PCO en zwanger worden!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miems, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    [Wie heeft dit ook? Ik word er echt niet goed van, 28nov mijn laaste menu gehad en nu nog niks, paar maanden geleden naar mijn gyn geweest en die zegt dat ik het rustig aan moet doen, ik moest ook 10% van mijn gewicht kwijt omdat ze twijfelde dat het messchien aan mijn gewicht kon liggen dat ik niet ongi word? nou vind ik dat wel raar, omdat ik meiden uit mn buurt ken die veel voller zijn als ik maar die worden gewoon elke maand ongesteld.
    wie heeft dit ook? hoe heb jij het aangepakt?:)]

2. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi mien!

Ja ik heb het ook sinds juni 2010 begon ik onregelmatige cyclus te hebben. Het is best fustrerend omdat je weet niet waar je aan toe ben met je lichaam. De eerste keer dacht ik dat ik zwanger was, mn langste was 76 dgn die was ook de laatste want sinds april begon ik met clomid en heb nu een cyclus van 30 dgn :) gelukkig. Heb 2 mooie eitjes en heb klus advies.

Ik heb veel last van acne en last van dip mood. Telkens chagerijnig enzo. Maar manlief ondersteund me goed we doen leuke dingen en brengen leuke tijd door samen dat je je die dip gevoel niet meer voelt dus dat helpt me best wel.ik doe nu ook meer rustig aan. Ik zit nu in de 2de ronde met clomid van 100mg.

Drink jij ook clomid? Welke pco klachten heb jij?
    Ik ben ook wat vol maar dat klopt met mn lengte.:)
    Je kan ook aansluiten bij het andere topic van pco/ziekenhuis ect. Daar zijn de meeste meiden die pco hebben ook samen :)

Liefs

3. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Hoi meid, bedankt voor je reactie,
    Nou weetje wat het bij mij is, ik ben nu al 6maanden niet ongesteld geworden, dat vind ik toch wel echt lang! ik heb niet veel klachten, alleen dus dat mij ongi uitblijft. ook heb ik een beetje last van snelle haargroei. En nee slik nog geen clomid. moet dus eerst afvallen van de gyn..

4. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Wat vervelend voor je meid.
    Maar ze kunnen dat toch gewoon testen??
    Laten ze ju nu gewoon zo afwachten...terwijl die twijfel met een test weg te nemen is?
    Ik zou gewoon aan blijven dringen.
    Heb ik ook gedaan met mijn primolut kuurtje, wilde ze eerst niet geven omdat het te snel was.
    Maar nu een andere huisarts heeft het wel gegeven, en ik heb nu wel een mooie cyclus gekregen.
    Zou me niet zomaar af laten wimpelen...

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb ook PCO, maar geen uiterlijke kenmerken zolas bijvoorbeeld overgewicht, meer haar groei etc. Mijn cyclus was gewoon erg onregelmatig. Heb clomid moeten slikken en na ongeveer 6x werd ik zwanger van onze tweeling met de hoogste dosering.

Ik kan me de reactie van je gyn wel voorstellen. Je kan namelijk wel beginnen met clomid alleen als je over gewicht hebt is er een kans dat het zwanger worden alsnog moeilijk gaat. Veel vrouwen die PCO hebben 'moeten' daarom eerst afvallen zodat de kans van slagen met clomid of andere hormonen groter is.
    Misschien kun je inderdaad nog wel eens op primolut vragen, die zorgt ervoor dat je ongi word. Misschien pakt je lichaam je cyclus dan weer op

6. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Ja daar ga ik als eerst achteraan. heb het even gegoogelt en ik wil het zeker proberen. Ik hoop ook dat mijn huisarts meewerkt, hij is soms zo moeilijk! wel leuk trouwens dat je een 2ling hebt, lijkt me zo leuk en schatig... Bedankt voor je reactie en ik hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina