Hallo allemaal. ik heb vanochtend een testje gedaan, er was een hele donkere streep tezien ( de test streep) maar mij de controle streep sond ook een vaag lijntje, kan het zijn dat ik tevroeg heb getest? of zou het geen goede zijn geweest. Ik weet niet van welk merk het is ik heb ze van mijn vriendin gehad, je kan ze volgens mij niet in de winkel kopen. Welk merk kan je het beste gebruiken om te testen? Groetjes Nadine
heb je er een foto van gemaakt, want dan kun je die even in je album zetten en kunnen wij jou misschien vertellen wat voor test het is. hoe veel dagen ben je over tijd eigenlijk, alleen dan kan ik kijken of je tevroeg getest heb.
Het is een heel klein ding eigelijk ong. 10 cm lang en 4 cm breed, je moet je uriene opvangen en met een pipetje in een klein rondje druppelen. Ik heb helaas geen digi camera maar het steepje was er wel alleen vaag Groetjes
ik zou zeggen, doe over een paar dagen nog even een testje als je niet ongesteld bent. koop er dan ook een in de winkel, dan weet je welke je gebruikt hebt. weet je vriendin niet welke test het was?
Hoi Tascha, Ik zou het mijn vriendin kunnen vragen. Ik geloof dat ik van het weekend even een test haal en dan ga ik proberen om pas op zondag te testen! ik hoop het zo, alleen ik denk niet dat het zo ver is we zijn namelijk pas een half jaar bezig! Voor ons is het lang maar als je hier verder op de site kijkt valt dat nog wel mee! Groetjes
Nee het zit in een witte verpakking! ik zal vanavond wel even kijken hoe het heet als ik thuis ben! groetjes
een half jaar?dan zou het goed kunnen?.... ga eens snel naar de winkel en haal een test! ik ben veelste nieuwschierig hihih succes! X
Hey Stef, Wat een lieve reactie, maar denk je echt dat het zou kunnen? Wat ik alleen heel vervelend vindt is dat mijn vriend er niet is hij is nu al 2 weken weg en ik hoorde net dat hij pas volgende week vrijdag terug komt. en stel dat ik echt nietzwanger ben ben ik bang dat ik me alleen maar zieliger ga vinden. Al hoe wel ik nog nooit eerder een vaag streepje heb gezien bij andere testen! Groetjes PS wat denk jij?
Heb ook al vaak gelezen op de site dat de test van het Kruidvat (gewoon eigen merk) heel erg goed is en ook met weinig hormoon al laat zien dat je zwanger bent!
Hey, Heb je al getest? Hier in België is "predictor" één van de meest betrouwbare testen, jammergenoeg ook niet een van de goedkoopste (ca 15 euro).