Pco en verkeerde uitslag zwangerschapstest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela80, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hallo allemaal! ik ben een tijdje niet geweest omdat ik het allemaal niet meer zo zag zitten,ik was nl in dec 2005 gestopt met de pil en ik werd maar niet ongesteld,ben in mei naar de dokter geweest en die zei dat ik na de zomer maar weer terug moest komen want het kon wel 9 maanden duren voordat de pil uitgewerkt was.
    Ik dus weer heen in september,doorverwezen naar de gynaecoloog en de uitslag was dus PCO,heb het er best moelijk mee gehad want ik zag mn kans op kinderen al aan mn neus voorbij gaan.
    Clomid kuur gehad 50 mg en ik had gelukkig een eisprong,flink wezen klussen.
    Nu komt mijn vraag dus.ik heb net een zwangerschapstest gedaan omdat ik uiterlijk vandaag ongesteld had moeten worden.zie ik dus een kruis,heel erg duidelijk,dus dat zou betekenen dat ik zwanger zou moeten zijn.maar nu lees ik in de bijsluiter dat als je cystes hebt op je eierstokken dat de uitslag dat evt verkeerd zou kinnen beinvloeden.maar als je pco hebt dat heb je toch die cystes,of zijn dat geen cystes.
    hoop dat jullie iets weten want ik durf eingelijk niet blij te zijn.

liefs angela

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee als je pco hebt heb je naar mijn weten geen cystes, maar eicellen die niet willen rijpen..

ik denk dat je zwanger bent!

gefeliciteerd!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij staat in de bijsluiter van een zwangerschapstest dat medicijnen als chlomid de test anders kunnen laten uitkomen...

nog even geduld hebben dan... zolang je niet ongesteld wordt...

Veel succes

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    in de bijsluiter staat wel dat hormoonbehandelingen die je in moet spuiten,wel evt invloed kan hebben maar daar valt clomid niet onder staat er.
    maar ik weet niet wat ik er van moet denken,het is een test van clearblue,en de plus is er toch echt..
    morgen de dokter maar ff bellen ofzo....hoop het zo

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    misschien krijg je een bloedtest..dan weet je het echt 100% zeker...

ik duim voor je

6. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Hoi Angela

Nou heel veel succes; ik hoop het echt voor je...

Bij mij wordt pco ook net genoemd, dus als jij zwanger bent zo na je kuurtje Clomid geeft dat zeker weer moed.

Ben benieuwd

Gr Alies

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meid, ik denk dat je zwanger bent hoor.. de clomid is toch al 3 weken geleden dat je het laatste pilletje hebt geslikt.. wat spannend en idd, dat geeft ons pcos'ers weer moed

8. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    het is al bijna 5 weken geleden dat ik mn laatste pilletje heb gehad,mn eitje groeide vrij langzaam vandaar dat ik pas ong 2 weken een eisprong kreeg.ik hoop zo dat ik zwanger ben! als het echt zo mag zijn dat betekent dat 50 mg ook wel wat voor je kan doen.kreeg al het idee na de verhalen te hebben gelezen op internet dat je net zo goed meteen met 100mg kan beginnen,maar dit werk dus ook als het goed is..
    ik hou jullie op de hoogte,

liefs angela

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hoop het voor je meid. en er zijn ook goede verhalen met 50 mg hoor

10. Niet meer actief

hoi meid
    bij mij werkte 50 ook al hoor
    hopelijk ben je zwanger
    ;) ;)

11. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi dames,ik heb vandaag de gynaecoloog gebeld omdat ik een bloedtest wilde,maar ze zei dat dat echt niet nodig was als mn test positief was,de testen zijn tegenwoordig echt betrouwbaar dus ik kan er van uitgaan dat ik zwanger ben,ik heb er 2 gedaan en ze waren allebei duidelijk positief..dus zal het dan echt zo zijn?ik kan het nog niet geloven want ik heb nog nergens last van eingelijk.over 3 weken moet ik voor een echo komen dus dan weet ik meer..spannend!

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd!

13. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    oh wat fijn

Echt gefeliciteerd

gr ALies

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat heerlijk gefeliciteerd

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gefeliciteerd!

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Angela, wat fijn voor je!

Supergefeliciteerd!

En inderdaad, het geeft mij en de andere clomid gebruikers weer moed!

Geniet lekker van wat komen gaat,

Liefs,Esther

17. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hey meid

van harte gefeliciteerd :) , je helpt ons zeker om de moed erin te houden, ik ben nu 2 weken gestopt met clomid 150 mg en ik heb 5 follikel echo's vorige week en deze week gehad en 27 nov. is er een eisprong geweest en we zijn dus ook in de dagen dat ik vruchtbaar was flink aan het klussen geweest, dus ik ben erg zenuwachtig of ik 10 dec. ongi word.

Ik wens je een hele goede zwangerschap :p

liefs marlon

18. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Dank jullie wel!,ik kan het gewoon nog steeds niet geloven,ik ben zelfs geneigd om nog een test te gaan kopen of het wel echt zo is.stom he?
    ik ben ook nog helemaal niet misselijk ofzo,heb eingelijk nergens last van behalve regelmatig een wat apart gevoel in mn buik..
    Ik hoop zo dat het allemaal goed zal gaan,daar zit ik wel over in.maar ik probeer positief te blijven.
    Ik hoop ook echt dat jullie snel zwanger raken,want ik weet wat pco met je kan doen,positieve en negatieve gedachten wisselen elkaar af.
    Er zijn soms momenten waarop je het helemaal niet meer ziet zitten.maar houd moed dames!
    Het kan allemaal wel!

liefs angela

19. tweelingmoeder

24 nov 2006
    36
    0
    0
    gefelicteerd, wilde net reageren dat je ervan uit kan gaan dat je gewoon zwanger bent.

Zie ik onder al dat je al 2 test gedaan hebt

proficiat meid

20. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wow! Gefeliciteerd! :whistle:

Zulke verhalen geven me weer moed! :D

Deel Deze Pagina