duur ook mijn schildklier ga laten nakijken, want het afvallen gaat heeeeeeeeeeeeeeel erg traag hier. Schiet niet op zo als ik een cyclus wil.

Wat goed!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    afvallen wat is dat :p

ben al godzijdank blij als ik stabiel blijf
    wonder boven wonder ben ik wel 17,5 kilo kwijtgeraakt door de clomid gebruik dus :)
    dus ben benieuwd deze keer

ben aleen met de primolut gebruik toch zeker 3/4 kilo aangekomen van t vocht vasthouden werd snachts wakker dat ik mn ringen af moest doen:(
    daar had ik geen last van bij de orgametril

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Haha ja ja wat dat is, dat is een goede vraag. Iets wat bij mij iig niet wil lukken pff.

Idd een wonder, ik kwam van zowel Primolut als Clomid alleen maar aan, vandaar die kilo's naast de zw kilo's dan he.

Ik loop nu bij een dieetist maar nu 3 weken verder geen gram afgevallen terwijl ik gezond eet en beweeg grrrrrrrrrrrrr.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ sweetroosje

ik weet dat er boeken over afvallen zijn speciaal voor damens met pco, mssn even googlen?

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    duik mn bed in whahaha manlief zit al de hele tijd te wachten :)

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    o ja en nog iets het is mssn een idee om je suikers eens binnenste buiten te keren.... vooral in america wordt pcos buiten kinderwens om ook behandelt met metformine heeft iets te maken met insuline kan niet meer op t woord komen

en dat boek
    The PCOS Diet Book (How You Can Use the Nutritional Approach to Deal with Polycystic Ovary Syndrome) door Colette Harris & Theresa Francis-Cheung. ISBN 9780007131846 en 0007131844. Dit boek is een compleet dieetboek met ook specifieke informatie over een speciaal PCOS dieet, voedingssupplementen en kruiden. Ook legt ze goed uit wat er met je stofwisseling aan de hand is, en wat je doen kan. Méér dan een dieet is het dus eigelijk een soort leefstijladvies. (Wel in het engels trouwens) Bij Bol.com kost het ca. 20 euro.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nu ga ik eeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht naar bed whahaha

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx Claire, jammer dat ie in het engels is.

Slaap lekker, ik wacht nog steeds op manlief!

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Zo wat is er veel gekletst gisterenavond.

MvM, heb ik wel aan meegedaan. Alleen wel pas nadat we een goede echo hadden met 8 weken. Eerder durfde ik niet, een beetje bijgelovig.

Extra vitamines, ik slik die van de VSM. Ik weet niet goed hoe ze heten.

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Guusje,

Hahaha zat gisteren op de praatstoel hihi.
    Kan het me ook voorstellen dat je het pas na een goede echo doet/gedaan hebt.

Bedoel je Puur Mama van VSM?

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ja die bedoel ik, maar als deze op zijn ga ik over op de zwanger worden pillen van de Etos. Volgens mij is dat precies hetzelfde, maar dan wel de helft goedkoper.

14. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Veel gekletst idd :D

Ik heb niet meegedaan aan MvM. Daar doen ze niet aan in België volgens mij?

Ik slik eigenlijk alleen foliumzuur, misschien dat ik die Etos pillen ook eens aan ga schaffen.

Oja over dat 2 jaar niet ongesteld zijn geweest, daar heb ik mijn zwangerschap wel bijgerekend he ;) En dan nog een jaar bv, dus op zich niet gek. Maar dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben geworden wijst er volgens mij wel op dat er aan de PCO niks verandert is.

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Kuona, ik geloof dat wij hetzelfde heten. Tenminste als jou Nickname je naam achterstevoren is.

16. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Hihi ja joh? Ik dacht dat je Guusje heette :D Klopt idd van mijn nickname. Grappig hoor!

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Haha, nee mijn kat heet Guusje. Ik wilde ook een beetje anoniem blijven.

18. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja ik ook, maar er zijn zoveel meiden die zo heten dat ik dacht dat het wel kon :D Maar ik ben wel wat anoniemer geworden hoor, eerst had ik ook zo'n leuke fotobanner en avatar.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Guusje, ja dan zou ik idd overstappen als het goedkoper is. Lees er alleen maar positieve verhalen over, baat het niet dan schaadt het niet.

Kuona, grappig van je naam haha. Ik dacht echt 2jr niet ongie geworden maar zit je zw bij natuurlijk. Ze zeggen dat PCO minder wordt na een zw/bevalling, nou hier ook niks van gemerkt.

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja het kan minder worden of over gaan na een bevalling. Een kennisje werd ineens spontaan zwanger na haar zwangerschap terwijl ze daarvoor allerlei vruchtbaarheidsbehandelingen nodig had.
    Maar hier zie ik dat toch niet gebeuren hoor.

Deel Deze Pagina