buikpijn na iui behandeling ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door M82, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi, ik heb gister mijn 1e iui behandeling gehad en heb sinds gister middag buikpijn, gister was het erger dan vandaag gelukkig, zijn er meer mensen die daar last van hebben of hebben gehad ?
    Ik hoor het graag !:)

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg maar hopelijk een goed teken???
    Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar ben wel benieuwd naar de verhalen..

Heb je echt last van krampen, zoals met menstruatie?

3. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    ja het lijkt op menstruatie kramp en gister voelde ik ook mijn eierstokken dus dat zou de eisprong kunnen zijn, vandaag is het minder maar voelde het wel nadat ik klaar was met wat huishoudelijke dingetjes....ik hoop dat het een goed teken is, die 2 weken duren lang hoor en die zijn gister pas in gegaan....
    Jij hebt volgende maand je 1e iui zie ik ?

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik vind de "normale" 2 weken na ovu al veel te lang...
    terwijl ik eigenlijk al maanden weet dat het toch negatief zal zijn....

Dus 2 weken na IUI lijken me helemaal slopend!!
    Toch maar proberen om je gedachte even te verzetten..lekker shoppen of wandelen ofzo??

13 juli hebben wij ons intake gesprek voor IUI maar ben nu toch aan het hopen dat het deze maand of volgende maand nog op de "normale" manier gaat lukken....

5. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant