Hallo, Ik ben 24 en mijn vriend en ik zijn sinds oktober 2010 bezig met zwanger worden. Ik was heel erg onregelmatig ongesteld, eerst denk je yes ik ben zwanger dan denk je het zal wel "ontpillen" zijn. Later werd ik door de dokter doorgestuurd naar de gynaecoloog en werd er PCOS vastgesteld, en om het nog makkelijker te maken zat het bij mijn vriend ook niet allemaal goed. Ik heb eerst Clomid 50 geslikt en daar reageerde mijn lichaam niet op, nu heb ik clomid 100 geslikt en hoop ik dat ik hiermee wel een eisprong krijg! Graag hoor of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben?
Welkom hier! Er zijn hier heel veel meiden met PCO en ook veel ervaringsverhalen! Ik heb nooit Clomid gehad. Ik was iets te zwaar en ben gaan afvallen, en daarmee kwam mijn cyclus weer terug. Mijn vriend is in die tijd verder onderzocht, want daar ook heel slechte scores. Uiteindelijk kwamen wij op ICSI uit, en in mijn onderschrift zie je het resultaat. Hoop dat het je lukt om met de CLomid een eisprong te krijgen! (Heb wel eens verhalen gehoord dat het echt rotspul is en je er echt een draak van wordt! Hoop dat dat bij jou meevalt...)
hallo meom. leuk dat je ook op dit forum zit.. ik ben er zelf ook nog maar net. ik ben iets jonger (21) en ik heb ook PCOS... en mijn vriend en ik willen ook graag een kindje. ik ben er bijna aan toe om naar de gyneacoloog te gaan... onder het kopje zwanger worden heb ik ''PCO en sinds kort gestopt met de pil'' gestart. misschien kun je daar ook eens kijken.. het lijkt me leuk om daar samen onze ervaringen te delen en te kletsen, onze situatie lijkt toch wel wat op elkaar, dus misschien hebben we wat aan elkaar.. liefs miranda
hoi hoi, Ik heb ook PCO en zie mijn banner. Ik heb ook clomid geslikt maar kon er niet tegen dus ik ben toen over gegaan naar Puregon en pregnyl spuiten. Ik wil je heel veel succes wensen.