buikpijn na iui behandeling ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door M82, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi, ik heb gister mijn 1e iui behandeling gehad en heb sinds gister middag buikpijn, gister was het erger dan vandaag gelukkig, zijn er meer mensen die daar last van hebben of hebben gehad ?
    Ik hoor het graag !:)

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg maar hopelijk een goed teken???
    Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar ben wel benieuwd naar de verhalen..

Heb je echt last van krampen, zoals met menstruatie?

3. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    ja het lijkt op menstruatie kramp en gister voelde ik ook mijn eierstokken dus dat zou de eisprong kunnen zijn, vandaag is het minder maar voelde het wel nadat ik klaar was met wat huishoudelijke dingetjes....ik hoop dat het een goed teken is, die 2 weken duren lang hoor en die zijn gister pas in gegaan....
    Jij hebt volgende maand je 1e iui zie ik ?

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik vind de "normale" 2 weken na ovu al veel te lang...
    terwijl ik eigenlijk al maanden weet dat het toch negatief zal zijn....

Dus 2 weken na IUI lijken me helemaal slopend!!
    Toch maar proberen om je gedachte even te verzetten..lekker shoppen of wandelen ofzo??

13 juli hebben wij ons intake gesprek voor IUI maar ben nu toch aan het hopen dat het deze maand of volgende maand nog op de "normale" manier gaat lukken....

5. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja dat hoopte ik vorige mnd ook, was 1 dag overtijd en heb toen een test gedaan in het zh maar was negatief....maar toen ging het allemaal heel snel wat betreft de behandeling want ik kreeg meteen een recept voor clomid en pregnyl mee, moest afgelopen vrijdag voor een echo komen en ik had 2 eitjes, 1 van 13mm en 1 van 18mm, dus toen mocht ik zaterdag avond terugkomen voor de pregnyl en gister kreeg ik de iui, wij zijn nu ook al een jaartje of 3 bezig zonder succes, ik hoop zo dat het snel raak is, ben er echt zo aan toe....Hopen dat het voor jullie over 5 dagen positief is dan ! Spannend is dit allemaal he ?

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wel fijn dat alles zo snel gestart kan worden!
    We wachten al lang genoeg toch??!

Mn eigen Gyn doet nu even niets meer..
    Moet dus nog afwachten welke medicatie ik ga krijgen maar dat zal ik de 13e wel horen. Ik zit dan al wel in ronde 22..
    Dus eind juli/begin aug zal dan hopelijk mn eerste IUI zijn..

Echt super spannend allemaal :)
    Zie het als een nieuw begin en ik heb weer wat hoop ;)

7. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja daar ben ik ook wel blin om dat het allemaal zo snel in werking is gezet want idd we wachten al lang genoeg ! Heb je wel gewoon je eisprong enzo ? Want bij mijn vriend en mij is eigenlijk alles goed en zo het vanzelf ook moeten lukken maar na 3 jr nog steeds niks....Hopen dat het de 13e voor jullie dan duidelijk word welke medicatie je krijg en je snel kan gaan starten ! Ik zal duimen voor je !

8. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    he dames

ik heb eigenlijk geen last van buikpijn na de iui maar miss kunnen jullie kijken en kletsen op de topic in april iui daar zit ik ook en nog veel meer meiden die iui doen enzvoort kunnen we dingen uit wisselen en jullie dingen vragen die wij dan weer weten

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    ja ik heb 2 x eisprong en dan 1x niet..2x wel..1x niet enz enz..
    Bij mn vriend is alles goed allee iets minder dan gemiddeld
    Alleen de samenlevingstest was niet zo positief dus vandaar dat we gelijk met IUI mogen beginnen en niet verder hoeven te "oefenen";)

10. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

ik heb 3 x iui gehad en bij 2 x heb ik krampjes gehad, de een heeft dat wel en de ander niet..

De eerste ha dik nergens last van, de 2de iui heb ik 2 weken krampjes gehad en nu de laatste keer heb ik tot 6 dagen na de iui krampjes gehad en vandaag ongi geworden..

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Balen Wtje:(:(

12. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja helaas wel, maar ben al blij dat we kans maken zo, zonder iui maken we weinig tot geen kans dus..

zie dat jij intake krijgt voor iui, spannend! duim dat het snel gebeurt voor jullie!:)

13. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ook ik ben blij met alle medische mogelijkheden hoor:)
    Anders had er hier ook weinig hoop zou zijn...

Op naar poging 4;)

14. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    gelukkig zijn er die opties nu!

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    De krampjes kunnen komen van de iui. Ze zijn toch met een slangetje je baarmoeder in geweest.

Kan geen kwaad en als je teveel last krijgt mag je paracetamol gebruiken.

Hier elke iui last gehad van krampjes, 2 weken lang. En als ik ongi was, ging het over.

Deel Deze Pagina