Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Wij kunnen helaas niet via de natuurlijke manier kinderen krijgen. We hebben vorige week onze intake gehad bij het UMC in Nijmegen. Eerst worden er nog wat onderzoeken gedaan voordat we horen of we echt op kunnen voor de ICSI. Alvast heel veel sterkte voor alle meiden hier.... Liefs C.G.
Hoi Goblingglow, Ontzettend vervelend dat jullie ook zijn aangewezen op hulp van uit de mmm. Hopelijk mogen jullie snel starten en krijgen jullie snel het geluk waar jullie op wachten. gr vruchtje
Jeetje, ja, dat is zeker wennen! Mag ik vragen wat de reden is van jullie MMM? Door de ICSI ga ik uit van "zwak" zaad? Heel veel succes hoor! Ik hoop dat je je hier je spreekwoordelijk ei een beetje kwijt kan! Elmo
idd helaas welkom hier en veel sterkte met jullie mmm ik hoop dat je hier wat info kan vinden en je vrhaal kwijt kunt het maakt het allemaal net iest makkelijker vind ik... je verhaal kwijt bij mensen die hetzelfde meemaken groetjes
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties ! Ik zal even uit leggen waarom wij aan de ICSI moeten, het heeft inderdaad te maken met zwak zaad van mijn man. We hebben dus vorige week de intake gehad, en nou moeten we op de uitslagen wachten. De arts had goede hoop maar gaf ook aan dat er een kleine kans kan zijn dat het zaad zo slecht is dat zelfs ICSI niet mogelijk is. Maar we hebben wel een goed gevoel bij de gyn, en het UMC te Nijmegen. Ik heb vandaag even een dipdag, maar ik neem aan dat jullie dat allemaal ook weleens hebben. Ik weet ook dat ik er wel weer uitkom, maar af en toe word het me gewoon even teveel, omdat je je zo eenzaam kan voelen. En dan huil ik even alles eruit en dan kan ik er weer een hele tijd tegen aan. Gelukkig heb ik meer goede dagen als slechte. Hebben jullie ook weleens dat jullie helemaal gaan twijfelen ? Vooral omdat we nu wat dichterbij zijn, (naar verwachting kunnen we volgend jaar starten met de ICSI waar ik heel erg blij mee ben). Maar toch ga ik mij dan afvragen ; als ik het nu al af en toe moeilijk heb (en dat is dus nog voor de behandeling), hoe gaat het dan straks als je kinderen hebt ? Kan ik het wel aan, en word ik een goede moeder ? Ik neem aan dat dit allemaal redelijk normaal is. Misschien hebben jullie hier meer ervaring mee ?! Ik zie dat ik alweer een aardig lang verhaal heb Liefs C. Goblingglow (dit is mijn elfen naam, voor degene die het zich mocht afvragen hoe ik aan zo'n naam kom)