Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MICH18, Apr 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Hallo dames,
    Leek me leuk om met alle dames te kletsen die overtijd zijn..
    Ik ben zelf nu 3 dagen overtijd...

Misschien een leuk ideetje? :D

Liefs

2. puck69

puck69 Lid

Feb 6, 2011
    12
    0
    0
    Hallo Mich,

Ik ben ook overtijd, 6 dagen nu en vanmorgen nog getest, maar negatief......:(

En jij? Wanneer heb jij getest?

Groetjes Puck

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    hee meid,
    Ik heb ook vanmorgen getest negatief:(

Jij enige symtomen??
    En ben je vaker overtijd?
    Liefs..

4. puck69

puck69 Lid

Feb 6, 2011
    12
    0
    0
    Hoi hoi,

Nee, eigenlijk ben ik normaal gesproken juist heel regelmatig. Hooguit een keer een dag later...

En symptomen heb ik wel gehad; tot vrijdag bij vlagen misselijk, het gevoel of er een bal in mijn buik zat, constante druk op mijn buik, moe, emotioneel. En sinds gister is dat zo goed als weg. Ik ben 3x eerder zwanger geweest, wat 3x in een miskraam is geëindigd. De symptomen herken ik dus wel. Maar nu nog een positieve test en hopen op een wonder :)
    Maar van de vorige keren weet ik ook dat dit bij mij lang kan duren, dus zal ik waarschijnlijk gewoon geduld moeten hebben....

En heb jij symptomen? Denk je dat het raak is? Ik hoop het in ieder geval voor je ;)

5. fleur79

fleur79 Lid

Nov 30, 2007
    75
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb gisterochtend getest helaas negatief, maar heb zeker wel zwangerschapverschijnselen: soort van bandenpijn, prikkende borsten, soort grieperig gevoel in benen en sneller moe....
    Ben nu als ik uit ga van mijn langste cyclus 1 dag overtijd dus misschien heb ik wel te vroeg getest? Probeer het nog ongeveer een dag of 3 (als dat lukt) aan te kijken en dan ga ik weer testen.
    Bij mijn eertse had ik gelijk al de 1e dag overtijd een positieve test, maar misschien dat dat per zwangerschap verschillend is.
    Suuces allemaal!

6. wanda73

wanda73 Actief lid

Dec 24, 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hier is er nog 1tje die overtijd is en vanmorgen een negatieve test!!

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

Feb 27, 2011
    1,694
    0
    0
    -
    hallo dames..
    hier ook 6 dagen over tijd en ondertussen 3 negative testen verder..
    ben in feb gestopt met de pil en 2 cylcussen gehad van 21 dagen..
    had zoiets van 1 of 2 dagen overtijd kan gebeuren mr nu 6 dagen en voel nog geen ongi aankomen vind wel vreemd.. hopen op goed nieuws:p
    heb niet egt klachten ofzo mn buik is een beetje anders voor mn gevoel en mn darmen beetje van slag, klein beetje moe maar voor de rest niks bijzonders..
    denk dat ik dinsdag weer ga testen
    s6 met wachten allemaal! en hopen op veel positieve testen!!:D

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

Feb 27, 2011
    1,694
    0
    0
    -
    ohja abo:p

9. puck69

puck69 Lid

Feb 6, 2011
    12
    0
    0
    Heej dames,

We zitten dus allemaal in hetzelfde schuitje. Vervelend hè, als die test maar niet positief wil worden? Zit je weer met kloppend hart te wachten en nee hoor, weer geen streep :x

Hopelijk hebben we binnenkort allemaal een positieve uitslag in handen! :D

10. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female

Ik weet niet, heb er wel een vreemd gevoel over.. maar omdat ik het zo hoop, ben ik bang dat het dan waarscheinlijk toch niet zal zijn!:(
    Ik heb wel enige symtomen.. namelijk, steekjes in mijn buikje en tietjes..en heb nogal kouden handen en voeten de hele tijd!!
    vanmiddag toen ik liep had ik de hele tijd wat hevigere steekjes in mijn onderbuik.. echt net alsof er echt iets bezig is:$
    Verder vond ik het opvallend dat ik pijn had bij het vrijen.. dat heb ik normaal nooit.. dus dit viel me ook op!
    Als mijn ei later is geweest, heb ik evengoed goed geklust... maar ben morgen alweer 4 dagen overtijd dus vind het wel een beetje raar worden:D
    Dus jij teste altijd heel laat pas posi??

