Hallo allemaal, Wat hormonen met ons lichaam doen; daar zijn we intussen allemaal wel achter denk ik Maar was benieuwd of jullie wat emoties/hormonen betreft ook merken dat de eisprong eraan komt. (heb het dus niet over hoe je je voelt voor je menstruatie maar puur rond de eisprong) Ik merk dat ik mij rond de eisprong al duidelijk anders ga voelen, ben vermoeid, moet huilen, raak onzeker. Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die daar last van hebben? En zo ja hoe ga je daarmee om?
Ja, ik bekijk mannen op een heel andere manier... Hoe zeg ik het netjes? Ik kan elke knappe man zo bespringen...
Grappig Lentekriebel, ik heb juist dat de onzekerheid om een hoekje komt kijken. Wat kunnen die hormonen toch monstertjes zijn he?!
Hahaha dit komt me bekend voor! Mn vriend weet dat ie t dan ook echt de pineut is.. en dat vind ie erg NOT!
Ook al ben ik ruim twee jaar bezig, rond de eisprong heb ik meestal extra veel zin! In mijn man dan , niet in andere mannen . Ik moet dan wel op tijd naar bed gaan, anders gooit vermoeidheid roet in het eten. Ook lijkt het alsof mijn geurvermogen beter/ sterker is.
Haha same here, gisteren trok ik hem na een paar uur opnieuw de slaapkamer in ('alweer?' ), maar diezelfde avond lag ik jankend op bed omdat mijn komondor (je moet weten, da's een heel grote hond) op zijn achterpoten tegen mijn aanrecht aanstond, al mijn zojuist zorgvuldig gemaakte tonijnsalade op aan het eten was. Hij vloog zowat het raam door en ik heb gehuild alsof de wereld verging. Uh......... blame it on m'n eisprong?