Na lang twijfelen.. gaan wij ook voor een kindje <3 Al bijna 1 jaar gestopt met de pil. Wegens PCO zal ik niet op de natuurlijke wijze zwanger kunnen worden. We hebben ons gister bij de gynaecoloog aangemeld. Hopelijk wordt 2016 ons jaar!
Ik duim voor jullie! Er zijn veel succesverhalen van mensen die zwanger worden met pcos, maar vanuit mijn ervaring wil ik zeggen: bereid je voor op een lang traject, teleurstellingen en verwacht geen kant en klare oplossingen van de MMM. Ik hoop van harte dat jullie vlug de juiste behandeling krijgen en vlug zwanger raken. Maar ikzelf was graag beter voorbereid geweest op de teleurstellingen, het lange wachten, de negatieve bijwerkingen,... Hopelijk wordt 2016 inderdaad jullie jaar! Veel succes!
Ik ben inderdaad ook bang voor een lang traject. Mijn vriend is er nog niet 100% zeker van, maar ik heb hem gezegd, dat ik het risico niet wil lopen dat ik op mijn 27ste nog 3 jaar moet wachten op een kindje. Ik hoop dat het snel lukt, maar weet dat het helaas jaren kan duren. Hoop dat het bij jou snel lukt Esther!
Veel succes en sterkte in het traject.. Ik was met pco binnen 3 maanden zwanger, hoop dat het jullie ook goed zal vergaan!
Nouku wat vervelend Het kan ondanks de MMM nog heel lang duren maar hoeft niet! Hier gaan we voor een 2de. Bij de eerste hebben we er 27 maanden over gedaan waarvan 18 in de MMM. Mijn tip als het langer duurt en je hebt het gevoel niet vooruit te komen meteen aangeven. Ik heb ze veel te lang met clomid laten aan klooien terwijl de bijwerkingen hier erg waren. Met spuiten was is na 2x 37 spuit dagen zwanger Deze keer wil ik even aan kijken nu alweer op een lange cyclus maar tja goed mijn baarmoeder zag er goed uit. Nu ga ik in december terug hij begon al over clomid maar wil meteen spuiten ga dat ook aankaarten. Succes en ik hoop dat je partner 100% zeker word.
Ik werd juist zwanger toen ik na 1.5 jaar UIT de medische molen stapte... dus het kan ook weer heel anders lopen ik kwam in de medische molen terecht omdat ik 8 maanden na stoppen pil nog niet ongesteld was. Toen anderhalf jaar medische molen en aan de Clomid pillen gezeten. Ik ging op een gegeven moment niet meer,bleek zonder die Clomid pillen toch uit mijzelf weer een regelmatige cyclus te hebben en binnen 3 maanden zwanger! maar bij bijna iedereen gaat het anders hou vol,hou hoop,uitendelijk lukt het bij bijna iedereen wel een keer maar leuk is anders is op deze manier!!
Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen zal hebben. Ik heb ook pcos en na afgevallen te zijn ben ik zwanger geraakt via selfinseminatie 1ste poging (ben een BAM) het is dus niet compleet onmogelijk maar het kan zijn dat dit een lucky shot was (helaas geindigt in een miskraam) we zullen zien bij poging 2..Ik ben huiverig om het medische traject in te gaan maar ook ik hou er rekening mee dat het kan gebeuren.. Ik wens je veel succes xoxo
Hier wel een succes verhaal . Voor de hormoonbehandelingen zwanger geraakt. Kreeg toch een spontane eisprong na de menstruatie opwekkers (provera). Was gelijk raak. Dag voor de hormonen getest, test was positief . We hadden geluk dat die positief was, als dat niet was geweest hadden we nu geen kindje gehad. Maar we hadden geluk . Een zwangerschap kan namelijk afgebroken worden door de provera! Ons dochtertje is nu 3 maanden. Ik weet dat het moeilijk is, maar blijf positief. Mij hielp het erg om tegen familie open te zijn en dingen over pcos te lezen. Veel succes!