Zoals ik al eerder had geschreven heb ik een menstruatie van 2 of 3 dagen gehad met een beetje menstruatiepijn maar lang niet zo veel en erg als een gewone menstruatie mijn kortste mentstruatie ooit is 8 dagen... Had toch een test gedaan voor zekerheid maar negatief... Ik hoorde dat het door het ontpillen kan komen,,,vanaochtend stond ik op kotsmisselijk die dagen ervoor ook al, last van mijn darmen in die zin dat ik soms harde ontlasting hebt dan weer diarree...en ik voel ook gewoon mijn darmen af en toe wat rommelen...misselijk en boeren en maagzuur...vanaochtend druppel die de emmer deed overlopen, ik heb overgegeven...mijn man zegt je gaat gewoon nog een test doen, ik zeg nee ben al ongesteld geweest (geen innestelingsbloeding want dit was best wel veel)...toch maar een test gedaan en ik zie gewoon een lichte streep dus duidelijk een kruisje bij de clear blu terwijl ik dit 3 dgen geleden nog gedaan hebt toen zag je echt helemaal niets (zelfde test had er 2 gekocht in een pakje)...is het misschien een miskraam geweest of toch zwanger? Morgenochtend naar de huisarts maar zit nu zo in spanning
laat maar ik ben gewoon weer aan het bloeden nu...was 2 dagen weg...heb net een tampon ingedaan...vanochtend wel sex gehad...toen helemaal niets aan de hand...nu menstruatiepijn loop naar toilet en ja hoor bij het vegen bloed
Bloeden is weer weg niet genoeg voor een kwart tampon wel helderrood Had vanochtend wel sex gehad snap er niets meer van
Had mij ook ingesteld op ontpillen ( mei 2011 gestopt) maar toch positieve zwangersschapstest dat snap ik niet
als ik het goed heb is je baarmoedermond extra doorbloed wanneer je in verwachting bent en kan je daardoor makkelijker wat vloeien... Het zou dus goed kunnen dat je gewoon in verwachting bent! En dat je vloeit doordat je vanmorgen gevreeën hebt!
ik zou over een paar daagjes gewoon weer een testje doen, het kan veschillende dingen zijn. innesteling, psheudo-menstruatie, of mischien bloed door de sex ?
ben benieuwd wat er bij de dokter uitkomt dan, denk als je testje positief is dat je gwn zwanger kan zijn misschien door het vrijen weer wat bloed gehad? laat het even weten?!
Ja maar ik van bepaalde dingen raar: 3 dagen geleden negatieve test..en twee dagen gewone menstruatie dus behoorlijk vloeien zelfs snachts doorgelekt...nu dan wat bloed na sex maar wel menstruatiegevoel (zo kwam ik erachter dat ik bloed had)...morgen benieuwd of dokter mij kan helpen gelijk bellen in de ochtend
jah indd wel raar misschien 2 dagen terug nog niet genoeg hcg in je bloed en is het toch een innesteling? heb wel is gehoord dat je dan ook flink kan bloeden.. hoop voor je dat het zo is en het toch goed zit en het niet al is mis gegaan ik duim voor je
Heb mijn huisarts gebeld maar hij is op vakantie kan donderdag bij een vervanger terecht...de assistente vertelde het volgende het kan door 2 dingen komen, ze zegt of je bent gewoon aan het ontpillen vandaar zo korte menstruatie, maar aangezien mijn verleden met vreselijk maanstonden en pijnlijke menstruaties en heel heel veel bloedverlies twijfelde ze wel. Ze zegt het kan ook een pseudo menstruatie zijn dit houdt in dat mijn lichama nog niet voldoende hcg aanmaakt en dat dus mijn lichaam op de tijd dat ik moet menstrueren bloed verliestm dit is dan wel wat minder hevig en korter dan normaal (dit klopt ook). en bloeding na sex kan zijn als je net zwanger bent dat dan je baarmoeder goed doorbloed is (en aangezien mijn man groot geschapen is negroide man) dat dit dan ook enig bloedverlies kan veroorzaken.... Haar voorstel is om donderdag even langs te komen bij de vervangend arts of volgende week dus vrijdag of volgende week maandag een nieuwe zwangerschapstest te doen en kijken of deze positief is. Want dan moet het HCG wel verdubbeld zijn . Mensen met een pseudo menstruatie testen dan vaak negatief omdat het HCG nog niet voldoende is of ze testen heel heel vaag. Nog steds klachten: boeren ( dat doe ik normaal echt nooit ja alleen als ik een cola op hebt ofzo) vreselijk misselijk maar wel de hele dag door, slapen geen enkel probleem...ik ben zelfs vannacht 3 x uit mijn bed geweest om te plassen (normaal is het voor het slapen gaan plassen en dan wordt ik rond 6 uur weer wakker om te plassen) maar door de dag heen is het plassen wel weer normaal...hoofdpijn, geen last van mijn borsten...
