Hallo, Bij mijn vorige zwangerschap ( die ik helaas heb moeten beëindigen ) had ik getest terwijl ik niet eens wist wanneer mijn laatste ongi was. Ik had getest en 2 weken later heb ik een echo gehad.. Ik bleek toen pas 3 weken en 3 dagen zwanger te zijn (vanaf de bevruchting). Dus ik testte al positief bij 1 week zwanger. Dit is toch eigenlijk heel erg vroeg.. ofniet? Ik zit nu op dag 22. Zou het mogelijk zijn om nu weer vroeg te kunnen testen?
Mmmh dat is wel heel vroeg ja haast onmogelijk, misschien was je baby aan de kleine kant waardoor ze dachten je minder ver was? Meestal kan je pas vanaf 10 dagen na je ei positief proberen te testen dus 4 dagen voor je nod en dit is bij veel vrouwen soms nog te vroeg
Ze hadden mijn kindje en het vruchtzakje beiden opgemeten en het klopte eigenlijk wel allemaal.. De test was in het begin ook negatief.. de + kwam pas na 3/4 minuten ofzo.. En op de gewone test met de 2 strepen was de andere streep ook licht, maar wel duidelijk..
Wat gaaf dat je de eerste keer zo vroeg kon testen! IK baal er zo van dat ik nog minimaal 8 dagen moet wachten! Ik moet wel de hele dag plassen dus dat KAN een goed teken zijn. Maar je kan het toch altijd proberen? Ik lees op andere sites ook weleens dat vrouwen al na 6,7 of 8 dagen al kunnen testen. En idd zijn er vrouwen bij die 2 weken na hun nod nog steeds geen posi test hebben, maar ze zijn dan wel zwanger. Dus ik zeg gewoon proberen. succes! knuf Zina
Poeh je hebt toen wel heel vroeg positief getest.. Geen idee of dat dat nou weer zou kunnen zo vroeg testen, ligt er maar net aan hoeveel hcg je aanmaakt.
Ik snap heel goed jullie test drang, maar t is niet verstandig voor je nod te testen, ik heb vorige maand ook 4 dagen voor me nod getest na n pauze van 1.5jaar en was zwanger na 3 dagen overtijd toch weer n miskraam gehad(ondertussen 10mks) dus ik heb mezelf voorgenomen niet meer voor me nod te gaan testen hoe moeilijk ik dat ook vind , want wil net zoals iedereen duidelijkheid maar wil niet weten dat ik zwanger was en dan vervolgens 3 dagen later giga ongi te worden