Meiden, Hier al tijden een geweldige cyclus van stipt 28 dagen. Inmiddels dus 5 dagen over tijd. De testen zijn steeds negatief. Wie heeft dit ook meegemaakt?? En wat staat me nu te wachten? Ben ik toch zwanger of wordt ik toch ongesteld... Wat waren jullie ervaringen.
Hallo Smile, Hier hetzelfde ik ben 3 dagen over tijd en testen zeggen negatief maar misschien een late innesteling. Want heb gelezen dat het tot 10 dagen na eisprong kan duren. Dus ik reken die er maar bij Groetjes Vonnie
Tja.. lastig! Je zou nog ongesteld kunnen worden, natuurlijk. Maar goed, als je cyclus zo stipt is, dan zou ik de huisarts eens bellen en vragen om een bloedtest. Daarnaast denk ik dat als je een verloskundigenpraktijk benaderd en je verhaal voorlegt, dat je wellicht mag komen voor een echo. Succes!
inderdaad lastig..Smile, heb je iets gedaan om je ei te tracken?? Het kan namelijk zo zijn dat door omstandigheden toch je eisprong later heeft plaatsgevonden dan dat je gewend bent, of dacht.. Wanneer heb je voor het laatst getest?? En als je het idd echt zeker wilt weten lijken de HA of VK me goede opties.. Ik duim voor je meid..En ook voor jou vonnie! Liefs, Anna
Mn ei....ben wat in de weer geweest met ovu testen.... Vanaf dag tien tot dag 14 bleef die positief....kon er niet echt wijs uit worden...... Vanmiddag voor het laatst een test gedaan. HA: mmmm, wil nog even wachten. Zul je net zien dat ik een afspraak heb staan en op dat moment de boel losbreekt, hahaha.
@smile, het is wel degelijk mogelijk dat je zwanger bent en negatief test. Ik heb het met gehad met mijn jongste zoon ik bleef negatief testen maar na 2 weken was er toch echt een heel heel erg vaag streepje. Ik maak gewoon niet zo snel hcg aan waarschijnlijk. Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is heb je misschien andere symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden?? liefs lin
hoi hoi toen ik 3 dagen overtijd was heb ik een test gedaan, die was neg, gister(9 DAGEN OVERTIJD was die licht positief) Ik heb vandaag weer getest en was super zwanger. Dus mischien nog een paar daagjes wachten en opnieuw testen?
Zo, dat geeft dan toch nog weer wat hoop. Vind het nu wel lastig hoor. Als ik ongesteld wordt weet ik tenminste waar ik aan toe ben, maar zwanger zijn zou natuurlijk veel beter zijn. Of ik kwaaltjes heb. Tja, lastig te zeggen. Ben wat moe, maar dat kan ook komen omdat ik net weer ben begonnen met werken zo na de vakantie. En ik ben soms wat duizelig. Verder vorig week een paar opvliegers gehad. Weet niet of dit onder kwaaltjes valt, maar heb daar anders nooit last van.... Nou ja, we wachten af, maar wel spannend hoor...
duizelig en moe kan er bij horen he bij een eventuele zwangerschap spannend hoor ik hoop het voor je meid! liefs lin
Bij mij hetzelfde, ook een cyclus van 28 dagen (26-29). Inmiddels 10 dagen overtijd en 5 negatieve testen verder, heb ik toch maar besloten de gynaecoloog vanochtend te bellen. Ik moet nog 2 dagen wachten en dan mag ik langskomen. Nu hopen dat ik niet ongesteld wordt
hoi, Ik ben nu 2 dagen overtijd. heb vanochtend (geen ochtend urine) een zwangerschaptest Clearblue gedaan "niet zwanger". heb een regelmatige cyclus van 25 dagen. ik snap er niks meer van
Tracey, spannend ja! Wat gaan ze doen? Bloedtest ofzo, of inwendige echo?? Roosviceetje, niks aan he als je er niks van begrijpt.... Voel me vanavond toch wel heel bijzonder erg moe....zou het dan toch?? Tinkerbelletje, leuk dat je zo 'meedenkt en meeleeft!!
ach ja ik zit ook elke maand zo van zou het of zou het niet. Je word er gek van en alles lijkt er dan ook op te wijzen dat het zo is, dus ik kan jullie gewoon helemaal begrijpen.
Volgens mij had ze het over een bloedtest en anders eventueel een inwendige echo. Eerst maar even afwachten.
We kunnen elkaar de hand schudden; ook 6 dagen overtijd. Vanochtend getest, negatief. Was weliswaar geen ochtendurine en heb veeeeel geplast. Ga vanmiddag een test kopen, maar ik heb nog wel ovulatietesten thuis liggen. Kan ik het daarmee doen?