hai meiden, Ik heb een vraagje. Ik ben nu al een aantal dagen overtijd heb al verschillende tests gedaan, maar tot nu toe steeds negatief. Vanochtend weer een gedaan weer niks. Wat moet ik doen/wat kan het zijn? Heb een nieuwe liggen voor over 3 dagen, ben benieuwd. groetjes Marijke
Oh oke. Je kan via de huisarts een bloedtest laten doen. Dat is nog veel betrouwbaarder dan een urine test. cindy
Het enige wat je kan doen is nog even wachten en dan testen....als het dan nog niet positief is en je bent nog niet ongi...dan maar naar je ha. Meer kan je niet doen ben ik bang... Elmo
a.s vrijdag/zaterdag doe ik nog een test, als het dan nog niks is. Ga ik wel naar de huisarts toe. Het is ook voor het eerst dat ik over tijd ben en daarom vind ik het zo raar.
nou zie net bij het afvegen bloed, dus ik denk dat ik ongi geworden ben. Helaas had echt goede hoop dat het raak zou zijn, zeker omdat ik nooit over tijd ben geweest en altijd een regelmatige cyclus heb. gr. marijke
Hoi hoi, Jammer zeg, veel sterkte met de duiveltjes en voor de volgende ronde veel geluk en plezier natuurlijk. Liefs, Bibu !