Ik heb even een vraagje. Ik ben afgelopen maandag (dag 15) voor een fm geweest en toen zat er links 1 eitje van 17x15 mm.....slijmvlies van 7 mm dik. Nu vertelde de arts mij dat ik niet meer terug hoefde te komen voor een fm maar dat ik woensdag (vandaag dus) pregnyl moet zetten. Maar kan ik de pregnyl zo rond 12.30 uur zetten? Zal mijn ei dan groot genoeg zijn? Want groeit je eitje ook nog iets door wanneer je pregnyl hebt gezet? Ik ben zo bang dat achteraf blijkt dat mijn ei toch nog iets te klein / onrijp was om bevrucht te worden
Hoi hoi, Waarom bel je het ziekenhuis niet even?! Bij mij vertelden ze altijd wanneer ik de pregnyl moest zetten, dan rekenden ze uit. Dus als je het zeker wilt weten, zou ik dat even doen! Dan ben je denk ik geruster! Liefs Loesie
Ik zou me geen zorgen maken. Gemiddeld groeit een eitje 2 mm per dag. Pregnyl geeft 'm nog eens een extra boost, kan er weer een mm bij. Als je de IUI hebt haalt je eitje 18 mm makkelijk, denk wel meer zelfs. Succes!
@botervliegje....dank je wel. Het zal vast ook wel goed komen Ik heb net even het zk-huis gebeld maar ze konden me geen antwoord geven...vreemd. Dus ik zet rond 12.30 uur de pregnyl en vertrouw er maar op dat het voldoende is
Hoe laat heb je de IUI? Bij ons ziekenhuis altijd 36 uur na de Pregnyl. Hebben ze gezegd 12.30 prikken? xox
@botervliegje....ik doe geen IUI... wij zijn bezig met ovulatie inductie. Het zaad van hubbie is goed en ik heb "alleen" geen eisprong. Dus ik hoef verder geen rekening te houden met IUI. Dus vandaar dat ikzelf de tijd zet op 12.30 uur
Aha... Haha, nu gaat het hele forum natuurlijk wel 's effetjes uitrekenen wanneer jullie het gezellig hebben hihi.