Fijn dat we elkaar hier een beetje kunnen steunen, met het getwijfel!!

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female

Hee meid, wat stom die negatieve test he:(
    Je hebt inderdaad wat zwangerschapsverschijnselen! Wat zou het toch leuk zijn als je snel posi testen!!
    Misschien heb je inderdaad wel te vroeg getest! Veel vrouwen testen pas later positief he!! En elke zwangerschap is ook weer anders denk ik:D hopen we maar!!
    Hou ons op de hoogte he?!

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female

Welkom Hihihi

Hopen dat de ongesteldheid weg blijft.... MAAAR wel een positieve test he!

Alles beter dan onzekerheid:(

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female

Woehoe ook voor jou spannend! En inderdaad 6.... of al 7??? hahaha
    is ook wel heeeel lang! Mijn duimen draaaien voor ons allemaal!!

misschien allemaal samen testen hahaha en dan allemaal positief. woehoe wat zou dat leuk zijn;)

14. Romy83

Romy83 Lid

Apr 3, 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik plaats hier een reactie omdat ik twijfels heb! Ik heb altijd (een dik jaar, geen pil) een regelmatige cyclus van 27 dagen. Na 4 dagen overtijd te zijn heb ik roze ''bloed''verlies gehad, ongeveer een halve dag en een daarna wat helder rood verlies! In het totaal nog geen 2,5 dagen (normaal zeker 5 dg ongesteld). Vanmorgen maar weer een test gedaan aangezien ik wel klachten heb en was negatief!

Wie heeft hier ervaring mee? Zou graag jullie reacties weten.

15. Daan87

Daan87 Lid

Jan 13, 2011
    84
    0
    0
    Goedemorgen dames !

Hier precies hetzelfde, overtijd maar negatieve test(en).
    Heb zelf 16 maart een miskraam gehad en misschien is mn cyclus nog een beetje van slag.
    Ook niet echt verschijnselen, maar dat had ik voor mn gevoel de vorige x ook niet.

Pff.. word hier zo moe van.. :(

16. ristoskatje

ristoskatje Actief lid

Mar 28, 2011
    143
    0
    0
    hallo allemaal, ik meld me hier ook ben nu 6 dagen overtijd.
    maar ja wat noem je overtijd, ben aan het wachten op m'n eerste echte menstruatie na het stoppen van de pil, had zo gehoopt dat het normaal zou zijn.
    ik heb vorige week een test gedaan maar die was negatief en heb besloten woensdag er nog een te doen.
    heb verder niet echt symtomen meer, vorige week wel moe, misselijk, zere tepels en later bosten, en m'n darmen zijn steeds zo vanslag maar daar heb ik nog last van.
    ach ik wacht maar rustig af zou natuurlijk erg leuk zijn in de 1e ronde al zwanger, maar we zien het wel.

succes allemaal met wachten, hopelijk snel positieve testen....

17. Daan87

Daan87 Lid

Jan 13, 2011
    84
    0
    0
    Toch net maar weer getest.. negatief...

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

Feb 27, 2011
    1,694
    0
    0
    -
    en nog nieuws hier?? nog ongiklachten gekomen of liever positieve testen??
    hier nog niks bijzonders straks ff testjes kopen;)

19. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

Feb 9, 2011
    388
    0
    16
    vervelend hoor meiden..
    al test moe?

Ik wacht ok nog maar dan 2 weken..

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

Feb 27, 2011
    1,694
    0
    0
    -
    pff wel veel dames die nog wachten he:( gelukkig kunnen we hier onze frustraties kwijt:p ik waag morgen een poging als die negatief is wacht ik weer tot vrijdag of zaterdag ofzo heb steeds minder zin om te testen moet ik zeggen.. miss toch beetje test moe:p succes met wachten allemaal:) gaan er nog meer dames morgen testen?

Share This Page