Ik heb PCO en heb enorm veel geluk gehad dat de behandeling met Clomid vorige keer gelijk aansloeg. Ik was dus zwanger in de eerste ronde en heb ondertussen een prachtige zoon van bijna 7 maanden. Nu ben ik toch al een beetje aan het nadenken over een tweede. Want zullen we nu wel net zoveel geluk hebben, of duurt het misschien wel veel langer? Daarnaast zijn er nog de verhalen van vrouwen met PCO die spontaan zwanger raakte van een tweede. Op het moment geef ik nog borstvoeding dus ik kan (voor zover ik weet) nog niet beginnen aan een nieuwe behandeling, maar ik zou over een paar maanden wel weer aan de slag willen. Zijn er hier mensen die hun ervaringen willen delen?
hee meid, ik heb ook PCO en na 5 rondes clomid en 2 rondes spuiten ben ik zwanger geraakt en mijn zoontje is inmiddels bijna 9 maanden. Wat een geluk dat je zo snel zwanger bent geraakt zeg, super! Of het bij een tweede weer snel gaat of niet, dat is natuurlijk moeilijk te zeggen. Vrouwen met een goede eisprong zijn natuurlijk ook niet altijd meteen zwanger. Ik ben na de bevalling van ons zoontje 3 maanden later spontaan zwanger geraakt, helaas een miskraam gekregen. Maar het kon dus wel zonder hulp! We zijn nu weer zelf bezig, mijn cyclussen zijn aardig netjes, dus wie weet! Ik snap dat je al wel weer nadenkt over een tweede, je weet immers dat het lastig kan zijn met PCO. Heel veel sterkte en hopelijk is het straks als jullie er weer voor gaan snel weer raak!