Ik heb precies het zelfde. Ik was ongesteld geworden na 28 dagen. Ik voelde me anders dan anders en had toch een test gedaan. deze was licht positief. 3 dagen later nog een test gedaan en deze was ook licht positief. Ik was 3 dagen ongesteld toen dag niet en toen weer 1 dag een beetje. Ik doe morgen weer een test. Misschien is die nu wat donkerder. Maar het kan ook nog zijn dat ik al vroeg een miskraam heb gehad. Of gewoon Zwanger..! Ben benieuwd wat de huisarts zegt als je langs gaat. Groetjes Noa
Toch denk ik niet dat ik zwanger ben...heb vandaag ook weer wat bloedverlies donkerrood....het is allemaal neit veel hoor niet genoeg om een tampon te vullen zeg maar...maar het is er wel.... en natuurlijk begin vorige week toch ook wel anderhalve dag wel genoeg bloedverlies gehad met tampons die ik moest verwisselen. ik stel mij zelfr er dan ook echt op in dat ik niet zwanger ben en dat mijn lichaam raar doet vnwege het ontpillen...ben tenslotte nog maar een maand bezig om zwanger te worden...en ik heb dit met mijn andere 2 zwangerschappen nooit meegemaakt Hoop dat jou zwangerschapstest echt donkerder mag worden...want die van mij was vanochtend weer omowit:x
Ja als je test vanmorgen echt negetief was denk ik ook niet dat je zwanger bent. Waarschijnlijk wel geweest (wat dat 2e lichtje streepje komt er niet voor niks) maar al vroeg mis gegaan dan. Succes voor de volgende ronde..!
Ik zit met een beetje hetzelfde probleem. Ik hoef denk ik niet meer te ontpillen, want heb al 3 redelijk regelmatige rondes gehad. Maar deze maand na mijn vermoedelijke ovulatie begon ik gisteren (6 dagen na mijn ovulatie) te bloeden. Heel licht. Maar dus wel een week te vroeg. Ik heb gezien mijn temperatuur wel een rare cyclus, dus het kan zijn dat mijn lichaam nu aan het 'resetten' is en dat dit toch een ongi is. Het vreemde is dat ik er echt bijna geen krampen bij heb, wat ik normaal wel heb. Als mn ongi voorbij is, wil ik denk ik dit weekend toch een testje doen voor de zekerheid. Heb gehoord dat innestelingen ook behoorlijk wat bloed kunnen veroorzaken. (komt alleen niet vaak voor). maar gezien mijn temp ga ik er toch voor de zekerheid van uit dat dit een ongi is.
TS: Ik was ook ongesteld en 4 dagen later een dikke positieve test. Helaas was mijn ongesteldheid een miskraam...en de positieve test was nog rest-hcg. Bloedonderzoek liet zien dat het eerst nog steeg en daarna weer heel snel daalde. Dus het kan betekenen dat je zwanger bent, maar het kan ook betekenen dat je toch een miskraam hebt gehad. Afwachten, meer kan je niet doen.
Het gebeurt echt zeer regelmatig dat er in het begin van een zwangerschap sprake is van bloedverlies. In sommige gevallen gaat het dan vroeg mis, in andere gevallen ontwikkelt een vruchtje zich gewoon door. Ik zou gewoon ofwel even de testjes van Kruidvat halen (2 voor 5 euro), of de digitale, waar je enkel zwanger of niet-zwanger op krijgt. Ik zou iig zeggen, gezien je positieve test, dat je gewoon zwanger bent hoor!
ik stel me in dat ik niet zwanger ben...tot het tegendeel wordt bewezen Maar toch het sprankje hoop wat de assistente zei: pseudo menstruatie is je hcg nog heel laag waardoor testen negatief uitwijzen...en het kan een late bevruchting zijn...dus ik moet pas volgende week weer testsen...tenzij mijn menstruatie nu wel overduidelijk komt.,... kijk elke keer denk ik o mijn menstruatie komt want dan verleis ik bloed...maar dan doe ik een tampon in en die kan ik bij wijze van de hele dag inlaten en dan nog zit er amper een kwart op...m,aar wel donkerrood verlies...dus snap er niets van... laten we het maar op ontpillen houden
Nou, gezien je positieve test lijkt het mij juist geen ontpillen. Ik snap dat je niet zo hard durft te hopen met al dat bloedverlies steeds, maar een positieve test is natuurlijk toch wel echt een positieve test... Die komen iig niet door ontpillen...
Nee absoluut niet maar toch...heb het nooit gehad met mijn 2 kids... En vanochtend nog getest met cb negatief Ik hou jullie op de hoogte xxx